Απόφαση 81320/16 - Άρθρο 26

Άρθρο 26: Διεύθυνση Τουρισμού (ΠΚΜ)


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Στόχος της Διεύθυνσης Τουρισμού είναι η διαμόρφωση πολιτικής για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος, τη συντονισμένη προβολή και προώθηση του καθώς και ο σχεδιασμός δράσεων που θα έχουν ως στόχο τον εμπλουτισμό του προϊόντος, την αύξηση της προστιθέμενης αξίας του τουρισμού για την Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, το συντονισμό όλων των φορέων που ασχολούνται ή ενδιαφέρονται για τον τουρισμό καθώς και την ενίσχυση της τουριστικής κουλτούρας στον πληθυσμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

 

2. Η Διεύθυνση απαρτίζεται από τα εξής τμήματα:

 

α) Τμήμα Τουριστικής Προβολής και Προώθησης (ΠΚΜ).

 

β) Τμήμα Τουριστικού Σχεδιασμού και Συντονισμού (ΠΚΜ).

 

3. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τουρισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κατανέμονται στα υπαγόμενα Τμήματα ως εξής:

 

α) Τμήμα Τουριστικής Προβολής και Προώθησης

 

Το Τμήμα είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

α)α) Την υποβολή των προγραμμάτων τουριστικής ανάπτυξης και προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, την υποστήριξη των δράσεών τους (προετοιμασία, διενέργεια διαδικασιών), τη συμμετοχή στο σχεδιασμό και την κατάρτιση των δράσεών τους.

 

α)β) Τη συμμετοχή σε συνέδρια τουριστικού ή αναπτυξιακού περιεχομένου στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε συνεργασία όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο με άλλες εμπλεκόμενες υπηρεσίες της Περιφέρειας.

 

α)γ) Τη συνεργασία με τις υπόλοιπες Περιφέρειες της Ελλάδος με γνώμονα την τουριστική προβολή, βάσει του εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού για τον τουρισμό, καθώς και μελετών των διεθνών τάσεων της τουριστικής αγοράς.

 

α)δ) Τη συνεργασία με φορείς, οργανισμούς, ιδρύματα κ.λ.π., στο εσωτερικό και εξωτερικό επί θεμάτων τουριστικού ενδιαφέροντος ή δράσεων απτόμενων της τουριστικής προβολής (π.χ. προώθηση τοπικών προϊόντων κ.α.), για την περαιτέρω τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

 

α)ε) Την αξιοποίηση των social media και των πάσης φύσεως δυνατοτήτων του διαδικτύου καθώς και όλων των μέσων μαζικής ενημέρωσης για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και την προώθηση των δράσεων των προγραμμάτων τουριστικής προβολής.

 

α)στ) Την ανάληψη δράσεων για τη διαμόρφωση τουριστικής συνείδησης στον πληθυσμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

 

α)ζ) Τη διεκπεραίωση και προετοιμασία πάσης φύσεως απαιτούμενων διοικητικών εγγράφων που αφορούν στη γνωμοδότηση του Περιφερειακού Συμβουλίου, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, για το χαρακτηρισμό και την οριοθέτηση Περιοχών Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης (Π.Ο.Τ.Α.).

 

β) Τμήμα Τουριστικού Σχεδιασμού και Συντονισμού

 

Το Τμήμα είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

β)α) Τη διαμόρφωση του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

 

β)β) Τον προγραμματισμό δράσεων για την ανάπτυξη του τουρισμού.

 

β)γ) Το σχεδιασμό και την εισήγηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων σχετικών με τον τουρισμό σε συνεργασία όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο με άλλες συναρμόδιες δομές της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

 

β)δ) Τη συγκέντρωση όλων των μελετών τουριστικού προϊόντος και τη συλλογή και επεξεργασία στατιστικών στοιχείων και την έρευνα νέων αγορών.

 

β)ε) Τη συνεργασία με τις υπόλοιπες Περιφέρειες της Ελλάδος με γνώμονα την ανάπτυξη του τουρισμού, βάσει του εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού για τον τουρισμό καθώς και μελετών των διεθνών τάσεων της τουριστικής αγοράς.

 

β)στ) Τη συνεργασία με φορείς, οργανισμούς, ιδρύματα κ.λ.π., στο εσωτερικό και εξωτερικό επί θεμάτων τουριστικού ενδιαφέροντος ή δράσεων που άπτονται της τουριστικής προβολής (π.χ. προώθηση τοπικών προϊόντων κ.α.), για την περαιτέρω τουριστική προβολή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

 

β)ζ) Τη συμμετοχή σε συνέδρια τουριστικού ή αναπτυξιακού περιεχομένου στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε συνεργασία όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο με άλλες εμπλεκόμενες υπηρεσίες της Περιφέρειας.

 

β)η) Το σχεδιασμό-κατάρτιση, ανάπτυξη των προγραμμάτων για την τουριστική ανάπτυξη και προβολή της Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με τους κρατικούς Φορείς, τις αντίστοιχες υπηρεσίες των Περιφερειακών Ενοτήτων, τους Δήμους και τους φορείς τουρισμού της Περιφέρειας καθώς και την υλοποίηση των δράσεων τους.

 

β)θ) Την εισήγηση για συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Δίκτυα και σε λοιπές δράσεις εξωστρέφειας.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.