Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
1. Η Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης είναι αρμόδια για την ορθολογική διαχείριση των ανθρώπινων και τεχνικών πόρων της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
2. Τη Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης αποτελούν τα παρακάτω Τμήματα:
α) Τμήμα Προσωπικού - Οργάνωσης.
β) Τμήμα Γραμματείας - Διοικητικής Μέριμνας.
γ) Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης και Νέων Τεχνολογιών, και
δ) Το Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης (Πειραιά).
3. Το Τμήμα Προσωπικού - Οργάνωσης έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Την εφαρμογή της Κυβερνητικής πολιτικής στον τομέα της Δημόσιας Διοίκησης στο χώρο αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής καθώς και τη μελέτη και εισήγηση όλων των αναγκαίων μέτρων για την αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων που συνδέονται με το χώρο του Αιγαίου και αφορούν τα θέματα Διοίκησης.
β) Την εφαρμογή του Υπαλληλικού Κώδικα και της ισχύουσας νομοθεσίας γενικά για θέματα υπηρεσιακής κατάστασης, μισθολογικής και βαθμολογικής εξέλιξης του κάθε είδους προσωπικού της Γενικής Γραμματείας.
γ) Τη μελέτη και εισήγηση μέτρων για την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας, καθώς και τη μέριμνα:
α)α) Για την κατάρτιση οργανογραμμάτων διάρθρωσης των Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας.
β)β) Για τη σύσταση ομάδων εργασίας για κάθε είδους θέματα.
γ)γ) Για τη συγκρότηση των συλλογικών οργάνων που είναι απαραίτητα για την άσκηση των αρμοδιοτήτων και τη λειτουργία της Γενικής Γραμματείας.
δ) Τη συλλογή και επεξεργασία στοιχείων για την εκτίμηση των αναγκών σε προσωπικό της Γενικής Γραμματείας και εποπτευόμενα από αυτό νομικά πρόσωπα και παρακολούθηση της λειτουργίας τους, καθώς και τη μελέτη των θεμάτων αντιμετώπισης των αναγκών προσωπικού σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
ε) Την μέριμνα για την κάλυψη των αναγκών σε προσωπικό.
στ) Την μέριμνα για την έκδοση, την ετήσια θεώρηση και τη συμπλήρωση μεταβολών στα ατομικά βιβλιάρια νοσηλείας του προσωπικού.
ζ) Την εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
η) Τη μέριμνα για την απλούστευση της διατύπωσης των εγγράφων προς τους πολίτες.
θ) Την μελέτη-διακρίβωση των αναγκών εκπαίδευσης του προσωπικού.
ι) Την κατάρτιση του ετήσιου εκπαιδευτικού προγραμματισμού.
ι)α) Την κατάρτιση και εφαρμογή επί μέρους προγραμμάτων εκπαίδευσης, μετεκπαίδευσης και μεταπτυχιακής εκπαίδευσης του προσωπικού στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.
ι)β) Την κατάρτιση επί μέρους προγραμμάτων επιμόρφωσης και εξειδίκευσης των υπαλλήλων.
ι)γ) Τον προγραμματισμό, οργάνωση και εκτέλεση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, για την επαγγελματική κατάρτιση των υπαλλήλων και τη διαρκή για το σκοπό αυτό συνεργασία με τις εκπαιδευτικές μονάδες του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ).
ι)δ) Την περιγραφή και ανάλυση των καθηκόντων και προσόντων του προσωπικού σε συνάρτηση με την ανάπτυξη και εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
ι)ε) Τη μέριμνα για την ανάπτυξη και εφαρμογή συγχρόνων τεχνικών μεθόδων για την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων της Γενικής Γραμματείας.
ι)στ) Τον συντονισμό της νομοθετικής δραστηριότητας των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
ι)ζ) Τη μέριμνα για την έκδοση αποφάσεων μετακίνησης εκτός έδρας του πάσης φύσεως προσωπικού της Γενικής Γραμματείας και ιδιωτών.
