Απόφαση 18180/15

Απόφαση 18180/241/2015: Εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Αντιπεριφερειάρχη των Προϊσταμένων των Υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών, της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση 18180/241/2015: Εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Αντιπεριφερειάρχη των Προϊσταμένων των Υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών, της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, (ΦΕΚ 665/Β/2015), 21-04-2015.

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης Βορείου Αιγαίου

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Τις διατάξεις του νόμου 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα και ειδικότερα των άρθρων 160, 186 και 187 αυτού.

 

2. Τις διατάξεις του προεδρικού διατάγματος 137/2010 (ΦΕΚ 230/Α/2010) Οργανισμός της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

3. Την με αριθμό 116/2014 Απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Μυτιλήνης, όπως αυτή διορθώθηκε με την 119/2014 όμοια απόφαση του, για την ανακήρυξη του επιτυχόντος συνδυασμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, την 3271/2014 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και το από 08-10-2014 πρακτικό Ορκωμοσίας της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου,

 

4. Την με αριθμό 2/1/2011 απόφαση του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου με την οποία κατατάχθηκε το προσωπικό των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Λέσβου, Χίου και Σάμου στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.

 

5. Την 28/3/2011 απόφαση του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Τοποθέτηση Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

6. Την με αριθμό πρωτοκόλλου 49366/2411/2014 (ΦΕΚ 627/ΥΟΔΔ/2014) απόφαση της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Ορισμός Αντιπεριφερειαρχών στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου και ανάθεση τομέων ευθύνης.

 

7. Την με αριθμό πρωτοκόλλου 50451/2456/2014 (ΦΕΚ 2769/Β/2014) απόφαση της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε Αντιπεριφερειάρχες της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

8. Την 58084/2777/2014 (ΦΕΚ 3196/Β/2014) απόφαση της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων στον Έπαρχο Λήμνου.

 

9. Την ανάγκη ταχύτερης διεκπεραίωσης των διοικητικών και λοιπών υποθέσεων των πολιτών που εξυπηρετούνται από τις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

10. Το γεγονός ότι από την έκδοση της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού ή του προϋπολογισμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, αποφασίζουμε:

 

Παρέχουμε την εξουσιοδότηση υπογραφής Με εντολή Αντιπεριφερειάρχη στους Προϊσταμένους Υπηρεσιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου για τα κατωτέρω περιγραφόμενα αντικείμενα των Υπηρεσιών τους, πέραν των αρμοδιοτήτων εκείνων που διάταξη Νόμου, Προεδρικού Διατάγματος ή Υπουργικής Απόφασης, προβλέπει απ' ευθείας την άσκησή τους από τους εξουσιοδοτούμενους:

 

Α. Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών

(άρθρο 22 παράγραφος 1 του προεδρικού διατάγματος 137/2010) για:

 

1. Την διαβίβαση των ερμηνευτικών εγκυκλίων των Υπουργείων ή άλλων φορέων που αναφέρονται σε θέματα αρμοδιότητας Μεταφορών και Επικοινωνιών, την έκδοση και παροχή γενικών οδηγιών, αποφάσεων και εγκυκλίων προς τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας για τον καλύτερο συντονισμό του έργου τους και την ομοιόμορφη εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας.

 

2. Την διαβίβαση προς τις αρμόδιες κατά περίπτωση Υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης γραπτών αναφορών και καταγγελιών Υπηρεσιών και πολιτών.

 

3. Την υπογραφή προπαρασκευαστικών, εισηγητικών, απαντητικών, διαβιβαστικών, υπομνηστικών, πληροφοριακών εγγράφων προς τις Υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης ή άλλους φορείς και ενημερωτικών σημειωμάτων προς την ιεραρχία που αφορούν σε θέματα αρμοδιότητάς της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών και τις πράξεις αρχειοθέτησης εγγράφων που δεν χρειάζονται ενέργεια.

 

4. Τις προτάσεις επιλογής υπαλλήλων των Υπηρεσιών αρμοδιότητάς του για συμμετοχή σε συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια στο εσωτερικό και την έγκριση συμμετοχής σε αυτά.

