Απόφαση dd-1327/16 - Άρθρο 5

Άρθρο 5


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Παρέχουμε στους Προϊστάμενους των Τμημάτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης την εξουσιοδότηση υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ως εξής:

 

Α) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Χωρικού Σχεδιασμού:

 

1. Τις εισηγήσεις του Τμήματος προς τις αρμόδιες αρχές για:

 

την παροχή γνώμης κατά τη διαδικασία κατάρτισης των περιφερειακών χωροταξικών σχεδίων.
την παροχή γνώμης, σχετικά με το χαρακτηρισμό και την οριοθέτηση εκτάσεων ως ΠΟΑΠΔ (Περιοχές Οργανωμένης Ανάπτυξης Παραγωγικών Δραστηριοτήτων) από τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
την παροχή γνώμης, σχετικά με το χαρακτηρισμό Περιοχών Ειδικών Χωρικών Παρεμβάσεων προς έκδοση της προβλεπόμενης από την κείμενη νομοθεσία κοινής υπουργικής απόφασης.
την παροχή γνώμης για Σχέδια Ολοκληρωμένων Αστικών Παρεμβάσεων (ΣΟΑΠ), όταν η διαδικασία κινείται από τον Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.

 

2. Την έγκριση πράξεων τακτοποίησης και πράξεων αναλογισμού.

 

3. Την έκδοση οδηγιών στα θέματα πολεοδομικού σχεδιασμού οικιστικής πολιτικής και κατοικίας, καθώς και οικοδομικού και κτιριοδομικού κανονισμού.

 

4. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

5. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

6. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

7. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

8. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

9. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

10. Τη θέση στο ΑΡΧΕΙΟ εγγράφων και πράξεων που αφορούν υποθέσεις που έχουν περαιωθεί ή δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες.

 

11. Τα προπαρασκευαστικά έγγραφα του αντίστοιχου Τμήματος της Διεύθυνσης που απευθύνονται σε άλλες Διευθύνσεις και Τμήματα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και σε λοιπές πάσης φύσεως υπηρεσίες του Δημοσίου.

 

Β) Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας των Περιφερειακών Ενοτήτων Δράμας, Έβρου, Καβάλας, Ξάνθης και Ροδόπης:

 

1. Την εισήγηση προς τις αρμόδιες αρχές για χορήγηση αδειών χρήσης νερού και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης υδατικών πόρων.

 

2. Την έγκριση εργασιών αποξήλωσης αμιάντου στις Περιφερειακές τους Ενότητες.

 

3. Την καταχώριση στο Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο (ΗΠΜ) του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής όλων των απαιτούμενων πληροφοριών αρμοδιότητας των Τμημάτων τους.

 

4. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

5. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

6. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

7. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

8. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

9. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

10. Τη θέση στο ΑΡΧΕΙΟ εγγράφων και πράξεων που αφορούν υποθέσεις που έχουν περαιωθεί ή δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες.

 

11. Τα προπαρασκευαστικά έγγραφα του αντίστοιχου Τμήματος της Διεύθυνσης που απευθύνονται σε άλλες Διευθύνσεις και Τμήματα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και σε λοιπές πάσης φύσεως υπηρεσίες του Δημοσίου.

 

Γ) Στους Προϊσταμένους των λοιπών Τμημάτων.

 

1. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

2. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

3. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

4. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

5. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

6. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

7. Τη θέση στο ΑΡΧΕΙΟ εγγράφων και πράξεων που αφορούν υποθέσεις που έχουν περαιωθεί ή δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες.

 

8. Τα προπαρασκευαστικά έγγραφα του αντίστοιχου Τμήματος της Διεύθυνσης που απευθύνονται σε άλλες Διευθύνσεις και Τμήματα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και σε λοιπές πάσης φύσεως υπηρεσίες του Δημοσίου.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.