Προεδρικό διάταγμα 62/06 - Άρθρο 8

Άρθρο 8: Διάρθρωση και αρμοδιότητες Διεύθυνσης Εισφορών


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Η Διεύθυνση Εισφορών συγκροτείται από τα εξής Τμήματα:

 

α) Τμήμα Διαχείρισης Εισφορών.

β) Τμήμα Ελέγχου Εισφορών.

γ) Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας.

 

2. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Εισφορών κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων αυτής και περιγράφονται ως ακολούθως:

 

α) Τμήμα Διαχείρισης Εισφορών

 

1) Μέριμνα ελέγχου, παρακολούθησης και είσπραξης των ασφαλιστικών εισφορών (των ασφαλισμένων και των εργοδοτών).

 

2) Υπολογισμός των οφειλών και αποστολές ειδοποιητηρίων εισφορών ασφαλισμένων και εργοδοτών.

 

3) Έκδοση και καταχώρηση πράξεων διακανονισμών οφειλομένων εισφορών και αποστολή των σχετικών ειδοποιητηρίων.

 

4) Βεβαίωση καταβολής των εισφορών για αναγνώριση του χρόνου μεταφοράς και απόδοση εισφορών στο γενικό λογιστήριο.

 

5) Τήρηση, ενημέρωση και διαχείριση των ηλεκτρονικών καρτελών των ασφαλισμένων του Ταμείου και των εργοδοτών.

 

6) Εγγραφή νέων εργοδοτών στο μητρώο εργοδοτών.

 

7) Χορήγηση βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας.

 

8) Άσκηση άλλων εκτάκτων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων που θα ανατίθενται στο Τμήμα από τα υπερκείμενα όργανα.

 

9) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 

β) Τμήμα Ελέγχου Εισφορών

 

1) Έλεγχος και συμφωνία των μηνιαίων και λοιπών αντιγράφων λογαριασμών του Ταμείου, γραμματίων Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών και Τραπεζών (extrait) που αφορούν εισφορές και κάθε μορφής πόρους του Ταμείου και ανάλυση της χρέωσης και πίστωσής τους με βάση τα σχετικά δικαιολογητικά κατά κατηγορία εσόδου - εξόδου.

 

2) Διαχείριση καταγγελιών προς εργοδότες, διερεύνησης και ολοκλήρωσης της διαδικασίας.

 

3) Βεβαίωση οφειλών και επιδίωξη είσπραξής τους σε συνεργασία με το Γραφείο Νομικών Υποθέσεων.

 

4) Διαχείριση επιστροφών εισφορών.

 

5) Έλεγχος εισφορών συνταξιοδοτικών φακέλων.

 

6) Χορήγηση βεβαιώσεων ασφαλιστικής ενημερότητας.

 

7) Θεώρηση βιβλιαρίων υγείας.

 

8) Έλεγχος των επιχειρήσεων και εργοδοτών για την εξακρίβωση της έγκαιρης και πλήρους καταβολής των εισφορών εκ μέρους των εργοδοτών. Ο έλεγχος διενεργείται και σε επιχειρήσεις που βρίσκονται σε πόλεις που δεν υπάρχουν Περιφερειακές Υπηρεσίες του Ταμείου μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου

 

9) Έκδοση των καταλογιστικών πράξεων βεβαίωσης εισφορών και επιβολής προσθέτων τελών.

 

10) Μέριμνα για την παροχή οδηγιών και διευκρινίσεων στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Ταμείου για την ομοιόμορφη εφαρμογή των κειμένων διατάξεων, δικαστικών αποφάσεων και αποφάσεων Διοικητικού Συμβουλίου σε θέματα εισφορών.

 

11) Διεκπεραίωση ενδικοφανών προσφυγών.

 

12) Άσκηση άλλων εκτάκτων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων που θα ανατίθενται στο Τμήμα από τα υπερκείμενα όργανα.

 

13) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 

γ) Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας

 

1) Διεξαγωγή της Ταμειακής υπηρεσίας (εισπράξεις - πληρωμές) Της Κεντρικής Υπηρεσίας.

 

2) Κατάθεση των εισπράξεων και ανάληψη ποσών για την πληρωμή δαπανών.

 

3) Τήρηση βιβλίου ταμείου στο οποίο εμφανίζονται χρονολογικά οι ημερήσιες εισπράξεις και πληρωμές.

 

4) Εκκαθάριση αμοιβών για συμμετοχή σε συμβούλια και επιτροπές των υπαλλήλων του Ταμείου.

 

5) Επιμέλεια απόδοσης των εισφορών, προς τα ασφαλιστικά ταμεία, κρατήσεων φόρων και χαρτοσήμου του προσωπικού.

 

6) Παρακολούθηση και ενημέρωση Περιφερειακών Υπηρεσιών στον τομέα της αρμοδιότητάς του.

 

7) Άσκηση άλλων εκτάκτων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων που θα ανατίθενται στο Τμήμα από τα υπερκείμενα όργανα.

 

8) Τήρηση αρχείων σχετικών με το Τμήμα.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.