 

5. Τις προτάσεις για εγγραφή προβλέψεων θέσεων προσωπικού των υπηρεσιών που εποπτεύει.

 

6. Τις εισηγήσεις θεμάτων αρμοδιότητάς του, που τίθενται προς συζήτηση ενώπιον του Περιφερειακού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής ή λοιπών Επιτροπών εφόσον αυτά αφορούν συνολικά στις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας. Για το σκοπό αυτό συνεργάζεται με τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη και τον Εκτελεστικό Γραμματέα.

 

7. Την υποβολή ερωτημάτων προς τα αρμόδια Υπουργεία και Νομικούς Συμβούλους για θέματα, που αφορούν τις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών, εφόσον αυτά προηγουμένως διερευνηθούν από τη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών και τα λοιπά αρμόδια όργανα της Περιφέρειας.

 

8. Την ανάθεση καθηκόντων στους υπαλλήλους του Γραφείου Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης.

 

9. Τη συλλογή, στατιστική επεξεργασία και παρουσίαση των ετήσιων απολογιστικών στοιχείων λειτουργίας των αντιστοίχων Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης, καθώς και τη σύνταξη και παρουσίαση σχετικών μελετών ή εκθέσεων.

 

10. Την τήρηση και διαχείριση στοιχείων για θέματα οδικής ασφάλειας (τροχαίων ατυχημάτων κ.λ.π.) της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και την εισήγηση σε συνεργασία με τις λοιπές συναρμόδιες Γενικές Διευθύνσεις, προς τα αρμόδια όργανα και Υπηρεσίες της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, λήψης μέτρων και υλοποίησης δράσεων, με σκοπό την αύξηση της οδικής ασφάλειας.

 

Β. Στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών Λέσβου, Χίου και Σάμου

(άρθρο 22 παράγραφος 1 α, β, γ του προεδρικού διατάγματος 137/2010) για:

 

1. Την υπογραφή των εκδιδομένων από το αρμόδιο τμήμα νέων αδειών κυκλοφορίας των οχημάτων δημόσιας χρήσης κάθε κατηγορίας, των αδειών κυκλοφορίας αυτών που εκδίδονται σε αντικατάσταση, λόγω αλλαγής κυρίων ή άλλων χαρακτηριστικών και των αντιγράφων τους λόγω απώλειας, φθοράς ή καταστροφής.

 

2. Τη χορήγηση αδειών προσωρινής κυκλοφορίας φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης.

 

3. Την έκδοση αδειών δοκιμαστικής κυκλοφορίας οχημάτων.

 

4. Τις πράξεις οριστικής διαγραφής οχημάτων μετά από απόσυρση (παράγραφος 2 του άρθρου 8 του νόμου 3899/2010).

 

5. Τις αποφάσεις συγκρότησης επιτροπών καταστροφής πινακίδων οχημάτων, εκκαθάρισης του αρχείου και καταστροφής, ανακύκλωσης ή εκποίησης κάθε είδους άχρηστου υλικού, εντύπων και εξοπλισμού.

 

6. Τις αποφάσεις έγκρισης αλλαγής κυρίων χαρακτηριστικών οχημάτων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, της διαπίστωσης ταυτότητας οχημάτων και την παραπομπή αυτών στις αρμόδιες Δικαστικές Αρχές και Υπηρεσίες σε περίπτωση αμφισβήτησης της ταυτότητας οχήματος και τη χορήγηση έγκρισης διασκευής οχημάτων, μετά τον αντίστοιχο έλεγχο του αρμοδίου Τμήματος.

 

7. Τις αποφάσεις συγκρότησης επιτροπών για τη διαπίστωση ταυτότητας οχήματος και χάραξης αριθμού πλαισίου.

 

8. Τη ρύθμιση θεμάτων εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου των εμπορευματικών μεταφορών και την έγκριση καταστατικών λειτουργίας μεταφορικών επιχειρήσεων εμπορευματικών μεταφορών. Την εποπτεία και τον έλεγχο του συγκοινωνιακού έργου εμπορευματικών μεταφορών, των επιχειρήσεων ή κοινοπραξιών που την εκτελούν και την τήρηση της Νομοθεσίας και των κανονισμών που αφορούν τα Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης και τα Φορτηγά Ιδιωτικής Χρήσης.

