Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
Προεδρικό Διάταγμα 159/2007: Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας προς τις διατάξεις της υπ' αριθμόν 2004/50/ΕΚ (EEL 220/40 Οδηγίας της 21-06-2004) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 29-04-2004 για την τροποποίηση της υπ' αριθμόν 1996/48/ΕΚ (EEL 235/1996) Οδηγίας του Συμβουλίου σχετικά με τη διαλειτουργικότητα του διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας και της υπ' αριθμόν 2001/16/ΕΚ (EEL 110/1/2001) Οδηγίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τη διαλειτουργικότητα του διευρωπαϊκού συμβατικού σιδηροδρομικού συστήματος, (ΦΕΚ 200/Α/2007), 23-08-2007.
Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις
α) του άρθρου 3 του νόμου 1338/1983 (ΦΕΚ 34/Α/1983), όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 65 του νόμου 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α/1990) και του άρθρου 4 του νόμου 1338/1983, όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 6 παράγραφος 4 του νόμου 1440/1984 (ΦΕΚ 70/Α/1984) και τροποποιήθηκε από το άρθρο 48 του νόμου 3427/2005 (ΦΕΚ 312/Α/2005)
β) του άρθρου δεύτερου του νόμου 2077/1992 Κύρωση της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση και των σχετικών πρωτοκόλλων και δηλώσεων που περιλαμβάνονται στην Τελική πράξη (ΦΕΚ 136/Α/1992)
γ) του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του προεδρικού διατάγματος 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α/2005).
δ) του προεδρικού διατάγματος 81/2002 Συγχώνευση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών (ΦΕΚ 57/Α/2002).
2. Την υπ' αριθμόν Δ15/Α/Φ19/4040/2006 απόφαση του πρωθυπουργού και Υπουργού Ανάπτυξης περί ανάθεσης αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Ανάπτυξης Αναστάσιο Νεράντζη (ΦΕΚ 249/Β/2006).
3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις του παρόντος δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.
4. Την υπ' αριθμόν 154/2007 γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας, μετά από πρόταση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, του Υφυπουργού Ανάπτυξης, καθώς και του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, αποφασίζουμε:
Άρθρο πρώτο: Σκοπός
Με το παρόν εναρμονίζεται η Ελληνική Νομοθεσία προς τις διατάξεις των οδηγιών 1996/48/ΕΚ σχετικά με τη διαλειτουργικότητα του διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας (ΕΕL 235/1996), 2001/16/ΕΚ σχετικά με τη διαλειτουργικότητα του διευρωπαϊκού συμβατικού σιδηροδρομικού συστήματος (ΕΕL 110/2001) και 2004/50/ΕΚ για την τροποποίηση της υπ' αριθμόν 1996/48/ΕΚ οδηγίας και 2001/16/ΕΚ (ΕΕL 220/2006).
Κεφάλαιο Ι: Γενικές διατάξεις
Άρθρο 1: Πεδίο εφαρμογής - Διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό σύστημα μεγάλης ταχύτητας - Διαλειτουργικότητα του διευρωπαϊκού συμβατικού σιδηροδρομικού συστήματος
Άρθρο 2: Ορισμοί διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας και ορισμοί διευρωπαϊκού συμβατικού σιδηροδρομικού συστήματος
Άρθρο 3
Άρθρο 4
Κεφάλαιο II: Τεχνικές προδιαγραφές
Άρθρο 5: Τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας
Άρθρο 6: Τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας του συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Άρθρο 7
Κεφάλαιο III: Στοιχεία διαλειτουργικότητας διευρωπαϊκού συστήματος μεγάλης ταχύτητας και συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Άρθρο 8
Άρθρο 9
Άρθρο 10
Άρθρο 11
Άρθρο 12
Άρθρο 13
Κεφάλαιο IV: Υποσυστήματα του διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας ή του συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Άρθρο 14
Άρθρο 15
Άρθρο 16
Άρθρο 17
Άρθρο 18
Άρθρο 19
Κεφάλαιο V: Κοινοποιημένοι οργανισμοί του διευρωπαϊκού συστήματος μεγάλης ταχύτητας ή του συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Άρθρο 20
Κεφάλαιο VI: Καθεστώτα υποδομής και τροχαίου υλικού του διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας και του συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Άρθρο 21
Άρθρο 22
Κεφάλαιο VII
Άρθρο 23: Παραρτήματα διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας
Παράρτημα Ι: Διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό σύστημα μεγάλης ταχύτητας
Παράρτημα II: Υποσυστήματα διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας
Παράρτημα III: Βασικές απαιτήσεις διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας
Παράρτημα IV: Στοιχεία διαλειτουργικότητας διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας
Παράρτημα V: Υποσυστήματα διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος μεγάλης ταχύτητας - Δήλωση ελέγχου CE
Παράρτημα VI: Διαδικασία ελέγχου υποσυστημάτων
Παράρτημα VII: Στοιχειώδη κριτήρια που πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα κράτη μέλη για την κοινοποίηση των οργανισμών
Κεφάλαιο VIII
Άρθρο 24: Παραρτήματα συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Παράρτημα Ι: Το συμβατικό διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό σύστημα
Παράρτημα II: Υποσυστήματα συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Παράρτημα III: Βασικές απαιτήσεις συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Παράρτημα IV: Πιστότητα και καταλληλότητα χρήσης των στοιχείων διαλειτουργικότητας του συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Παράρτημα V: Δήλωση ελέγχου των υποσυστημάτων συμβατικού διευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος
Παράρτημα VI: Διαδικασία ελέγχου υποσυστημάτων
Παράρτημα VII: Στοιχειώδη κριτήρια που πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα κράτη μέλη για την κοινοποίηση των οργανισμών
Κεφάλαιο IX
Άρθρο 25: Τελικές διατάξεις
Άρθρο 26: Καταργούμενες διατάξεις
Άρθρο 27: Έναρξη ισχύος
Στον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών αναθέτουμε τη δημοσίευση του παρόντος, στον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών και Υφυπουργό Ανάπτυξης αναθέτουμε την εκτέλεση του παρόντος διατάγματος.
Αθήνα, 17-08-2007
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας