Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
1. Οι Επιχειρησιακοί Στόχοι της Διεύθυνσης είναι:
α) Ο σχεδιασμός, προγραμματισμός και διαχείριση των προμηθειών και υπηρεσιών για τις ανάγκες του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
β) Ο σχεδιασμός, προγραμματισμός και διαχείριση της πολιτικής των κρατικών αυτοκινήτων
γ) Η αποδοτική διαχείριση όλων των υποδομών και λοιπών περιουσιακών στοιχείων τόσο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης όσο και άλλων φορέων που αποτελούν αντικείμενο άσκησης πολιτικών αυτού.
δ) Η προώθηση εφαρμογών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για την υποστήριξη των υπηρεσιών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
2. Η Διεύθυνση Προμηθειών, Υποδομών και Διαχείρισης Υλικού συγκροτείται από τα εξής 5 Τμήματα:
α) Τμήμα Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού και Εγκαταστάσεων
β) Τμήμα Πολιτικής και Εποπτείας Κρατικών Αυτοκινήτων και Τηλεπικοινωνιών
γ) Τμήμα Υποστήριξης Χρηστών και Πληροφοριακών Υποδομών
δ) Τμήμα Εκτέλεσης Προγραμμάτων
ε) Τμήμα Διαρκή Κώδικα Νομοθεσίας - Ραπτάρχης.
3. α) Αρμοδιότητες του Τμήματος Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού και Εγκαταστάσεων:
α)α. Η διαχείριση των απαραίτητων διαδικασιών για τη σύναψη και εκτέλεση συμβάσεων προμήθειας ειδών και παροχής υπηρεσιών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την υποστήριξη της ομαλής παραγωγικής λειτουργίας των Υπηρεσιών του Υπουργείου.
β)β. Η συγκέντρωση των αιτημάτων αναγκών προμηθειών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης., η κωδικοποίηση ειδών και κατάρτιση του Ενιαίου Προγράμματος Προμηθειών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
γ)γ. Η διενέργεια των διαδικασιών πάσης φύσης προμηθειών.
δ)δ. Η τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου με όλα τα στοιχεία για τους διαγωνισμούς, τις προσφορές και τους προμηθευτές και η ταυτόχρονη χρήση του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
ε)ε. Η κοστολόγηση των, προς προμήθεια, ειδών ύστερα από έρευνα αγοράς και συλλογής στοιχείων, με σκοπό την εξεύρεση βέλτιστης οικονομικής αποτίμησης αυτών.
στ)στ. Η μέριμνα σύνταξης προδιαγραφών έργων, μελετών, προμηθειών και υπηρεσιών για τις ανάγκες του Υπουργείου.
ζ)ζ. Η παρακολούθηση, ο έλεγχος και η παροχή βεβαίωσης από τις αρμόδιες υπηρεσίες των οικείων δήμων:
i) παροχής έργου για την κάλυψη δαπανών συμβάσεων μίσθωσης έργου με φυσικά πρόσωπα, τα οποία έχουν αναλάβει την παραγωγική λειτουργία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών,
ii) για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και
iii) για τα μισθώματα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών
η)η. Η διαχείριση του συνόλου των αναλώσιμων και μη υλικών και η μέριμνα για την παραλαβή, αποθήκευση, διακίνηση και διάθεση αυτών, καθώς και η καταστροφή του προς εκκαθάριση υλικού.
θ)θ. Η παρακολούθηση και ενημέρωση για τις αναλώσεις και την ανάγκη ανανέωσης των αποθεμάτων της αποθήκης.
ι)ι. Η διατήρηση και ενημέρωση αρχείου περιουσιακών στοιχείων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
ι)α)ι)α. Η μέριμνα για την καθαριότητα, τη συντήρηση καθώς και για όλα τα ζητήματα φύλαξης και ασφάλειας των κτιρίων και εγκαταστάσεων του Υπουργείου.
ι)β)ι)β. Η εξασφάλιση της προσβασιμότητας και λοιπών διευκολύνσεων για τα άτομα με αναπηρίες στους χώρους λειτουργίας του Υπουργείου.
β) Αρμοδιότητες του Τμήματος Πολιτικής και Εποπτείας Κρατικών Αυτοκινήτων και Τηλεπικοινωνιών:
α)α. Ο χειρισμός θεμάτων σχετικών με την προμήθεια, μίσθωση, χρήση, κίνηση, κυκλοφορία, κατ' εξαίρεση οδήγηση, κατανάλωση καυσίμων των αυτοκινήτων οχημάτων των Υπηρεσιών, ο έλεγχος για τη διαπίστωση της εφαρμογής των σχετικών εντολών και οδηγιών από τις υπηρεσίες, καθώς και η ρύθμιση κάθε συναφούς θέματος,
β)β. Η άσκηση πολιτικής και εποπτείας - ελέγχου, δράσεων της Διοίκησης για θέματα Κρατικών Αυτοκινήτων.
