Απόφαση fa1-59683-3936/16 - Άρθρο 6

Άρθρο 6: Ειδικός τεχνικός έλεγχος ΚΤΕΟ έγκρισης της διασκευής οχήματος μετά την εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης και ενημέρωση της άδειας κυκλοφορίας του


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Μετά την εγκατάσταση σε όχημα συστήματος υγραεριοκίνησης, δηλαδή των συσκευών και των εξαρτημάτων που του προσδίδουν την ικανότητα να χρησιμοποιεί για την κίνησή του και υγραέριο, η διασκευή εγκρίνεται από Δημόσιο ή Ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Ως ημερομηνία πραγματοποίησης της διασκευής λαμβάνεται η αναφερόμενη στην υπεύθυνη δήλωση, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του νόμου 1599/1986, με το κείμενο του Παραρτήματος 1.

 

Σκοπός του κατά τα ανωτέρω ειδικού ελέγχου από τα ΚΤΕΟ είναι να διαπιστωθεί αν η γενόμενη διασκευή πληροί τους όρους της παρούσας απόφασης. Προς τούτο διενεργούνται οι αναφερόμενοι στην παράγραφο 3 του παρόντος άρθρου έλεγχοι.

 

2. Για την έγκριση της διασκευής το όχημα προσκομίζεται από τον κάτοχό του ή εξουσιοδοτημένο από αυτόν εκπρόσωπό του στο ΚΤΕΟ για την διενέργεια ειδικού τεχνικού ελέγχου.

 

Στην περίπτωση που η προσκόμιση του οχήματος για έλεγχο γίνει μετά την πάροδο ενός μηνός από την ημερομηνία πραγματοποίησης της διασκευής, ειδοποιείται αυθημερόν η αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας, ένεκα του ότι αυτή συνιστά αλλαγή κυρίων χαρακτηριστικών οχήματος και πρέπει να δηλωθεί εντός μηνός, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 5 του κεφαλαίου Β' της υπ' αριθμόν ΣΤ/1832/1978 υπουργική απόφαση. Πριν από την έναρξη του ειδικού ελέγχου διασκευής του οχήματος, ο κάτοχος του οχήματος ή ο εκπρόσωπός του:

 

2.1. Υποβάλλει:

 

α. Αίτηση προς το ΚΤΕΟ για τη διενέργεια του ειδικού ελέγχου διασκευής.

 

β. Υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του νόμου 1599/1986 του διενεργήσαντος τη διασκευή του οχήματος υπευθύνου τεχνικού σύμφωνα με το κείμενο του Παραρτήματος 1 της παρούσας. Στο σημείο αυτό επισημαίνεται ότι η ημερομηνία διενέργειας της διασκευής του οχήματος από τον υπεύθυνο τεχνικό πρέπει να ταυτίζεται με την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης ή τιμολογίου παροχής υπηρεσιών για την τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης. Σε περίπτωση που δεν πληρείται η ανωτέρω προϋπόθεση, δεν διενεργείται από το ΚΤΕΟ ο ειδικός έλεγχος του οχήματος.

 

γ. Την προβλεπόμενη από την παράγραφο 2 του άρθρου 6 της κοινής υπουργικής απόφασης 5015968/2915/2009 (ΦΕΚ 798/Β/2009), βεβαίωση του εργοστασίου κατασκευής του οχήματος ή του εργοστασίου κατασκευής της συσκευής υγραερίου, από την οποία θα προκύπτουν:

 

ότι είναι επιτρεπτή η διασκευή του συγκεκριμένου τύπου κινητήρα και η τοποθέτηση συσκευής χρησιμοποίησης ως καυσίμου του υγραερίου στο συγκεκριμένο τύπο οχήματος και
η τεχνική περιγραφή της συσκευής του υγραερίου και της εγκατάστασής της και θα καθορίζονται οι τύποι της συσκευής που είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν στο συγκεκριμένο (ή τους συγκεκριμένους) τύπο (ή τύπους) οχημάτων.

 

Επίσης, στην περίπτωση που το όχημα είναι εφοδιασμένο με ρυθμιζόμενο καταλύτη, θα πρέπει να επιβεβαιώνεται η δυνατότητα λειτουργίας της συσκευής υγραερίου σε συνδυασμό με τον αισθητήρα οξυγόνου (λ-sensor).

