Απόφαση 109290/16 - Άρθρο 60

Άρθρο 60: Διεύθυνση Αγροτικής και Κτηνιατρικής Πολιτικής


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1) Η Διεύθυνση Αγροτικής και Κτηνιατρικής Πολιτικής έχει αρμοδιότητα την εφαρμογή προγραμμάτων και τη λήψη μέτρων σε θέματα φυτικής και ζωικής παραγωγής τη ρύθμιση θεμάτων που προκύπτουν από τη χωροθέτηση της γεωργικής γης και των βοσκοτόπων και την αλλαγή της χρήσης τους.

 

2) Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Αγροτικής και Κτηνιατρικής Πολιτικής κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτή Τμήματα:

 

1. Τμήμα Προγραμματισμού και Εφαρμογών

 

2. Τμήμα Αγροτικής Πολιτικής και Προβολής της

 

3. Τμήμα Εγγείων Βελτιώσεων

 

4. Τμήμα Κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας

 

5. Τμήμα Υγείας ζώων

 

6. Τμήμα Κτηνιατρικής Αντίληψης φαρμάκων

 

7. Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης

 

3) Τμήμα Προγραμματισμού και Εφαρμογών: Το Τμήμα Προγραμματισμού και Εφαρμογών είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Την συγκέντρωση - καταγραφή - επεξεργασία στοιχείων για γεωργικό - κτηνοτροφικό -δυναμικό σε επίπεδο περιφέρειας.

 

2. Την κατάρτιση ετήσιων και πολυετών περιφερειακών αναπτυξιακών προγραμμάτων, εκπόνηση και αξιολόγηση σχετικών μελετών και μέτρων πολιτικής, για την παρακολούθηση εκτέλεσης των ανωτέρω προγραμμάτων.

 

3. Την έγκριση, τον έλεγχο και την παραλαβή έργων και εργασιών περιφερειακού επιπέδου.

 

4. Την διαχείριση εισροών για την αντιμετώπιση ζημιών - θεομηνιών και λοιπών εκτάκτων καταστάσεων που αφορούν στο φυτικό και ζωικό κεφάλαιο.

 

5. Την εκτιμήσεις για την αναμενόμενη και συντελεσθείσα παραγωγή και καλλιεργηθείσα έκταση κατά κλάδο και κατηγορία σε επίπεδο Περιφέρειας.

 

6. Το συντονισμό και εποπτεία της υλοποίησης των υποχρεώσεων του Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας και κατάρτιση ενημερωτικού δελτίου προς τη Γενική Διεύθυνση.

 

7. Το σχεδιασμό και την εισήγηση συστημάτων και μεθόδων μέτρησης της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης ιδίως με τον καθορισμό διαδικασιών και δεικτών.

 

8. Τη συνεργασία με τις υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης για τη σύνταξη των ετησίων εκθέσεων αξιολόγησης του επιχειρησιακού προγράμματος.

 

9. Τη σύσταση, τήρηση και την ενημέρωση μητρώου εξαγωγέων μεταποιητών και αγροτικών εφοδίων.

 

10. Την διοργάνωση δράσεων ενημέρωσης και κατάρτισης των γεωτεχνικών υπαλλήλων της Γενικής Διεύθυνσης καθώς και των ενδιαφερόμενων δικαιούχων με στόχο την αύξηση της αποτελεσματικότητας όσον αφορά την απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων από την Περιφέρεια Αττικής.

 

11. Το συντονισμό και την εποπτεία για τη δημιουργία διαδικτυακού τόπου, για ενημερωτική, συμβουλευτική, διαδραστική επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους αγρότες - μεταποιητές - σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχουν οι αρμόδιες Υπηρεσίες της Περιφέρειας.

 

12. Τη δημιουργία και επικαιροποίηση Ενιαίας Φόρμας Απολογιστικών Στοιχείων, για τις Διευθύνσεις της Γενικής Διεύθυνσης Περιφερειακής Αγροτικής Οικονομίας, και Κτηνιατρικής και Αλιείας

 

13. Την επικαιροποίηση των Εντύπων - Αιτήσεων των Διευθύνσεων της Γενικής Διεύθυνσης Περιφερειακής Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνιατρικής και Αλιείας και συμβολή στη σύνταξη του Οδηγού Πολίτη

 

14. Την απαραίτητη πληροφόρηση από την εφαρμογή των προγραμμάτων, των δράσεων αλλά και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής συνεργαζόμενη με αυτές υποβάλλοντας και σχετικές προτάσεις.

