Προεδρικό διάταγμα 62/06 - Άρθρο 3

Άρθρο 3: Αρμοδιότητες Γενικού Διευθυντή


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Οι αρμοδιότητες του Γενικού Διευθυντή είναι οι εξής:

 

1. Εισήγηση για τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων του Ταμείου προς τα υπερκείμενα όργανα και εφαρμογή της πολιτικής που χαράσσεται από τη Διοίκηση του Ταμείου.

 

2. Συντονισμός, εποπτεία και έλεγχος της λειτουργίας όλων των υπηρεσιών του Ταμείου, καθώς και αξιολόγηση της αποδόσεως και των αποτελεσμάτων τους.

 

3. Μέριμνα για τη συστηματική έκδοση εγκυκλίων, με λεπτομερείς οδηγίες για τη λειτουργία και τη βελτίωσή των υπηρεσιών του Ταμείου και ιδιαίτερα των περιφερειακών υπηρεσιών.

 

4. Εξειδίκευση, συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση της ακολουθούμενης πολιτικής στο χώρο ευθύνης του και διατύπωση εναλλακτικών προτάσεων και εισηγήσεων προς τα υπερκείμενα όργανα.

 

5. Χειρισμός των εισηγήσεων των προϊσταμένων των Διευθύνσεων για θέματα που αφορούν στην πρόσληψη ή στο διορισμό, στις προαγωγές, μετατάξεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις, μεταθέσεις, μετακινήσεις, παραιτήσεις, απολύσεις και γενικά την επιμέλεια κάθε ζητήματος που αφορά την υπηρεσιακή κατάσταση του πάσης φύσεως προσωπικού της Κεντρικής και της Περιφερειακής Υπηρεσίας και σύνταξη αντίστοιχων εισηγήσεων προς τα υπερκείμενα όργανα.

 

6. Συνεχής μέριμνα για τη σύνταξη των αναγκαίων εγκυκλίων και οδηγιών από τις Διευθύνσεις, που θα περιγράφουν το υπηρεσιακό αντικείμενο και τις αντίστοιχες υπηρεσιακές υποχρεώσεις των υπαλλήλων κατά Τμήματα.

 

7. Αποσπάσεις ή τοποθετήσεις στο Γραφείο Προέδρου υπαλλήλων με ειδικές γνώσεις ή προσόντα, για την κάλυψη εκτάκτων ειδικών αναγκών.

 

8. Εξασφάλιση συνεργασίας και συντονισμού με άλλα Υπουργεία και λοιπούς φορείς του δημόσιου φορέα.

 

9. Αξιολόγηση των Προϊσταμένων των Διευθύνσεων και εκτίμηση με ειδική σημείωση της αξιολόγησης από τους τελευταίους των προϊσταμένων των Τμημάτων, καθώς και δυνητική αντίστοιχη αξιολόγηση, αξιοποίηση και ανάπτυξη του υπηρετούντος προσωπικού.

 

10. Παρακολούθηση της καταστάσεως και της πορείας της περιουσίας του Ταμείου, της αποτίμησης του χαρτοφυλακίου, συνεχής ενημέρωση των υπερκειμένων οργάνων και εισηγήσεις για την περαιτέρω αξιοποίησή της.

 

11. Παρακολούθηση και διευκόλυνση του έργου των εποπτευουσών επιτροπών των περιφερειακών Υπηρεσιών.

 

12. Συνεχής έλεγχος της λειτουργίας των υπηρεσιών του Ταμείου με τακτικές και έκτακτες επιθεωρήσεις που θα διενεργούνται με εντολές του από το Τμήμα Επιθεωρήσεως.

 

13. Άσκηση οποιονδήποτε άλλων καθηκόντων, που θα του ανατίθενται από τα υπερκείμενα αυτού όργανα.

 

14. Ο προϊστάμενος της Γενικής Διευθύνσεως παρευρίσκεται άνευ ψήφου στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου και προσυπογράφει τα έγγραφα που υπογράφονται από τα υπερκείμενα αυτού όργανα.

 

15. Σε περίπτωση που ο προϊστάμενος της Γενικής Διευθύνσεως ελλείπει, το σύνολο των παραπάνω αρμοδιοτήτων ασκείται από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, ο οποίος δύναται, στην περίπτωση αυτή, να αναθέτει την άσκηση μέρους αυτών, σε προϊσταμένους Διευθύνσεων.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.