 

Εναλλακτικά της ανωτέρω βεβαίωσης μπορεί να υποβάλλει:

 

i. Βεβαίωση αντιπροσώπου του εργοστασίου κατασκευής της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου στη χώρα μας, στην οποία θα δηλώνεται ότι:

 

ο συγκεκριμένος τύπος του εξαρτήματος είναι κατάλληλος να τοποθετηθεί στο συγκεκριμένο όχημα (αναγραφή του αριθμού πλαισίου) και
το συγκεκριμένο όχημα, μετά την τοποθέτηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου συνεχίζει να πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων που πληρούσε κατά την ταξινόμησή του.

 

ii. Βεβαίωση αντιπροσώπου, όμοια με την ανωτέρω αναφερόμενη, για τον εξαεριωτή ή υποβιβαστή πίεσης (πνεύμονα), εφόσον υφίσταται τέτοιο εξάρτημα.

 

Ο αντιπρόσωπος ορίζεται με επιστολή του εργοστασίου κατασκευής επικυρωμένη επίσημα και θεωρημένη είτε από το Προξενείο μας είτε σύμφωνα με τη διαδικασία της συνθήκης της Χάγης. Η επιστολή υποβάλλεται στη Διεύθυνση Τεχνολογίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, η οποία αναρτά στον ιστοχώρο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχετικό κατάλογο.

 

2.2. Επιδεικνύει:

 

α. Την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.

 

β. Το ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ), στο οποίο δεν έχουν σημειωθεί σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις, εφόσον το όχημα έχει τη σχετική υποχρέωση.

 

γ. Το αποδεικτικό στοιχείο ότι καταβλήθηκε το προβλεπόμενο από το νόμο ειδικό τέλος για τη διενέργειά του, εάν ο έλεγχος διενεργείται σε Δημόσιο ΚΤΕΟ.

 

δ. Τα πρωτότυπα νόμιμα παραστατικά για την αγορά και τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης όπως απόδειξη ή τιμολόγιο πώλησης υλικών, απόδειξη ή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών κ.λ.π. Από τα παραστατικά αυτά προκύπτει ότι όλα τα χρησιμοποιηθέντα εξαρτήματα και υλικά είναι καινουργή και αμεταχείριστα και θα αναγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος.

 

Φωτοαντίγραφα των δικαιολογητικών αυτών τηρούνται στο αρχείο του ΚΤΕΟ.

 

Με την επιφύλαξη των οριζομένων στην παράγραφο 6 του παρόντος, εάν δεν υποβληθούν ή επιδειχθούν τα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα απόφαση, δεν διενεργείται ο ειδικός έλεγχος διασκευής του οχήματος και ενημερώνεται σχετικά ο ενδιαφερόμενος και η αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας.
Ο ειδικός έλεγχος δεν διενεργείται στο ΚΤΕΟ και στην περίπτωση που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις του εδαφίου 1.3.1 της παραγράφου 1 του άρθρου 4 της παρούσας απόφασης.

 

3. Κατά τον ειδικό τεχνικό έλεγχο διασκευασμένου οχήματος με την εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης διενεργούνται από το ΚΤΕΟ οι ακόλουθοι έλεγχοι.

 

3.1. Ελέγχεται αν τα εξαρτήματα που αναφέρονται στο εδάφιο 1.1 της παραγράφου 1 του άρθρου 3 είναι εγκαταστημένα και τα εξαρτήματα που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 8 φέρουν τη σήμανση του παραρτήματος 4 της παρούσας, καθώς και αν κάθε δεξαμενή καυσίμου φέρει τη σήμανση της παραγράφου 2.13 του άρθρου 4 της παρούσης.

 

Ελέγχεται επίσης αν τα συστήματα, συσκευές και εξαρτήματα που προορίζονται για τη μετασκευή οχημάτων σε υγραεριοκίνητα είναι κοινοποιημένα από την Διεύθυνση Τεχνολογίας του ΥΠΥΜΕΔΙ σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 8 της παρούσας απόφασης.

 

3.2. Διενεργούνται οπτικοί έλεγχοι:

 

α. για τα στοιχεία της εγκατάστασης που αναφέρονται στα εδάφια 2.1, 2.3, 2.4 2.5, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11 και 2.12 της παραγράφου 2 του άρθρου 4 της παρούσας απόφασης

 

β. για τα στοιχεία της εγκατάστασης που αναφέρονται στα εδάφια 3.1, 3.2 και 3.4 της παραγράφου 3 του άρθρου 4 της παρούσας απόφασης

 

γ. για τα στοιχεία της εγκατάστασης που αναφέρονται στο εδάφιο 2.5 της παραγράφου 2 του άρθρου 3 της παρούσας απόφασης.

 

3.3. Διενεργούνται οπτικοί έλεγχοι για τα στοιχεία της εγκατάστασης που αναφέρονται στις παραγράφους 1 έως και 7, καθώς και έλεγχος των αναγνωριστικών πινακίδων για τα οχήματα κατηγορίας Μ2 και Μ3 σύμφωνα με τις απαιτήσεις της παραγράφου 10 του άρθρου 5 της παρούσας απόφασης.

 

3.4. Διενεργείται έλεγχος καυσαερίων του οχήματος σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις που εφαρμόζονται κατά τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο, καθώς και έλεγχος με τις αυτές διατάξεις {σημεία ελέγχου και κριτήρια καταλληλότητας της υπ' αριθμόν 44800/123/1985 απόφαση (ΦΕΚ 781/Ν/1985)} σε περίπτωση διαπίστωσης εμφανών ελλείψεων, ιδιαίτερα αυτών που έχουν άμεση επίπτωση με την οδική ασφάλεια. Τα αποτελέσματα του ελέγχου καυσαερίων αναγράφονται στο πρακτικό έγκρισης της διασκευής που συντάσσεται από το ΚΤΕΟ.

 

4. Έκδοση από το ΚΤΕΟ Πρακτικού Έγκρισης ή Απόρριψης της διασκευής οχήματος μετά την εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης LPG.

 

4.1. Πρακτικό έγκρισης της διασκευής:

 

α. Χορηγείται εφόσον, κατά τους αναφερόμενους στην προηγούμενη παράγραφο 3 ελέγχους:

 

Δεν υπάρξουν παρατηρήσεις (αποκλίσεις) από τις απαιτήσεις των ανωτέρω εδαφίων 3.1, 3.2 και 3.3 του ειδικού ελέγχου της διασκευής, καθώς και μετά την αποκατάστασή τους η οποία θα διαπιστωθεί μετά τη διενέργεια επανελέγχου.
Δεν διαπιστωθούν σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις κατά τους ελέγχους του εδαφίου 3.4, καθώς και μετά την αποκατάστασή τους η οποία θα διαπιστωθεί μετά τη διενέργεια επανελέγχου.

 

β. Εκδίδεται σε 3 αντίγραφα, ένα για τον κάτοχο του οχήματος, ένα για την αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας που θα εκδώσει τη νέα άδεια κυκλοφορίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα σε επόμενη παράγραφο της παρούσας και ένα για το αρχείο του ΚΤΕΟ.

 

4.2. Το Πρακτικό απόρριψης της διασκευής

 

α. Χορηγείται εφόσον κατά τους αναφερόμενους στην προηγούμενη παράγραφο 3 ελέγχους υπάρξουν παρατηρήσεις (αποκλίσεις) στα σημεία των ανωτέρω εδαφίων 3.1, 3.2 και 3.3 του ειδικού ελέγχου της διασκευής οι οποίες και καταγράφονται ή/και διαπιστωθούν σοβαρές ή επικίνδυνες ελλείψεις κατά τους ελέγχους του εδαφίου 3.4.

 

β. Εκδίδεται σε 2 αντίγραφα, ένα για τον κάτοχο του οχήματος και ένα για το αρχείο του ΚΤΕΟ.

 

γ. Συνοδεύεται από Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου στη περίπτωση διαπίστωσης σοβαρών ή επικίνδυνων ελλείψεων που αφορούν τα σημεία ελέγχου της υπ' αριθμόν 44800/123/1985 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 781/Β/1985). Η καταγραφή των ελλείψεων γίνεται επί του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου, στο δε απορριπτικό πρακτικό γίνεται αναφορά ότι αυτό συνοδεύεται από Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου.

 

δ. Σε περίπτωση διαπίστωσης σοβαρών ελλείψεων που αφορούν τα σημεία ελέγχου της υπ' αριθμόν 44800/123/1985 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 781/Β/1985) ή παρατηρήσεων (αποκλίσεων) στα σημεία ελέγχου των ανωτέρω εδαφίων 3.1, 3.2 και 3.3 του ειδικού ελέγχου της διασκευής:

 

1) Σε όχημα μη υπόχρεο για περιοδικό τεχνικό έλεγχο απαιτείται η διενέργεια επανελέγχου, χορηγείται Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (ΔΤΕ) στο οποίο σημειώνεται ημερομηνία επανελέγχου.