 

4) Τμήμα Αγροτικής Πολιτικής και Προβολής της: Το Τμήμα Αγροτικής Πολιτικής και Προβολής της είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Την εφαρμογή προγραμμάτων και λήψη μέτρων για τη βελτίωση της δενδροκομίας, της αμπελουργίας, των φυτών μεγάλης καλλιέργειας, των κηπευτικών καθώς και των καλλωπιστικών και φαρμακευτικών φυτών.

 

2. Την επόπτευση και συντονισμός όλων των αγροπεριβαλλοντικών προγραμμάτων και την παρακολούθηση της εκτέλεσής τους.

 

3. Το συντονισμό και παρακολούθηση παραγωγής προϊόντων Βιολογικής γεωργίας, Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) και Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (ΠΓΕ) φυτικής και ζωικής προέλευσης.

 

4. Τη ρύθμιση θεμάτων που προκύπτουν από τη χωροθέτηση της γεωργικής γης και των βοσκοτόπων, την αλλαγή της χρήσης τους, τις εγγειοδιαρθρωτικές επεμβάσεις στις ιδιωτικές γεωργικές εκμεταλλεύσεις και τη μελέτη των σχετικών προβλημάτων, σε συνεργασία με τις λοιπές υπηρεσίες της Περιφέρειας.

 

5. Την αξιοποίηση των στοιχείων των μητρώων για τον πρωτογενή τομέα τα οποία τηρούνται στο Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης.

 

6. Την εισήγηση στη Γενική Διεύθυνση της οργάνωσης ενημερωτικών ημερίδων, συνεδρίων κ.α. τόσο των υπαλλήλων όσο και των αγροτών και των φορέων τους κατόπιν συνεργασίας με τους φορείς και τις Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής.

 

7. Την εισήγηση της συμμετοχής και την επιμέλεια της οργάνωσης των εκθέσεων για την προβολή τόσο των δράσεων της Περιφέρειας όσο και των αγροτικών προϊόντων

 

8. Τη συνεχή ενημέρωση των ΔΑΟΚ για την νομοθεσία (ενωσιακή και εθνική) και τη μέριμνα για την επικαιροποίηση της σε συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

 

5) Τμήμα Εγγείων Βελτιώσεων: Το Τμήμα Εγγείων Βελτιώσεων είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Την εφαρμογή των οδηγιών για τη μελέτη του βαθμού Εκμηχάνισης κατά κλάδο αγροτικής παραγωγής, του κόστους εργασίας των μηχανημάτων, της εκλογής των κατάλληλων μηχανημάτων, σύμφωνα με το είδος και το μέγεθος των εκμεταλλεύσεων, των ενεργειακών αναγκών των αγροτικών μηχανημάτων, καθώς και τη χρήση εναλλακτικών και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

 

2. Την εφαρμογή των αποφάσεων χαρακτηρισμού των μηχανημάτων ως αγροτικών και των κανονιστικών αποφάσεων για τον καθορισμό κριτηρίων αξιολόγησης των γεωργικών μηχανημάτων από κατασκευαστική και λειτουργική πλευρά καθώς και την έκδοση Δελτίων Ταξινόμησης των γεωργικών μηχανημάτων.

 

3. Τη συγκρότηση επιτροπής ελέγχου γεωργικών μηχανημάτων και αχρήστευσης πινακίδων

 

4. Την απογραφή και έλεγχος των γεωργικών μηχανημάτων.

 

5. Τη χορήγηση αδειών και πινακίδων κυκλοφορίας των γεωργικών μηχανημάτων.

 

6. Τον έλεγχο κυκλοφορούντων παλαιών γεωργικών μηχανημάτων.

 

7. Τη θεώρηση κυκλοφορούντων παλαιών γεωργικών μηχανημάτων.