 

9. Την εξουσιοδότηση υπαλλήλων της Υπηρεσίας για σύνταξη και υπογραφή επικύρωσης συμφωνίας μεταβίβασης στα βιβλιάρια μεταβολών κατοχής και κυριότητας οχημάτων (νομοθετικό διάταγμα [Ν] 1146/1972), εφόσον υπάρχουν την επικύρωση συμφωνίας μεταβίβασης οχημάτων ιδιωτικής χρήσης που δε διαθέτουν το προαναφερόμενο βιβλιάριο, την εξουσιοδότηση τεχνικών υπαλλήλων για σύνταξη και έκδοση πρακτικών επιθεώρησης οχημάτων, καθώς και την εξουσιοδότηση υπαλλήλων να υπογράφουν ως:

 

Ο αρμόδιος υπάλληλος όπου αυτό προβλέπεται στα αντίστοιχα έντυπα, από τις διαδικασίες της ισχύουσας νομοθεσίας.

 

10. Την συγκρότηση κάθε φορά, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, των Μικτών Κλιμακίων Ελέγχου, από τους υπαλλήλους που περιλαμβάνονται στον αντίστοιχο πίνακα του άρθρου 4 του νόμου 3446/2006. Τις εντολές διενέργειας ελέγχων από αυτά, για τον έλεγχο της νομιμότητας της ασφάλειας κυκλοφορίας και των εκπομπών καυσαερίων των οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα, τον έλεγχο νομιμότητας της διενέργειας μεταφοράς με αυτά και την επιστροφή των στοιχείων κυκλοφορίας οχημάτων, κατόπιν υποβολής αντιρρήσεων στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης (νόμος 3446/2006).

 

11. Τη σύσταση επιτροπών για διενέργεια τακτικών ελέγχων των σχολών οδηγών, των κέντρων θεωρητικής εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών και των Σχολών Κέντρων Πιστοποιητικών Επαγγελματικής Ικανότητας και τις εντολές εποπτείας και διενέργειας επιθεωρήσεων αυτών.

 

12. Την έγκριση σύστασης Μεταφορικών Επιχειρήσεων και των Κοινοπραξιών εκτέλεσης του έργου της επιβατικής συγκοινωνίας και την έγκριση των αποφάσεων των οργάνων τους, όπου αυτό απαιτείται από τη νομοθεσία.

 

Την εποπτεία και τον έλεγχο του συγκοινωνιακού έργου επιβατικών μεταφορών, των επιχειρήσεων ή κοινοπραξιών που την εκτελούν και την τήρηση της Νομοθεσίας και των κανονισμών που αφορούν τα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης (ταξί) και τα Λεωφορεία Δημόσιας και Ιδιωτικής χρήσης.

 

13. Τη χορήγηση αδειών λειτουργίας Ανωνύμων Εταιρειών και Συνεταιρισμών Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης.

 

14. Τη συγκρότηση επιτροπών εξέτασης υποψηφίων για απόκτηση ειδικής άδειας οδήγησης Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης.

 

15. Την διενέργεια κλήρωσης επιλογής των εξεταστών, παρουσία της αρμόδιας επιτροπής και τη συγκρότηση των επιτροπών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας θεωρητικής και πρακτικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, των επιτροπών πρακτικής εξέτασης ατόμων με αναπηρία, ή παραπομπής λόγω ΣΕΣΟ, από τους αντίστοιχους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εξέτασης (μέχρι τη διενέργεια ηλεκτρονικών κληρώσεων).

 

16. Την μετατροπή σε ελληνική ισχύουσας άδειας εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών που εκδόθηκε από κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

17. Τη χορήγηση αδειών οδηγών σε πολίτες χωρών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης που απασχολούνται σε μεταφορικές επιχειρήσεις.