 

2) Σε όχημα εφοδιασμένο με ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου περιοδικού τεχνικού ελέγχου το ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου περιοδικού τεχνικού ελέγχου ακυρώνεται και αποκολλάται από την οπίσθια πινακίδα κυκλοφορίας το ενδεικτικό σήμα (ΕΣΤΕ). Για τη χορήγηση νέου Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου εφαρμόζονται οι διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 1 της υπ' αριθμόν 44800/123/1985 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 781/Β/1985), όπως ισχύει.

 

Ειδικότερα στην περίπτωση που υπάρξουν παρατηρήσεις (αποκλίσεις) στα σημεία ελέγχου των ανωτέρω εδαφίων 3.1, 3.2 και 3.3 του ειδικού ελέγχου της διασκευής, στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου που θα εκδοθεί σημειώνεται σοβαρή έλλειψη στο σημείο ελέγχου 1404 με αιτιολογία λόγω αποκλίσεων στον ειδικό έλεγχο διασκευής μετά την εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης, όπως αυτές καταγράφονται στο υπ' αριθμόν __________ πρακτικό απόρριψης.

 

Για την αποκατάσταση, κατόπιν επανελέγχου, αυτής της σοβαρής έλλειψης, προηγείται επανέλεγχος του ειδικού ελέγχου της διασκευής.

 

ε. Σε περίπτωση διαπίστωσης επικινδύνων ελλείψεων που αφορούν τα σημεία ελέγχου της υπ' αριθμόν 44800/123/1985 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 781/Β/1985), το όχημα ακινητοποιείται δηλαδή του αφαιρείται η άδεια και οι πινακίδες κυκλοφορίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις ισχύουσες διατάξεις καθώς και το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου εφόσον υπάρχει, μέχρι την αποκατάσταση των ελλείψεων που διαπιστώθηκαν.

 

5. Έκδοση από την αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας νέας άδειας κυκλοφορίας:

 

α. Το ΚΤΕΟ που διενήργησε τον ειδικό τεχνικό έλεγχο διασκευής οχήματος λόγω εγκατάστασης συστήματος υγραεριοκίνησης αποστέλλει στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας:

 

το πρακτικό έγκρισης της διασκευής
την υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του νόμου 1599/1986 του διενεργήσαντος τη διασκευή του οχήματος υπευθύνου τεχνικού.

 

β. Η αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας εκδίδει νέα άδεια κυκλοφορίας με την αναγραφή:

 

χρησιμοποιούμενο καύσιμο είναι και το υγραέριο LPG
αφορά διασκευασμένο όχημα LPG δύο καυσίμων (bi-fuel)
αφορά διασκευασμένο όχημα LPG διπλού καυσίμου (dual-fuel) εφόσον με το πρακτικό που της απέστειλε το ΚΤΕΟ εγκρίνεται η διασκευή.

 

Επίσης στην περίπτωση που η αίτηση από τον κάτοχο για τη δήλωση της διασκευής υποβλήθηκε στο ΚΤΕΟ εκπρόθεσμα, η ανωτέρω Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για την επιβολή στον κάτοχο των προβλεπόμενων από το άρθρο 89 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας κυρώσεων.

 

6. Στην περίπτωση διασκευασμένου οχήματος που προσέρχεται στο ΚΤΕΟ για τη διενέργεια του ειδικού τεχνικού ελέγχου έγκρισης της διασκευής και δεν είναι εφοδιασμένο με ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου ως όφειλε, τότε:

 

α. Διενεργείται πρώτα ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος και εκδίδεται Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου (με ημερομηνία επανελέγχου), στο οποίο σημειώνεται Σοβαρή Έλλειψη στο 1309 σημείο ελέγχου της υπουργικής απόφασης 44800/123/1985 (ΦΕΚ 781/Β/1985), λόγω μη αναγραφής του υγραερίου ως καυσίμου στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, καθώς και οι άλλες ελλείψεις που τυχόν διαπιστωθούν.

 

β. Διενεργείται ακολούθως ο ειδικός τεχνικός έλεγχος της διασκευής σύμφωνα με τα οριζόμενα στα ανωτέρω εδάφια 3.1, 3.2 και 3.3.

 

γ. Πρακτικό έγκρισης της διασκευής χορηγείται εφόσον ικανοποιούνται ή ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις του εδαφίου 4.1.α. πλην της Σοβαρής Έλλειψης του σημείου ελέγχου 1309, προκειμένου να εκδοθεί νέα άδεια κυκλοφορίας από την αρμόδια Υπηρεσία στην οποία αναγράφεται το υγραέριο ως καύσιμο στην άδεια κυκλοφορίας.

 

δ. Πρακτικό απόρριψης της διασκευής χορηγείται εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του εδαφίου 4.2.α.