 

8. Την καταγραφή των ψεκαστικών για επαγγελματική χρήση που υπάρχουν στην Αττική και τήρηση Μητρώου εξοπλισμού εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων, στο οποίο καταγράφεται ο επαγγελματικός εξοπλισμός εφαρμογής γεωργικών φαρμάκων, κατά κατηγορία, γεωγραφική περιοχή και χρήση, σε εφαρμογή του νόμου 4036/2012

 

9. Τον έλεγχο γεωργικών μηχανημάτων κυκλοφορούντων για πρώτη φορά στη Χώρα.

 

10. Τη διενέργεια ελέγχου και έγκριση απογραφής οχημάτων για ειδικές γεωργικές χρήσεις

 

11. Τον έλεγχο Καταλληλότητας Συνεργείων επισκευής γεωργικών μηχανημάτων.

 

12. Τη χορήγηση βεβαιώσεων αχρήστευσης - διαγραφής κατοχής γεωργικών μηχανημάτων.

 

13. Τη συγκρότηση εξεταστικής επιτροπής υποψηφίων οδηγών και χειριστών γεωργικών μηχανημάτων

 

14. Τη διεξαγωγή εξετάσεων για χορήγηση αδειών οδήγησης και πτυχίων χειριστών γεωργικών μηχανημάτων.

 

15. Τη συγκρότηση Τοπικής Επιτροπής Αγροτικού εξηλεκτρισμού (ΤΕΑΕ)

 

16. Την επιτόπια εξέταση αιτημάτων για ηλεκτροδότηση αγροτικών εκμεταλλεύσεων (θερμοκήπια, πτηνοτροφεία, κτηνοτροφικές μονάδες, γεωτρήσεις, πηγάδια κ.α.) καθώς και αιτήματα για επαύξηση ή μείωση ισχύος και αλλαγή ονόματος τιμολογίων της Δημόσιας Επιχείρισης Ηλεκτρισμού σε ήδη λειτουργούσες γεωργικές εκμεταλλεύσεις.

 

17. Τη σύνταξη μελετών για τα προαναφερόμενα έργα αγροτικού εξηλεκτρισμού και η προώθηση τους στην αρμόδια Υπηρεσία της Δημόσιας Επιχείρισης Ηλεκτρισμού.

 

18. Τη σύνταξη προγραμμάτων έργων αγροτικού εξηλεκτρισμού

 

19. Την παρακολούθηση της εκτέλεσης από την Δημόσια Επιχείριση Ηλεκτρισμού, των έργων προγραμμάτων αγροτικού εξηλεκτρισμού.

 

20. Την επιτόπια εξέταση ήδη ηλεκτροδοτημένων γεωργικών εγκαταστάσεων για διερεύνηση της ύπαρξης των προϋποθέσεων διατήρησης του μειωμένου αγροτικού τιμολογίου, και σύνταξη Επικαιροποιημένου Γεωργοτεχνικού Δελτίου, στο πλαίσιο της Επικαιροποίησης του Αρχείου της Δημόσιας Επιχείρισης Ηλεκτρισμού

 

21. Την παρακολούθηση και καταγραφή στοιχείων των αρδευτικών δικτύων νερού σε αγροτικές περιοχές της Αττικής που αφορούν τις ανάγκες για εγγειοδιαρθρωτικές παρεμβάσεις.

 

22. Το σχεδιασμό και εκτέλεση προγραμμάτων δειγματοληψιών και επιτόπιων μετρήσεων PH και ηλεκτρικής αγωγιμότητας, σε υδροληψίες αγροτικών περιοχών της Περιφέρειας Αττικής. Συγκέντρωση των στοιχείων ανά περιοχή για αξιοποίηση των αποτελεσμάτων.

 

23. Τη διερεύνηση αναγκαιότητας εγγειοβελτιωτικών έργων σε περιοχές της Αττικής, καθώς και τον καθορισμό, προγραμματισμό και σχεδιασμό αυτών σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες και Φορείς.

 

24. Τη Κατάρτιση και εκτέλεση προγραμμάτων ελέγχου ποιότητας επιφανειακών και υπογείων αρδευτικών υδάτων σε συνεργασία με αρμόδιες υπηρεσίες και φορείς, του Προγράμματος Ελέγχου Ποιότητας Αρδευτικών Υδάτων (Κοινοτική Οδηγία 2000/60 ΕΚ για τη θέσπιση κοινοτικής δράσης στο τομέα της πολιτικής των νερών, Κοινοτική Οδηγία 1991/676/ΕΚ για την προστασία των υπόγειων και επιφανειακών νερών από τη νιτρορύπανση γεωργικής προέλευσης).

