Απόφαση bs1g/o-3-63-v/87

Απόφαση ΒΣ1Γ/Ο/3/63-Ω/1987: Συμπλήρωση του άρθρου 1 της υπουργικής απόφασης ΕΔ2Α/01/27/ΦΝ294/1985 (ΦΕΚ 170/Β/1985) του τέως Υπουργού Δημοσίων Έργων


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση ΒΣ1Γ/Ο/3/63-Ω/1987: Συμπλήρωση του άρθρου 1 της υπουργικής απόφασης ΕΔ2Α/01/27/ΦΝ294/1985 (ΦΕΚ 170/Β/1985) του τέως Υπουργού Δημοσίων Έργων, (ΦΕΚ 391/Β/1987), 29-07-1987.

 

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων

 

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του νόμου 1418/1984 Δημόσια έργα και ρυθμίσεις συναφών θεμάτων και ιδιαίτερα των άρθρων 15, 16 και 17 αυτού.

 

Αφού λάβαμε υπόψη:

 

1. Την απόφαση ΕΔ2Α/01/27/ΦΝ294/1985 (ΦΕΚ 170/Β/1985) του τέως Υπουργείου Δημοσίων Έργων Μητρώα επιχειρήσεων κατασκευής Δημοσίων Έργων (Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων, Μητρώο Εμπειρίας Κατασκευαστών κ.λ.π.) και άλλες ρυθμίσεις για τις εργοληπτικές επιχειρήσεις και ιδιαίτερα τα άρθρα 1, 4 και 5 αυτής.

 

2. Το ότι στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων προβλέπεται να αρχίσει σύντομα η δημοπράτηση του έργου Μελέτη - Κατασκευή και χρηματοδότηση τμημάτων αυτοκινητοδρόμου και Σιδηροδρομικής γραμμής.

 

3. Ότι η δημοπράτηση όλων των παραπάνω επιμέρους τμημάτων αυτοκινητοδρόμων προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε περιορισμένο χρονικό διάστημα.

 

4. Ότι τα παραπάνω επιμέρους τμήματα αυτοκινητοδρόμων έχουν υψηλό προϋπολογισμό μελέτης.

 

5. Την ανάγκη, λόγω της φύσης και του συστήματος δημοπράτησης του παραπάνω έργου αυτοκινητοδρόμων, να επιδιωχθεί αφενός η ευρεία συμμετοχή, στις σχετικές δημοπρασίες, Εταιρειών ικανών να αναλάβουν και να φέρουν σε πέρας ικανοποιητικά τα επιμέρους τμήματα αυτοκινητοδρόμων και να επιτευχθεί αφετέρου υψηλός συντονισμός κατά την κατασκευή τους.

 

6. Το γεγονός ότι μέρος της δαπάνης κατασκευής του υπόψη έργου θα καλυφθεί με χρηματοδότηση του κατασκευαστή, αποφασίζουμε:

 

Εις το τέλος του άρθρου 1 της απόφασης ΕΔ2Α/01/27/ΦΝ294/1985 του τέως Υπουργού Δημοσίων Έργων, προστίθεται παράγραφος 3, που έχει ως εξής:

 

{3. Το οριζόμενο στην παράγραφο 2 ανώτατο όριο προϋπολογισμού αξίας έργων που μπορούν να αναλάβουν εργοληπτικές Επιχειρήσεις Ζ' τάξης του Μητρώου Εργοληπτικών Επιχειρήσεων δεν ισχύει για τις δημοπρατήσεις στα πλαίσια του έργου Μελέτη - Κατασκευή και χρηματοδότηση τμημάτων αυτοκινητοδρόμων και Σιδηροδρομικής γραμμής.

 

Για τις δημοπρατήσεις του συγκεκριμένου αυτού έργου και μόνον το ανώτατο όριο προϋπολογισμού αξίας έργων που μπορούν να αναλάβουν εργοληπτικές επιχειρήσεις Ζ' τάξης του Μητρώου Εργοληπτικών Επιχειρήσεων ορίζεται σε 1.000 φορές το όριο της Α' τάξης (Ειδικό όριο).

 

Για την εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 7 του άρθρου 16 του νόμου 1418/1984 στις δημοπρατήσεις στα πλαίσια του έργου Μελέτη - Κατασκευή και Χρηματοδότηση τμημάτων αυτοκινητοδρόμων και Σιδηροδρομικής γραμμής ως ανώτατο όριο προϋπολογισμού αξίας έργων, που μπορούν να αναλάβουν εργοληπτικές επιχειρήσεις Ζ' τάξης του Μητρώου Εργοληπτικών Επιχειρήσεων θα λαμβάνεται το παραπάνω οριζόμενο ειδικό όριο. Αντίθετα για την εφαρμογή του άρθρου 3 της απόφασης ΕΔ2Α/01/27/ΦΝ294/1985 και τον προσδιορισμό του αναβαθμισμένου ορίου Κοινοπραξιών Εργοληπτικών Επιχειρήσεων ΣΤ' τάξης του Μητρώου Εργοληπτικών Επιχειρήσεων, ως ανώτατο όριο προϋπολογισμού αξίας έργων που μπορούν να αναλάβουν εργοληπτικές επιχειρήσεις Ζ' τάξης θα λαμβάνεται το οριζόμενο από την παράγραφο 2.}

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Αθήνα, 20-07-1987

 

Ο Υπουργός

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.