ι)η) Τη μέριμνα για τη συγκρότηση και τη λειτουργία των διοικητικών συμβουλίων των νομικών προσώπων και οργανισμών που εποπτεύονται από τη Γενική Γραμματεία.
ι)θ) Την εφαρμογή συστημάτων και μεθόδων μέτρησης αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των μονάδων της Γενικής Γραμματείας και των υπηρεσιών που υπάγονται σ' αυτή, σε συνεργασία με την Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
κ) Τη διεξαγωγή ερευνών αποδοτικότητας των ανωτέρω υπηρεσιών.
κ)α) Τον προσδιορισμό, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης δεικτών μέτρησης αποδοτικότητας, αποτελεσματικότητας και ποιότητας.
κ)β) Την εφαρμογή πολιτικών για τη συγκριτική επίδοση των υπηρεσιών των μονάδων της Γενικής Γραμματείας και των υπηρεσιών που υπάγονται σ' αυτή, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
κ)γ) Τη διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας της λειτουργίας της Γενικής Γραμματείας και των υπηρεσιών που υπάγονται σ' αυτή, ώστε να ανταποκρίνονται πληρέστερα στις ανάγκες των πολιτών.
κ)δ) Την παρακολούθηση και αξιολόγηση της εφαρμογής των πιο πάνω προτάσεων.
κ)ε) Την εισήγηση των αναγκαίων μέτρων για την καθιέρωση συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας και διαδικασιών αυτό-αξιολόγησης (κοινό πλαίσιο αξιολόγησης, διαδικασίες πιστοποίησης).
κ)στ) Τη σύνταξη εκθέσεων αποτελεσμάτων για τις επιμέρους αξιολογήσεις.
κ)ζ) Τη σύνταξη ετήσιας έκθεσης απολογισμού των αποτελεσμάτων λειτουργίας της Γενικής Γραμματείας.
κ)η) Τη συλλογή στοιχείων και δεδομένων που αναφέρονται στην αποδοτικότητα, αποτελεσματικότητα και ποιότητα των μονάδων της Γενικής Γραμματείας και των υπηρεσιών που υπάγονται σ' αυτή.
κ)θ) Την παρακολούθηση της εξέλιξης και επεξεργασίας των ανωτέρω στοιχείων, καθώς και στην προώθηση της ενημέρωσης με κάθε πρόσφορο μέσο.
λ) Τη συνεργασία με άλλα κέντρα τεκμηρίωσης αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών.
λ)α) Τον εντοπισμό των καλύτερων πρακτικών σε θέματα αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και τη συμμετοχή σε διαδικασίες βράβευσης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
λ)β) Την εισήγηση σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης με τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με την οποία εξειδικεύονται περαιτέρω οι γενικοί και ορίζονται ειδικοί δείκτες, σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 5 του νόμου 3230/2004 (ΦΕΚ 44/Α/2004).
λ)γ) Την οργάνωση και λειτουργία ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης παραπόνων και υποδείξεων.
λ)δ) Τη συλλογή, καταγραφή, επεξεργασία, ανάλυση, αξιολόγηση και αξιοποίηση των ανωτέρω υποβαλλόμενων παραπόνων και υποδείξεων.
λ)ε) Την εισήγηση στις αρμόδιες μονάδες που αφορούν τα παράπονα και οι υποδείξεις για τη λήψη των αναγκαίων μέτρων.
λ)στ) Την παρακολούθηση της εξέλιξης και επεξεργασίας τους, καθώς και στην προώθηση της ενημέρωσης των πολιτών σχετικά με τα ανωτέρω, αλλά και γενικότερα θέματα που αφορούν στις παρεχόμενες υπηρεσίες από τη Γενική Γραμματεία και τις λοιπές δημόσιες υπηρεσίες.
λ)ζ) Την εισήγηση, παρακολούθηση και αξιολόγηση μέτρων για την διαρκή βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων προς τους πολίτες υπηρεσιών, όπως και της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας όπως και της ανταπόκρισης των μονάδων αυτών στις ανάγκες των πολιτών.