 

25. Την ενημέρωση των αγροτών - χρηστών στην ορθολογική εφαρμογή του αρδευτικού νερού στο έδαφος και στη σωστή χρήση των δικτύων του, προτάσεις και ενημέρωση των εμπλεκόμενων φορέων για τη λήψη των ενδεδειγμένων μέτρων για τη μείωση της κατανάλωσης του νερού στην γεωργία, αντιμετώπιση της ποιοτικής υποβάθμισης των αρδευτικού νερού, κ.α.

 

26. Την παρακολούθηση και καταγραφή δεδομένων από φράγματα εμπλουτισμού των υπόγειων υδροφορέων που έχουν κατασκευαστεί από την Διεύθυνση Εγγείων Βελτιώσεων στο Νομό Αττικής.

 

6) Τμήμα Υγείας Ζώων: Το Τμήμα Υγείας Ζώων είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Τον προσδιορισμό των παραγόντων που συμβάλλουν στην εμφάνιση και διασπορά των επιδημικών νοσημάτων των ζώων στην Περιφέρεια.

 

2. Την μελέτη και έρευνα κάθε θέματος που αφορά τις παρασιτώσεις, κάθε αιτιολογίας, σε όλα τα είδη των ζώων, καθώς και τη μελέτη της υφιστάμενης στην Περιφέρεια επιζωοτιολογικής κατάστασης.

 

3. Τον συντονισμό για την εφαρμογή των προβλεπόμενων ενεργειών για την πρόληψη, διάγνωση και καταπολέμηση των λοιμωδών νοσημάτων των ζώων και των ζωανθρωπονόσων.

 

4. Τον συντονισμό για την εφαρμογή των προβλεπόμενων ενεργειών για την πρόληψη, διάγνωση και καταπολέμηση των παρασιτικών νοσημάτων των ζώων

 

5. Την παρακολούθηση της πορείας εφαρμογής ειδικών προγραμμάτων για την πρόληψη, επιτήρηση και καταπολέμηση των λοιμωδών και παρασιτικών νοσημάτων των ζώων και η μέριμνα για την εξασφάλιση των αναγκαίων μέσων εφαρμογής.

 

6. Τη συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και συντονισμός των δράσεων των Περιφερειακών υπηρεσιών για την εφαρμογή των προγραμμάτων καταπολέμησης ζωανθρωπονόσων.

 

7. Τη μέριμνα συγκέντρωσης και επεξεργασίας των πάσης φύσεως στατιστικών στοιχείων που αφορούν τις ζωοανθρωπονόσους γενικά.

 

8. Την αδειοδότηση μονάδων διαχείρισης ζωικών υποπροϊόντων, σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα 211/2006.

 

9. Την Καταχώρηση εγκαταστάσεων Ζωικών Υποπροϊόντων (ΖΥΠ).

 

10. Την γνωμοδότηση για την αδειοδότηση εκμεταλλεύσεων υδατοκαλλιέργειας σύμφωνα με προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 28/2009 και τον νόμο 4282/2014.

 

11. Την αδειοδότηση νεκροταφείων μικρών ζώων και έλεγχος τήρησης των νόμιμων προϋποθέσεων λειτουργίας τους.

 

12. Το συντονισμό της διενέργειας αναγκαστικών προληπτικών εμβολιασμών κατά των λοιμωδών νοσημάτων διαφόρων ζώων.

 

13. Τη λήψη μέτρων σε περίπτωση υποψίας ή επιβεβαιωμένης εμφάνισης γρίπης των ορνίθων.

 

14. Τη λήψη μέτρων καταπολέμησης και ελέγχου ορισμένων ασθενειών των ψαριών και των διθύρων μαλακίων.

 

15. Την επιβολή εκτάκτων υγειονομικών μέτρων για τη λοιμώδη αναιμία του σολομού.

 

16. Την τήρηση και έλεγχο του μητρώου εγκαταστάσεων κατά το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 184/1996.

 

17. Την τήρηση και έλεγχο του μητρώου εμπόρων ζώντων ζώων που έχουν καταχωρηθεί σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο από τις οικείες Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής των Περιφερειακών Ενοτήτων.