 

18. Την έκδοση αποφάσεων παραπομπής για επανεξέταση οδηγητικής ικανότητας οδηγού, καθώς και παραπομπής υποψηφίων οδηγών και οδηγών αυτοκινήτων, για λόγους υγείας στη Δευτεροβάθμια Υγειονομική Επιτροπή, μετά από πρόταση των αρμοδίων αρχών, λοιπά στοιχεία ή αμφιβολίες της Υπηρεσίας.

 

19. Τον προγραμματισμό, τη συγκρότηση επιτροπών για τη διενέργεια εξετάσεων και τη χορήγηση Πιστοποιητικών Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ) οδηγών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων.

 

20. Τη χορήγηση και ανανέωση των εξουσιοδοτήσεων σε συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων για διάθεση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων καθώς και την παρακολούθηση και τον έλεγχο των Κέντρων Ελέγχου Καυσαερίων.

 

21. Τη χορήγηση εξουσιοδοτήσεων σε συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων για τοποθέτηση ταξιμέτρων, συστημάτων περιορισμού ταχυτήτων και ταχογράφων.

 

22. Τη χορήγηση και ανανέωση της πιστοποίησης σε συνεργεία επισκευής οχημάτων κ.λ.π. για την αντικατάσταση των απενεργοποιημένων καταλυτικών μετατροπέων.

 

23. Τη χορήγηση πτυχίων και αδειών άσκησης επαγγέλματος τεχνιτών επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, των τεχνιτών ψηφιακού ταχογράφου και των αντιγράφων αυτών.

 

24. Τη χορήγηση, ανανέωση, ανάκληση και την έκδοση αντιγράφου των αδειών άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα επιβατών και εμπορευμάτων και των πιστοποιητικών επαγγελματικής ικανότητας οδηγών.

 

25. Τον ορισμό τεχνικών υπαλλήλων και τη συγκρότηση επιτροπών για τη διενέργεια αυτοψιών, επιθεωρήσεων ελέγχου και ηλεκτρολογικών ελέγχων, συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και λοιπών συναφών εγκαταστάσεων.

 

26. Τον ορισμό τεχνικών υπαλλήλων για τη διενέργεια αυτοψιών γηπέδων για τη διαπίστωση της καταλληλότητας της θέσης προς ίδρυση πρατηρίων υγρών καυσίμων - υγραερίων και μικτών πρατηρίων, πλυντηρίων, λιπαντηρίων και σταθμών αυτοκινήτων.

 

27. Τη χορήγηση βεβαιώσεων καταλληλότητας (ή μη) πρατηρίων υγρών καυσίμων, υγραερίου ή εναλλακτικών καυσίμων, μικτών πρατηρίων, πλυντηρίων, λιπαντηρίων και σταθμών αυτοκινήτων, συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, μετά από τον σχετικό έλεγχο και έγκριση του αρμοδίου Τμήματος.

 

28. Τη χορήγηση βεβαιώσεων καλής λειτουργίας ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων πρατηρίων υγρών καυσίμων και υγραερίου, σταθμών αυτοκινήτων, πλυντηρίων - λιπαντηρίων, μετά από το έλεγχο του αρμοδίου Τμήματος.

 

29. Την απόφαση έγκρισης σχεδιαγραμμάτων σε περίπτωση χορήγησης, επέκτασης ή τροποποίησης συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, μετά από έλεγχο του αρμοδίου Τμήματος.

 

30. Την απόφαση έγκρισης σχεδιαγραμμάτων σε περίπτωση χορήγησης, τροποποίησης στοιχείων των εγκαταστάσεων πρατηρίων υγρών καυσίμων - υγραερίου και μικτών πρατηρίων ή επέκτασης αυτών (εγκατάσταση συστήματος ανάκτησης ατμών, προσθήκη αντλιών και δεξαμενών, προσθήκη κτίσματος, κ.λ.π.) μετά από τον έλεγχο του αρμοδίου Τμήματος.

 

31. Την έκδοση - ανανέωση - τροποποίηση αδειών ερασιτεχνικών σταθμών ασυρμάτου σε κατόχους αδειών της αλλοδαπής (SVO).