λ)η) Την εισήγηση στη Διεύθυνση Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την βράβευση των υπηρεσιακών μονάδων που διακρίνονται για την αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα τους.
λ)θ) Τη φροντίδα για τη στέγαση των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
4. Το Τμήμα Γραμματείας - Διοικητικής Μέριμνας έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες: α) Τη φροντίδα για την τήρηση του κοινού και του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου.
β) Τη διακίνηση της αλληλογραφίας, δακτυλογράφηση, αντιπαραβολή και αναπαραγωγή εγγράφων και εντύπων.
γ) Τη φύλαξη, ταξινόμηση, συσχέτιση και εκκαθάριση του αρχείου.
δ) Τη μέριμνα για την παραλαβή των Φύλλων Εφημερίδας της Κυβέρνησης ή άλλων εντύπων και τη διανομή τους στις αρμόδιες υπηρεσίες.
ε) Τη βεβαίωση:
α)α) Της ακριβείας αντιγραφών ή φωτοτυπιών οποιονδήποτε εγγράφων.
β)β) Του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών.
στ) Τη μέριμνα για τη φύλαξη και την καθαριότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων της Γενικής Γραμματείας.
ζ) Τη μέριμνα για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου, των τηλετύπων και των λοιπών μέσων επικοινωνίας.
5. Το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης και Νέων Τεχνολογιών έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες που τις ασκεί σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Επικοινωνιών του Υπουργείου:
α) Τη συλλογή, καταχώριση και επεξεργασία δεδομένων, σε συνεργασία με τις άλλες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας και άλλους φορείς, για την παρακολούθηση στατιστικών στοιχείων που αναφέρονται στα οικονομικά, δημογραφικά, κοινωνικά, πολιτιστικά κ.λ.π., μεγέθη του χώρου ευθύνης της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
β) Την πλήρη κάλυψη των μηχανογραφικών αναγκών της Γενικής Γραμματείας από πλευράς ανάλυσης, σχεδίασης, προγραμματισμού, τεκμηρίωσης και υλοποίησης των εφαρμογών.
γ) Τη μέριμνα για την καλή λειτουργία, εκμετάλλευση και ασφάλεια των συστημάτων επικοινωνίας.
δ) Τη μέριμνα για την διατήρηση την ασφάλεια και την ακεραιότητα των δεδομένων.
ε) Τη συντήρηση του μηχανογραφικού εξοπλισμού, των δικτυακών υποδομών και των συστημάτων επικοινωνίας.
στ) Την υποστήριξη σε εξειδικευμένους τομείς νέων τεχνολογιών και την εκπαίδευση του προσωπικού για τη χρήση τους.
ζ) Τη μελέτη και εισήγηση μέτρων οργάνωσης, απλούστευσης διαδικασιών και ροής εγγράφων με χρήση νέων τεχνολογιών.
6. Το Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης εδρεύει στον Πειραιά και έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Τη διοικητική στήριξη και υποβοήθηση του έργου της Κεντρικής Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας.
β) Τη μέριμνα για την κίνηση, συντήρηση, επισκευή και εν γένει καλή κατάσταση καθώς και για τον εφοδιασμό με καύσιμα των οχημάτων των γραφείων Πειραιώς.
γ) Τη βεβαίωση ακριβείας αντιγράφων οποιονδήποτε εγγράφων.
δ) Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών.
ε) Τη μέριμνα για την τήρηση κοινού και εμπιστευτικού πρωτοκόλλου.
στ) Τη φύλαξη και εκκαθάριση του αρχείου των εγγράφων του Τμήματος.
ζ) Τη διακίνηση της αλληλογραφίας, δακτυλογράφησης, αντιπαραβολής και αναπαραγωγής εγγράφων και εντύπων.
η) Τη μέριμνα για κάθε άλλο θέμα διοικητικής υποστήριξης.