 

18. Την εφαρμογή του Κανονισμού 1069/2009 και του Κανονισμού 142/2011.

 

7) Τμήμα Κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας: Το Τμήμα Κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Τη μέριμνα για την εφαρμογή, όλων των νομοθετικών και διοικητικών πράξεων, που σκοπό έχουν την καθιέρωση υγειονομικών προδιαγραφών των κρεάτων των μηρυκαστικών, χοίρων, πτηνών, μονόπλων, θηραμάτων και λοιπών ζώων, που το κρέας τους προορίζεται για ανθρώπινη κατανάλωση, των επεξεργασμένων κρεάτων και των προϊόντων κρέατος, του νωπού γάλακτος και των γαλακτοκομικών προϊόντων, των νωπών και κατεψυγμένων αλιευμάτων, των επεξεργασμένων αλιευμάτων και των προϊόντων αυτών για την προστασία της δημόσιας υγείας και κτηνοτροφίας, σε συνεργασία, με αρμόδιες Υπηρεσίες.

 

2. Τη μέριμνα για τη χορήγηση κτηνιατρικών αδειών ίδρυσης, λειτουργίας και επέκτασης στις εγκαταστάσεις με δραστηριότητα σφαγείου, πτηνοσφαγείου, τεμαχισμού - τυποποίησης κρέατος, παραγωγής κιμά - παρασκευασμάτων κρέατος - προϊόντων κρέατος - κονσερβοποιημένων μαγειρεμένων φαγητών - τετηγμένου ζωικού λίπους - καταλοίπων ζωικών λιπών - ζελατίνης κολλαγόνου, παραγωγής επεξεργασμένων στομάχων ουροδόχων κύστεων - εντέρων, ψύξης - κατάψυξης κρέατος, καθετοποιημένων μονάδων κρέατος, ιχθυοσκαλών, συσκευασίας αλιευμάτων, ψύξης - κατάψυξης συντήρησης αλιευμάτων, επεξεργασίας κατεψυγμένων αλιευμάτων, τεμαχισμού αλιευμάτων, μεταποίησης αλιευμάτων, κέντρων αποστολής - καθαρισμού - εγκαταστάσεων αποκελύφωση ζώντων δίθυρων μαλακίων, αλιευτικών σκαφών και πλοίων εργοστασίων, σαλιγκαριών και βατραχοπόδαρων, κέντρων συλλογής γάλακτος, παραγωγής παστεριωμένου γάλακτος και γαλακτοκομικών προϊόντων, ωοσκοπικών κέντρων, τυποποίησης και συσκευασίας αυγών, αυγοπροϊόντων, τυποποίησης μελιού, ψυκτικών αποθηκών, αγορών χονδρικής πώλησης τροφίμων ζωικής προέλευσης, παραγωγής παγωτού, παραγωγής σαλατών από μεταποιημένα ζωικά προϊόντα, παραγωγής μαγειρεμένων φαγητών - πίτσας - σάντουιτς με δραστηριότητες μεταπώλησης και όχι απευθείας διάθεση στον τελικό καταναλωτή, παραγωγής σουπών - σαλτσών που έχουν χρησιμοποιηθεί εκχυλίσματα ζωικών προϊόντων και για κάθε άλλη εγκατάσταση για την οποία προκύπτει απαίτηση από την ισχύουσα εθνική και κοινοτική νομοθεσία. Τη μέριμνα για τη χορήγηση καταχώρησης σε όσες από τις ανωτέρω εγκαταστάσεις δεν προκύπτει απαίτηση για έγκριση από την ισχύουσα εθνική και κοινοτική νομοθεσία σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες.

 

3. Την ολική ή μερική, προσωρινή ή οριστική διακοπή λειτουργίας (ανάκληση ή αναστολή), ο περιορισμός δραστηριοτήτων των ανωτέρω εγκαταστάσεων σε περίπτωση μη πλήρωσης των απαιτήσεων τις κείμενης νομοθεσίας.

 

4. Τη μέριμνα για τη χορήγηση έγκρισης σε όσες από τις ανωτέρω εγκαταστάσεις προκύπτει απαίτηση από την ισχύουσα εθνική και κοινοτική νομοθεσία σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες (ΕΦΕΤ, Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ.τ.λ.).