 

32. Την έκδοση - ανανέωση - τροποποίηση αδειών ραδιοερασιτεχνικών σταθμών ασυρμάτου φορέων που δικαιούνται ανάλογης αδείας, της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.

 

33. Την έγκριση και έκδοση της ειδικής άδειας κατηγορίας 1 των επαναληπτών, αναμεταδοτών και ραδιοφάρων και της βεβαίωσης Harec.

 

34. Την χορήγηση της ειδικής ραδιοερασιτεχνικής άδειας πραγματοποίησης δοκιμών της παραγράφου 2 του άρθρου 21 του Κανονισμού Ραδιοερασιτεχνών (υπουργική απόφαση 68000/763/2002), καθώς και την εκχώρηση διακριτικών κλήσης στους ραδιοερασιτέχνες.

 

35. Τη διενέργεια εξετάσεων, με έκδοση σχετικής απόφασης, για την χορήγηση πτυχίου χειριστή ασυρμάτου, πτυχίων και αδειών ραδιοερασιτέχνη και ραδιοτεχνίτη.

 

36. Την χορήγηση, ανανέωση και ανάκληση αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας ραδιοσταθμών CB.

 

37. Την χορήγηση των αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας ασυρμάτου τηλεπικοινωνίας και αδειών εγκατάστασης δεκτών για λήψη ραδιοανακοινώσεων.

 

38. Την έκδοση απόφασης διεξαγωγής συμπληρωματικού επιμορφωτικού σεμιναρίου τεχνικών υπαλλήλων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

39. Την υπογραφή και ανανέωση των πιστοποιητικών ετήσιας εκπαίδευσης των τεχνικών υπαλλήλων του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων, στον Τεχνικό Έλεγχο αυτοκινήτων οχημάτων, των ρυμουλκούμενων, των ημιρυμουλκουμένων οχημάτων και των δικύκλων, μετά από την υλοποίηση των προβλεπόμενων επιμορφωτικών προγραμμάτων.

 

40. Τον ορισμό τεχνικών υπαλλήλων της Υπηρεσίας για έλεγχο Ιδιωτικών Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και συμπλήρωση τεχνικής έκθεσης, για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

41. Τις αποφάσεις ανάθεσης σε τεχνικούς υπαλλήλους, που διαθέτουν κωδικό ελεγκτή μετά από επιτυχή εκπαίδευση, να υπογράφουν με τελική υπογραφή τα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου που εκδίδονται από τα Τμήματα Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και αφορούν περιοδικούς, εκούσιους τεχνικούς ελέγχους, όπως επίσης και τεχνικούς ελέγχους μεταχειρισμένων οχημάτων προέλευσης εξωτερικού για απογραφή και ταξινόμησή τους.

 

42. Την γραπτή πρόσκληση οχημάτων για έκτακτο τεχνικό έλεγχο, σε κάθε περίπτωση που προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις, ή ζητείται από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.

 

43. Τη χορήγηση κοινοτικών αδειών Ευρωπαϊκής Ένωσης και καρτών διέλευσης Cop Document.

 

44. Τη χορήγηση κοινοτικής άδειας για διεθνή οδική μεταφορά επιβατών, για λογαριασμό άλλου, με πούλμαν και λεωφορεία, στο έδαφος της Κοινότητας, βάσει του άρθρου 13Α του Κανονισμού (ΕΟΚ) υπ' αριθμόν 684/1992 του Συμβουλίου της 16-03-1992, όπως τροποποιήθηκε με τον Κανονισμό (ΕΚ) υπ' αριθμόν 11/1998.

 

45. Την έκδοση βιβλιαρίου φύλλων πορείας για διεθνή έκτακτα δρομολόγια που πραγματοποιούνται με πούλμαν και λεωφορεία μεταξύ κρατών - μελών, βάσει του άρθρου 11 του Ευρωπαϊκού κανονισμού υπ' αριθμόν 684/1992 και έκτακτα δρομολόγια ενδομεταφορών, βάσει του άρθρου 6 του Κανονισμού (ΕΚ) υπ' αριθμόν 12/1998.

