Προεδρικό διάταγμα 62/06 - Άρθρο 7

Άρθρο 7: Διάρθρωση και αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Εγγυοδοσίας και Πιστοδοσίας


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Η Διεύθυνση Εγγυοδοσίας και Πιστοδοσίας διαχειρίζεται το αντικείμενο της Εγγυοδοσίας και της Πιστοδοσίας καθορίζοντας τους όρους λειτουργίας του τομέα αυτού σύμφωνα με τις εκάστοτε οδηγίες της Διοικήσεως και την ισχύουσα Νομοθεσία, εποπτεύει και ελέγχει τις Περιφερειακές Υπηρεσίες στον τομέα αυτό, ενημερώνει και κατευθύνει τις Εποπτεύουσες Επιτροπές στο αντικείμενό της και συγκροτείται από τα εξής Τμήματα:

 

α) Τμήμα Μητρώου Πιστούχων Χορήγησης Εγγυητικών Επιστολών και Εκκαθαρίσεως Οφειλών Προσθέτων Ασφαλειών.

 

β) Τμήμα Καταπτώσεων Εγγυητικών Επιστολών και Προεξοφλήσεων Λογαριασμών.

 

2. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Εγγυοδοσίας και Πιστοδοσίας κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων αυτής και περιγράφονται ως ακολούθως:

 

α) Τμήμα Μητρώου Πιστούχων Χορήγησης Εγγυητικών Επιστολών και Εκκαθαρίσεως Οφειλών Προσθέτων Ασφαλειών.

 

1) Εγγραφή μετόχων του Ταμείου και εταιριών ως πιστούχων και διαχείριση του σχετικού ηλεκτρονικού μητρώου τους.

 

2) Έλεγχος, έκδοση και χορήγηση Εγγυητικών Επιστολών στους πιστούχους, περιλαμβανομένου και του ελέγχου για επιβολή πρόσθετης ασφάλειας.

 

3) Μέριμνα για την είσπραξη από τους πιστούχους των οφειλομένων από αυτούς προμηθειών και τόκων από εγγυητικές επιστολές.

 

4) Τήρηση του ηλεκτρονικού αρχείου παρακολούθησης των οφειλομένων προμηθειών για κάθε πιστούχο.

 

5) Τήρηση φακέλων των δικαιολογητικών έκδοσης Εγγυητικών Επιστολών κατά πιστούχο.

 

6) Διαχείριση μειώσεων κεφαλαίου και μειώσεων προμήθειας Εγγυητικών Επιστολών.

 

7) Διαχείριση διαγραφών επιστρεφομένων Εγγυητικών Επιστολών.

 

8) Μέριμνα για την εγγραφή εγγυητικών επιστολών του Ταμείου στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή.

 

9) Υποστήριξη και έλεγχος των Περιφερειακών Τμημάτων και Γραφείων και ενημέρωση των Εποπτευουσών Επιτροπών, για την εκ μέρους των έκδοση και χορήγηση Εγγυητικών Επιστολών σύμφωνα με τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου.

 

10) Σύνταξη μηνιαίας ενημερωτικής καταστάσεως και υποβολή στο Διοικητικό Συμβούλιο για την κίνηση και την εικόνα του Τμήματος.

 

11) Συνεχής υποστήριξη και ενημέρωση του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης, Ενημερώσεως και Ελέγχου των Περιφερειακών Υπηρεσιών και των Περιφερειακών Τμημάτων και Γραφείων, στον τομέα των αρμοδιοτήτων του.

 

12) Άσκηση άλλων εκτάκτων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων που θα ανατίθενται στο Τμήμα από τα υπερκείμενα όργανα.

 

13) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 

β) Τμήμα Καταπτώσεων Εγγυητικών Επιστολών και Προεξοφλήσεων Λογαριασμών

 

1) Έλεγχος δικαιολογητικών Εγγυητικών Επιστολών, οι οποίες καταπίπτουν.

 

2) Τήρηση - ενημέρωση του ηλεκτρονικού αρχείου Καταπτώσεων Εγγυητικών Επιστολών πιστούχων.

 

3) Διαχείριση πληρωμών και εισπράξεων από Καταπτώσεις Εγγυητικών Επιστολών και έκδοση των σχετικών παραστατικών.

 

4) Παρακολούθηση και διαχείριση οφειλομένων από καταπτώσεις.

 

5) Διαχείριση πρόσθετων ασφαλειών (μετρητά, χρεόγραφα, άυλοι τίτλοι και προσημειώσεις ακινήτων) για έκδοση Εγγυητικών Επιστολών.

 

6) Παρακολούθηση οφειλών συνταξιούχων από καταπτώσεις, από οφειλές Εγγυητικών Επιστολών ή από οφειλές προεξοφλήσεων λογαριασμών.

 

7) Έλεγχος δικαιολογητικών για προεξοφλήσεις λογαριασμών, προκειμένου να εγκριθούν από το Διοικητικό Συμβούλιο.

 

8) Τήρηση - ενημέρωση του ηλεκτρονικού αρχείου προεξοφλήσεων λογαριασμών πιστούχων.

 

9) Διαχείριση πληρωμών και εισπράξεων από προεξοφλήσεις λογαριασμών.

 

10) Παρακολούθηση και διαχείριση οφειλομένων από προεξοφλήσεις λογαριασμών.

 

11) Συνεχής υποστήριξη και ενημέρωση του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης, Ενημερώσεως και Ελέγχου των Περιφερειακών Υπηρεσιών και των Περιφερειακών Τμημάτων και Γραφείων, στον τομέα των αρμοδιοτήτων του και τις καταπτώσεις των Εγγυητικών Επιστολών και προεξοφλήσεως λογαριασμών.

 

12) Σύνταξη μηνιαίας ενημερωτικής κατάστασης και υποβολή στο Διοικητικό Συμβούλιο με την κίνηση και την εικόνα του τμήματος.

 

13) Άσκηση άλλων εκτάκτων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων που θα ανατίθενται στο Τμήμα από τα υπερκείμενα όργανα.

 

14) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.