 

5. Την έκδοση απόφασης συγκρότησης ομάδας εργασίας η οποία έχει έργο την εκπόνηση, ανασκόπηση και επικαιροποίηση της υγειονομικής μελέτης, σύμφωνα με το εγχειρίδιο για τον μικροβιολογικό έλεγχο των περιοχών παραγωγής δίθυρων μαλακίων και τις κατευθυντήριες οδηγίες για την κατηγοριοποίηση και παρακολούθηση των περιοχών παραγωγής και μετεγκατάστασης Ζώντων Δίθυρων Μαλακίων (ΖΔΜ) του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

 

6. Την έκδοση απόφασης ορισμού ζώνης αλιείας και παραγωγής Ζώντων Δίθυρων Μαλακίων (ΖΔΜ) (προεδρικό διάταγμα 79/2007) μετά την εισήγηση της ομάδας εργασίας και τον καθορισμό των σημείων και του σχεδίου δειγματοληψίας από τις Περιφερειακές Ενότητες

 

7. Την έκδοση απόφασης κατηγοριοποίησης ζωνών αλιείας και παραγωγής Ζώντων Δίθυρων Μαλακίων (ΖΔΜ) (προεδρικό διάταγμα 79/2007) μετά την εισήγηση της ομάδας εργασίας και μελέτη των εργαστηριακών αποτελεσμάτων των δειγματοληψιών που έχουν γίνει από τις Περιφερειακές Ενότητες.

 

8. Την τήρηση αρχείου στοιχείων, από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειακών ενοτήτων για επιβολή ποινικών και διοικητικών κυρώσεων σε επιχειρήσεις που δεν πληρούν τις απαιτήσεις της ισχύουσας νομοθεσίας.

 

9. Την τήρηση αρχείου των επίσημων επιθεωρήσεων των εγκεκριμένων / καταχωρημένων εγκαταστάσεων οι οποίες διενεργούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειακών Ενοτήτων.

 

10. Τους ελέγχους για την εφαρμογή εθνικών και κοινοτικών νομοθετικών και διοικητικών πράξεων και των υγειονομικών κανόνων σε θέματα υποδομής, εξοπλισμού και λειτουργικών διαδικασιών στα στάδια παραγωγής, επεξεργασίας, τυποποίησης, συντήρηση, διακίνησης, διάθεσης, εισαγωγής, εξαγωγής και εμπορίας τροφίμων ζωικής προέλευσης και ζωικών υποπροϊόντων σε συνεργασία με αρμόδιες Υπηρεσίες, με σκοπό την προστασία του καταναλωτή

 

11. Την τήρηση αρχείου των επίσημων επιθεωρήσεων των εγκεκριμένων / καταχωρημένων εγκαταστάσεων οι οποίες διενεργούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειακών Ενοτήτων.

 

12. Τη μέριμνα για την καταγραφή σε μητρώα των υφιστάμενων επιχειρήσεων, εγκαταστάσεων και δραστηριοτήτων. Η κατάρτιση Μητρώου Εμπόρων Επιχειρήσεων Τροφίμων Ζωικής Προέλευσης Χονδρικής Πώλησης.

 

13. Τη συμβολή στην υλοποίηση Εθνικών και Κοινοτικών Προγραμμάτων όπως του Πολυετούς Εθνικού Ολοκληρωμένου Συστήματος Ελέγχου (Π.Ο.Ε.Σ.Ε.).

 

14. Όσες αρμοδιότητες μεταβιβάζονται στην Περιφέρεια από τις Κεντρικές Υπηρεσίες και αναγράφονται σε Νόμους, Προεδρικά Διατάγματα, Κανονισμούς, Οδηγίες Συμβουλίου, Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς κ.λ.π.

 

8) Τμήμα Κτηνιατρικής Αντίληψης Φαρμάκων: Το Τμήμα Κτηνιατρικής Αντίληψης Φαρμάκων είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Την έκδοση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας των ιδιωτικών κλινικών και ενδιαιτημάτων βάσει καθορισμένων όρων και προϋποθέσεων. Ο έλεγχός τους και η επιβολή των σχετικών κυρώσεων.

 

2. Την έκδοση άδειας λειτουργίας καταστημάτων χονδρικής πώλησης κτηνιατρικών φαρμάκων, των βιολογικών προϊόντων και προσθετικών φαρμακευτικών προμιγμάτων των ζωοτροφών.

