Προεδρικό διάταγμα 62/06 - Άρθρο 4

Άρθρο 4: Διάρθρωση - Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διοικητικής Υποστήριξης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Υποστήριξης συγκροτείται από τα εξής τμήματα:

 

α) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού

 

β) Τμήμα Γραμματείας και Διοικητικής Μέριμνας

 

γ) Τεχνικό Τμήμα

 

2. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού και Διοικητικής Υποστήριξης κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων αυτής και περιγράφονται ως ακολούθως:

 

α) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού

 

1) Παρακολούθηση των θεμάτων που αφορούν στις προαγωγές, μετατάξεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις, μεταθέσεις, μετακινήσεις, παραιτήσεις, απολύσεις και γενικά επιμέλεια για κάθε ζήτημα που αφορά την υπηρεσιακή κατάσταση του πάσης φύσεως προσωπικού της Κεντρικής και των Περιφερειακών Υπηρεσιών, συνεχής ενημέρωση του Γενικού Διευθυντή και δι' αυτού των υπερκειμένων οργάνων και εισηγήσεις για τη διαχείριση των θεμάτων αυτών.

 

2) Τήρηση και ενημέρωση των ατομικών φακέλων του πάσης φύσεως προσωπικού.

 

3) Χειρισμός όλων των θεμάτων που αφορούν στην απασχόληση και στην παρουσία του προσωπικού κατά το υποχρεωτικό ωράριο και πέραν αυτού, στις αποδοχές, στις αποζημιώσεις υπερωριακής και πρόσθετης απασχόλησης.

 

4) Μέριμνα για τον έλεγχο προσέλευσης και αποχώρησης του προσωπικού από την Υπηρεσία.

 

5) Μέριμνα για την μισθολογική εξέλιξη των μονίμων υπαλλήλων σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία.

 

6) Υποστήριξη και έλεγχος των Περιφερειακών Τμημάτων και Γραφείων για κάθε θέμα που αφορά το προσωπικό του Ταμείου.

 

7) Άσκηση άλλων εκτάκτων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων που θα ανατίθενται στο Τμήμα από τα υπερκείμενα όργανα.

 

8) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 

β) Τμήμα Γραμματείας και Διοικητικής Μέριμνας

 

1) Τήρηση του απλού και του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου αλληλογραφίας του Ταμείου.

 

2) Διεκπεραίωση της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας των υπηρεσιών του Ταμείου.

 

3) Τήρηση του γενικού αρχείου αλληλογραφίας των Διευθύνσεων του Ταμείου και των εισερχομένων - εξερχόμενων εγγράφων του εποπτεύοντος Υπουργείου.

 

4) Παραλαβή και προώθηση στις Διευθύνσεις του Ταμείου εφημερίδων και εντύπων εν γένει.

 

5) Αναπαραγωγή εγγράφων και λοιπών κειμένων καθώς και βεβαίωση της ακρίβειας αυτών.

 

6) Μέριμνα για την εγγραφή κειμένων και πινάκων στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή.

 

7) Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του προσωπικού και των πολιτών, επικύρωση φωτοαντιγράφων από τον προϊστάμενο του Τμήματος ή το νόμιμο αναπληρωτή του σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

 

8) Μέριμνα για κατάλληλες συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων, τον εφοδιασμό με τον απαραίτητο εξοπλισμό και λοιπά απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία, τη συντήρηση, φύλαξη, καθαρισμό του καταστήματος του Ταμείου και την επιμέλεια της κίνησης του οχήματος του Ταμείου.

 

9) Εποπτεία εκκαθάρισης άχρηστου υλικού.

 

10) Εποπτεία, ενημέρωση και μέριμνα για την καλή λειτουργία των Κεντρικών και κυρίως των Περιφερειακών Υπηρεσιών του Ταμείου.

 

11) Μέριμνα για τη σύνταξη από όλες τις Διευθύνσεις, τη συγκέντρωση και προώθηση αναλυτικών εγκυκλίων, όπου θα περιγράφεται το υπηρεσιακό αντικείμενο και οι αντίστοιχες υποχρεώσεις των υπαλλήλων κατά Τμήματα.

 

12) Οργάνωση και μέριμνα για τη λειτουργία Γραφείου Πληροφοριών μέσω τηλεφωνικού κέντρου ή άλλων συγχρόνων ηλεκτρονικών μέσων.

 

13) Άσκηση άλλων εκτάκτων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων που θα ανατίθενται στο Τμήμα από τα υπερκείμενα όργανα.

 

14) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 

γ) Τεχνικό Τμήμα

 

1) Συντήρηση, επισκευή, επέκταση των δομικών και των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων, παρακολούθηση της καλής κατάστασης και κανονικής λειτουργίας (αποχέτευση, ύδρευση, πυρόσβεση, φωτισμό, κίνηση, υποσταθμό, αλεξικέραυνο, τηλέφωνα, πυρανίχνευση, κλιματισμό, αερισμό, θέρμανση) των ακινήτων ιδιοκτησίας του Ταμείου και των μισθωμένων από αυτό ακινήτων.

 

2) Μελέτη για την εκτέλεση τεχνικών έργων στις εγκαταστάσεις της ακίνητης περιουσίας του Ταμείου για την οποία δεν κρίνεται αναγκαία από το Διοικητικό Συμβούλιο η ανάθεση σε τρίτους.

 

3) Επίβλεψη της καλής εκτέλεσης των πάσης φύσεως έργων που έχουν σχέση με τις ανωτέρω εγκαταστάσεις από τρίτους. Εισήγηση στις αρμόδιες υπηρεσίες κάθε θέματος που αφορά τις ανωτέρω αρμοδιότητες της υπηρεσίας.

 

4) Μέριμνα για την προκήρυξη εκτέλεσης εργασιών, επίβλεψη, σύνταξη επιμετρήσεων και λογαριασμών πληρωμής των εργολάβων.

 

5) Παρακολούθηση σύνταξης μελετών και εκτέλεσης εργασιών ανέγερσης νέων ακινήτων ιδιοκτησίας Ταμείου Συντάξεως Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων.

 

6) Φροντίδα για την σύνταξη προδιαγραφών: α) για την προμήθεια μηχανών, μηχανημάτων και οχημάτων, β) για την προμήθεια υλικών συντήρησης μηχανών, μηχανημάτων, οχημάτων, δομικών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων και γ) για την ανάδειξη συντηρητών μηχανών, μηχανημάτων, οχημάτων, δομικών και Η/Μ εγκαταστάσεων των ακινήτων ιδιοκτησίας Ταμείου Συντάξεως Μηχανικών και Εργοληπτών Δημοσίων Έργων.

 

7) Παρακολούθηση και ενημέρωση Περιφερειακών Υπηρεσιών επί θεμάτων των αρμοδιοτήτων του.

 

8) Συμμετοχή στις επιτροπές παραλαβής τεχνικών έργων και εργασιών.

 

9) Εκτέλεση τεχνικών εργασιών και άσκηση άλλων σχετικών καθηκόντων που θα ανατίθενται από τα υπερκείμενα όργανα.

 

10) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.