Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
Παρέχουμε στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης την εξουσιοδότηση υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ για:
1. Τα πάσης φύσης έγγραφα για το συντονισμό των ενεργειών για την παρακολούθηση και προστασία του Περιβάλλοντος.
2. Την εισήγηση για την έκδοση αποφάσεων Περιφερειάρχη για την επιβολή περιορισμών ή άλλων μέτρων για τη χρήση των υδάτων και την εκτέλεση έργων αξιοποίησης τους.
3. Την καταχώριση στο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο (ΗΠΜ) του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής όλων των απαιτούμενων πληροφοριών αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.
4. Τις Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (για έργα και δραστηριότητες κατηγορίας Β' που δεν προβλέπεται η χορήγηση άδειας λειτουργίας από την κείμενη νομοθεσία.
5. Τις Εντολές για Περιβαλλοντικές επιθεωρήσεις για τον έλεγχο τήρησης των Αποφάσεων Εγκρίσεων Περιβαλλοντικών Όρων ή Πρότυπων Περιβαλλοντικών Δεσμεύσεων και της εν γένει περιβαλλοντικής νομοθεσίας.
6. Τις απαντήσεις σε αιτήματα, αναφορές, παράπονα ή καταγγελίες πολιτών κατά πράξεων ή παραλείψεων ιεραρχικά υφισταμένων υπηρεσιακών οργάνων της Διεύθυνσης.
7. Τις εκθέσεις απόψεων σε αρμόδια δικαστήρια, όταν πρόκειται να δικασθεί υπόθεση που αφορά σε θέματα που ανήκουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης.
8. Τις βεβαιώσεις για την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.
9. Εισηγήσεις με όλες τις υποστηρικτικές αλληλογραφίες προς το Περιφερειακό Συμβούλιο, Οικονομική Επιτροπή, Επιτροπή Αγροτικής Οικονομίας και Περιβάλλοντος, Διοικητικές επιτροπές της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, για θέματα αρμοδιότητας τους.
10. Οδοιπορικά υπαλλήλων της Διεύθυνσης.
11. Ενέργειες σχετικές με την ανάρτηση όλων των ατομικών και κανονιστικών πράξεων της Διεύθυνσης στο Διαδίκτυο.
12. Παραπομπή υπαλλήλων για πειθαρχικά παραπτώματα που επισύρουν ποινή μεγαλύτερη της αρμοδιότητας του Διευθυντή, έγγραφα για προκαταρκτική έρευνα, ένορκη διοικητική εξέταση, πειθαρχική ανάκριση, κλήση σε απολογία και επιβολή πειθαρχική ποινής όπως ορίζει το πειθαρχικό δίκαιο για τους υπαγόμενους προς αυτόν υπαλλήλους.
13. Τα διαβιβαστικά και πληροφοριακά έγγραφα της Διεύθυνσης, που απευθύνονται σε άλλες Διευθύνσεις και Τμήματα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και σε λοιπές πάσης φύσεως Υπηρεσίες του Δημοσίου (Εκτός Υπουργείων, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και Γενικών Διευθύνσεων).Στην παραπάνω εξαίρεση δεν συμπεριλαμβάνονται α) τα έγγραφα παροχής πληροφοριών για την έρευνα, μίσθωση σε δημόσιες λατομικές εκτάσεις προς αρμόδιες υπηρεσίες των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και β) της αποστολής προς την αρμόδια υπηρεσία των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, απόψεων επί προσφυγών σε αποφάσεις επιβολής διοικητικών κυρώσεων του νόμου 1650/1986 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
14. Τη διαβίβαση των εκθέσεων αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων των υπαλλήλων της Διεύθυνσης στην αρμόδια υπηρεσία για περαιτέρω ενέργειες.
15. Την παροχή στοιχείων σχετικά με τη συμμετοχή υπαλλήλων της Διεύθυνσης σε απεργίες.
16. Την παροχή στατιστικών και άλλων στοιχείων του προσωπικού της Διεύθυνσης.
17. Τη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.
18. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης για την τήρηση του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου και τα διαβιβαστικά έγγραφα εμπιστευτικού περιεχομένου για ενημέρωση υπηρεσιών.
19. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης ως υπεύθυνων για την επικύρωση αντιγράφων εγγράφων και την βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του νόμου 2690/1999 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του νόμου 1599/1986.
20. Τις αποφάσεις ορισμού υπαλλήλων της Διεύθυνσης ως ειδικών υπολόγων (εκτός αυτών για την είσπραξη ανταποδοτικών τελών).
21. Την έγκριση χορήγησης αντιγράφων εγγράφων, ενημερωτικών εγγράφων, αποφάσεων κ.λ.π., συμπεριλαμβανομένων και τη γνωστοποίηση διοικητικών εγγράφων, τα οποία περιέχουν απλά προσωπικά δεδομένα ή έχουν χαρακτηριστεί ως εμπιστευτικά, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις νόμων.
22. Την τοποθέτηση και κατανομή του προσωπικού της Διεύθυνσης στα Τμήματα.
23. Την ανάθεση καθηκόντων στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης.
24. Τις βεβαιώσεις για την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.
25. Τις ενέργειες σχετικά με τη εκκαθάριση του Αρχείου της Διεύθυνσης.
26. Τα αιτήματα για ανάληψη δέσμευσης πίστωσης της Διεύθυνσης και την αποστολή τυχόν δικαιολογητικών.
27. Τις ενέργειες σχετικά με την εκποίηση άχρηστου εξοπλισμού.
28. Τη διάθεση υπηρεσιακών αυτοκινήτων και οδηγών που ανήκουν στη Διεύθυνση για εκτέλεση υπηρεσιακών αναγκών.
29. Τη χορήγηση βεβαιώσεων πραγματοποίησης της πρακτικής άσκησης σπουδαστών Τεχνολογικών ή Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε υπηρεσίες της Διεύθυνσης.
30. Τον απολογισμό των πεπραγμένων της Διεύθυνσης σε μηνιαία και ετήσια βάση.
31. Την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και εργασιών για τις ανάγκες της Διεύθυνσης.
32. Τη συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής υλικών προμηθειών, εργασιών και άλλων υπηρεσιών, που αφορούν τη λειτουργία της Διεύθυνσης.
33. Τις ενέργειες για την ασφάλεια των χώρων των κτιρίων που στεγάζεται η Διεύθυνση.
34. Την απογραφή εξοπλισμού, την χρέωση του στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης, την καταγραφή και παρακολούθηση μεταβολών χρέωσης.
35. Την αποστολή δικαιολογητικών προς Υγειονομικές Επιτροπές για τη χορήγηση αναρρωτικών αδειών.
36. Την έγκριση κίνησης των αυτοκινήτων και μηχανημάτων (διαταγή πορείας) εντός των ορίων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που αφορούν την κίνηση αυτή.
37. Κάθε άλλη ενέργεια, που δεν περιγράφεται ανωτέρω αλλά προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.