 

ε. Μετά την έκδοση της νέας άδειας κυκλοφορίας, διενεργείται επανέλεγχος του περιοδικού τεχνικού ελέγχου και εκδίδεται Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, στο οποίο σημειώνεται ημερομηνία επόμενου περιοδικού ελέγχου και επικολλάται Ενδεικτικό Σήμα Τεχνικού Ελέγχου (ΕΣΤΕ).

 

7. Ταξινόμηση για έκδοση άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα για πρώτη φορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που φέρουν και σύστημα κίνησης με υγραέριο (LPG).

 

α. Είναι δυνατή η ταξινόμηση και η έκδοση άδειας κυκλοφορίας για πρώτη φορά των αυτοκινήτων που εισάγονται στη χώρα μας ως μεταχειρισμένα και χρησιμοποιούν καύσιμο υγραέριο, το οποίο θα προκύπτει από την άδεια κυκλοφορίας της χώρας προηγούμενης κυκλοφορίας ή άλλο επίσημο έγγραφο και το πιστοποιητικό ταξινόμησης.

 

β. Στην περίπτωση αυτή και πριν τη διενέργεια του προβλεπομένου από την 62562/635/1987 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 187/Β/1987) τεχνικού ελέγχου εκδίδεται η αναφερόμενη στο άρθρο 9 της παρούσης υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 του νόμου 1599/1986.

 

Στην υπεύθυνη δήλωση αυτή θα αναγράφονται αντί του αριθμού κυκλοφορίας το εργοστάσιο κατασκευής, ο εργοστασιακός τύπος και ο αριθμός πλαισίου του οχήματος. Εφόσον τα εγκατεστημένα εξαρτήματα δεν είναι κοινοποιημένα από τη Διεύθυνση Τεχνολογίας Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο υπεύθυνος τεχνικός θα αναγράφει για κάθε εξάρτημα τα στοιχεία του (π.χ. εργοστάσιο-τύπος) εφόσον υφίστανται τέτοια. Ειδικότερα για τον έλεγχο της δεξαμενής πρέπει να διασφαλίζεται η εφαρμογή της παραγράφου 1 του άρθρου 6 της παρούσης.

 

γ. Προκειμένου για αυτοκίνητα των οποίων η προηγούμενη χώρα κυκλοφορίας τους δεν είναι κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης κάθε εξάρτημα θα πρέπει να είναι εγκεκριμένο σύμφωνα με τον κανονισμό υπ' αριθμόν 67 της Οικονομικής Επιτροπής για την Ευρώπη των Ηνωμένων Εθνών.

 

δ. Εν συνεχεία το όχημα προσκομίζεται στο ΚΤΕΟ για να υποβληθεί, ως ανάριθμο στον προβλεπόμενο από την 62562/635/1987 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 187/Β/1987) τεχνικό έλεγχο, με εφαρμογή των σημείων ελέγχου της υπουργικής απόφασης 44800/123/1985 (ΦΕΚ 781/Β/1985). Για το σύστημα υγραεριοκίνησης τα σημεία ελέγχου εξειδικεύονται στο άρθρο 9 της παρούσης και οι τυχόν διαπιστούμενες ελλείψεις καταγράφονται στα σημεία ελέγχου του κεφαλαίου 12400 Αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν υγραέριο (LPG) ως καύσιμο. Το ΚΤΕΟ εκδίδει Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου με την παρατήρηση Φέρει συσκευή υγραεριοκίνησης σύμφωνα με τη συνημμένη υπεύθυνη δήλωση ..., επισυνάπτοντας και επικυρώνοντας την παραπάνω υπεύθυνη δήλωση που αποτελεί απαραίτητο δικαιολογητικό για την ταξινόμηση του οχήματος.

 

8. Επιτρέπεται η τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης σε οχήματα που εισάγονται στη Χώρα μας ως μεταχειρισμένα, πριν την πρώτη ταξινόμησή τους και την έκδοση άδειας κυκλοφορίας για πρώτη φορά σε αυτή.

 

Προκειμένου τα οχήματα αυτά να ταξινομηθούν διενεργείται πρώτα ο τεχνικός έλεγχος που προβλέπεται στην 62562/635/1987 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 187/Β/1987) και κατόπιν διενεργείται ο ειδικός έλεγχος για την έγκριση της διασκευής του παρόντος άρθρου. Στην περίπτωση αυτή δεν θα επιδεικνύονται στο ΚΤΕΟ η άδεια κυκλοφορίας και το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου της παραγράφου 2.2 του ιδίου άρθρου.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.