γ)γ. Η τήρηση γενικών Μητρώων, των κυκλοφορούντων Κρατικών Οχημάτων και ο καθορισμός δικαιούχων χρήσης και ανώτατου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες ρυθμίσεις σχετικά με τα Κυβερνητικά και Κρατικά Οχήματα.
δ)δ. Η μεταβίβαση κατά κυριότητα σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και λοιπά Ν.Π.Δ.Δ. παντός είδους τροχοφόρων που ανήκουν στο Δημόσιο και η διάθεση σε δημόσιες υπηρεσίες οχημάτων που ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο,
ε)ε. Η παρακολούθηση, ο έλεγχος και η μέριμνα για την κίνηση και φύλαξη των υπηρεσιακών αυτοκινήτων και δικύκλων του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καθώς και μέριμνα για την επισκευή και συντήρηση αυτών.
στ)στ. Η κάλυψη των αναγκών μετακίνησης των προσώπων που βάσει νόμου εξυπηρετούνται από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
ζ)ζ. Η μέριμνα εγκατάστασης τηλεφωνικών συνδέσεων στις υπηρεσίες του Υπουργείου και η μελέτη και εισήγηση μέτρων για την ορθολογική χρήση των τηλεπικοινωνιακών μέσων από τις δημόσιες υπηρεσίες και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.
γ) Αρμοδιότητες του Τμήματος Υποστήριξης Χρηστών και Πληροφοριακών Υποδομών:
Η υποστήριξη των υπηρεσιών του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε θέματα πληροφορικής και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
δ) Αρμοδιότητες του Τμήματος Εκτέλεσης Προγραμμάτων:
α)α. Η εκτέλεση οριζόντιων πράξεων (έργων και υποέργων), ως δικαιούχου, στον τομέα της διοικητικής μεταρρύθμισης για την ανάπτυξη και υποστήριξη των αντίστοιχων πολιτικών οι οποίες σχεδιάζονται ενιαία και σε συνάφεια με τα έργα και τα προγράμματα διοικητικής μεταρρύθμισης.
β)β. Η εκτέλεση οριζόντιων πράξεων (έργων και υποέργων), ως δικαιούχου, στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για την ανάπτυξη και υποστήριξη των αντίστοιχων πολιτικών, οι οποίες σχεδιάζονται ενιαία και σε συνάφεια με τα έργα και τα προγράμματα Ψηφιακής Σύγκλισης.
γ)γ. Η διαχείριση κατηγοριών πράξεων και έργων διοικητικής μεταρρύθμισης ως Ενδιάμεσος Φορέας Διαχείρισης, σε συνεργασία με την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος (Ε.Υ.Δ. Ε.Π.) Διοικητική Μεταρρύθμιση, για την εκτέλεση έργων από τρίτους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης.
ε) Αρμοδιότητες του Τμήματος Διαρκή Κώδικα Νομοθεσίας - Ραπτάρχης:
α)α. Η σύνταξη, διάθεση και διακίνηση των εκδόσεων (του Τμήματος), η είσπραξη αντιτίμου από τις πωλήσεις και συνδρομές του Διαρκούς Κώδικα Νομοθεσίας και του Πανδέκτη και η τήρηση αρχείου συνδρομητών,
β)β. Η σύνταξη του Διαρκούς Κώδικα Νομοθεσίας και των ενημερωτικών φύλλων του που εκδίδονται περιοδικά με τον τίτλο Πανδέκτης, καθώς και κάθε άλλη συναφής εργασία.
γ)γ. Η μέριμνα για την εκτύπωση και βιβλιοδεσία των τόμων του Διαρκούς Κώδικα Νομοθεσίας και του Πανδέκτη καθώς και άλλων εκδόσεων του Τμήματος που πραγματοποιούνται από το Εθνικό Τυπογραφείο.
δ)δ. Επικαιροποίηση ηλεκτρονικής βάσης νομικών δεδομένων (http://e-themis.gov.gr/), με την επεξεργασία και παροχή νομικής πληροφορίας, αρμοδιότητας του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
ε)ε. Συνεργασία και παροχή επεξεργασμένης νομικής πληροφορίας και κωδικοποιημένης νομοθεσίας στο Τμήμα Νομοθετικής Πρωτοβουλίας και σε κάθε υπηρεσία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.