 

3. Την έκδοση άδειας λειτουργίας αποθηκών χονδρικής πώλησης κτηνιατρικών φαρμάκων, των βιολογικών προϊόντων και προσθετικών φαρμακευτικών προμιγμάτων των ζωοτροφών. Τον έλεγχό τους και την επιβολή των σχετικών κυρώσεων.

 

4. Την τήρηση μητρώου και τον έλεγχο όλων των Φαρμακαποθηκών που λειτουργούν και γνωστοποιούν στην υπηρεσία την χονδρική πώληση κτηνιατρικών φαρμάκων και την επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων.

 

5. Την άσκηση ελέγχου τήρησης των νομίμων προϋποθέσεων και προδιαγραφών αναφορικά με την κυκλοφορία των κτηνιατρικών φαρμάκων, των βιολογικών προϊόντων και προσθετικών φαρμακευτικών προμιγμάτων των ζωοτροφών.

 

6. Την μέριμνα και εφαρμογή των αρχών προστασίας της υγείας, συνθηκών υγιεινής διαβίωσης και διατροφής των ζώων των εθνικών δρυμών, ζωολογικών κήπων και εκτροφείων θηραμάτων.

 

7. Την έκδοση άδειας και τον έλεγχο λειτουργίας εγκαταστάσεων φιλοξενίας ζώων, φιλοζωικών σωματείων και άλλων φορέων.

 

8. Τη μέριμνα για την εφαρμογή των αρχών προστασίας των ζώων από πλευράς πειραματισμών.

 

9. Τη συμμετοχή σε Επιτροπές Αξιολόγησης Πρωτοκόλλου (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 56/2013 άρθρο 37 παράγραφος 3)

 

10. Τη συγκέντρωση εκθέσεων αξιολόγησης των ενεργειών για την εφαρμογή του συστήματος ελέγχου στον τομέα της προστασίας των ζώων κατά τη μεταφορά και τη σφαγή στις Περιφερειακές Ενότητες

 

11. Την άδεια για την ίδρυση και λειτουργία ζωολογικών κήπων, σύσταση των γνωμοδοτικών επιτροπών του προεδρικού διατάγματος 98/2004 (ΦΕΚ 69/Α/2004), διενέργεια επιθεωρήσεων και έλεγχος εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 4 του προεδρικού διατάγματος 98/2004

 

12. Την αδειοδότηση, τήρηση μητρώου των εγκαταστάσεων εκτροφής, εγκαταστάσεων προμηθειών και εγκαταστάσεων πειραματισμού, καθώς και πειραματισμών σε ζώα. Την αδειοδότηση και τήρηση μητρώου της διενέργειας ερευνητικών πρωτοκόλλων, σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 56/2013.

 

9) Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης: Το Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης είναι αρμόδιο ιδίως για:

 

1. Ζητήματα διοικητικών λειτουργιών και προσωπικού.

 

2. Τη διεκπεραίωση των πάσης φύσεως διοικητικών και οικονομικών θεμάτων της υπηρεσίας

 

3. Την τήρηση του πρωτοκόλλου της υπηρεσίας

 

4. Τη διεκπεραίωση και διακίνηση της αλληλογραφίας της υπηρεσίας.

 

5. Την υπογραφή ακριβών αντιγράφων και βεβαίωση του γνησίου υπογραφής

 

6. Ανάρτηση αποφάσεων-εγγράφων στο Διαύγεια.

 

7. Την έκδοση αποφάσεων αναρρωτικών αδειών των υπαλλήλων της Διεύθυνσης

 

8. Την είσπραξη τελών και η δέσμευση παραβόλων (e-παράβολο).

 

9. Τη μέριμνα για την επίδοση των προστίμων και την παρακολούθηση της είσπραξη τους

 

10. Τη μέριμνα για την προμήθεια αναλώσιμων υλικών και άλλου εξοπλισμού που απαιτείται για την εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης, καθώς και για την επισκευή και συντήρηση αυτού

 

11. Την επόπτευση της καθαριότητας των γραφείων

 

12. Την παροχή πληροφοριών προς τους επικοινωνούντες με την υπηρεσία πολίτες

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.