 

46. Τη χορήγηση βεβαίωσης για οδικές μεταφορές, για ίδιο λογαριασμό, που εκτελούνται με πούλμαν και λεωφορεία μεταξύ κρατών που είναι είτε κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είτε κράτη της ΕΖΕΣ, βάσει του άρθρου 13 του Κανονισμού (ΕΟΚ) υπ' αριθμόν 684/1992.

 

47. Την έκδοση και θεώρηση Βιβλίων Φύλλων Ελέγχου για απελευθερωμένες έκτακτες διεθνείς μεταφορές επιβατών με πούλμαν και λεωφορεία, προβλεπόμενα από τις πολυμερείς συμφωνίες ASOR και INTERBUS (1982/505/ΕΟΚ της 12-07-1982 και 2002/917/ΕΚ της 03-10-2002 Αποφάσεις του Συμβουλίου αντίστοιχα).

 

48. Την χορήγηση υπηρεσιακών σημειωμάτων εξόδου του προσωπικού της Υπηρεσίας, πλην των υπαλλήλων των Τμημάτων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

49. Την θεώρηση των δικαιολογητικών δαπανών αμοιβής υπερωριακής εργασίας, εξεταστικού και βοηθητικού ειδικού έργου και των οδοιπορικών των υπαλλήλων της Υπηρεσίας.

 

50. Την πρόταση παραπομπής των υπαλλήλων που αιτούνται αναρρωτική άδεια, στις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

51. Τα απαντητικά, διαβιβαστικά, προπαρασκευαστικά, εισηγητικά, υπομνηστικά και πληροφοριακά έγγραφα και τις πράξεις αρχειοθέτησης εγγράφων που δεν χρειάζονται ενέργεια αρμοδιότητας του, πλην αυτών που ρητά αναφέρονται στο μέρος Γ της παρούσας και στο μέρος Δ', για το Τμήμα Μεταφορών και Επικοινωνιών Λήμνου.

 

52. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την διενέργεια προμηθειών, λήψης παροχής υπηρεσιών και υλοποίησης δαπανών που πραγματοποιούνται για τις ανάγκες των αντιστοίχων Τμημάτων.

 

53. Τις αποφάσεις συγκρότησης από υπαλλήλους της Διεύθυνσης των επιτροπών παραλαβής εντύπων (νέες άδειες κυκλοφορίας - ΚΕΚ κ.λ.π.) και των υλικών και υπηρεσιών που προμηθεύεται η πραγματοποιούνται αντιστοίχως για τις ανάγκες της Υπηρεσίας.

 

54. Την κατανομή των υπαλλήλων στις διάφορες θέσεις εργασίας των Τμημάτων της Διεύθυνσης και την ανάθεση πρόσθετων καθηκόντων σε αυτούς, σε περίπτωση αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών.

 

55. Τις αποφάσεις ορισμού υπολόγων υπαλλήλων πάγιας προκαταβολής.

 

56. Την υποβολή προτάσεων ετήσιου προϋπολογισμού δαπανών, των εκτάκτων δαπανών που ανακύπτουν για τις ανάγκες της Διεύθυνσης και τα απαιτούμενα αιτήματα ανάληψης δεσμεύσεων πιστώσεων.

 

57. Την κατάρτιση του ετήσιου προγραμματισμού ελέγχων και την εξουσιοδότηση τεχνικών υπαλλήλων της Διεύθυνσης για την υλοποίηση αυτών στις παντός είδους εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης οχημάτων, καθώς και τις εντολές πραγματοποίησης, όταν απαιτείται, εκτάκτων επιθεωρήσεων των εγκαταστάσεων αυτών.

 

58. Την τήρηση εμπιστευτικού πρωτοκόλλου της Υπηρεσίας και την διεκπεραίωση της εμπιστευτικής αλληλογραφίας, ή την εξουσιοδότηση, κατά περίπτωση, υπαλλήλων της Διεύθυνσης, για την υλοποίηση αυτής.

 

59. Τη διαχείριση των υλικών της Υπηρεσίας και τη μέριμνα για την ασφάλεια, καθαριότητα και συντήρηση των χώρων και του εξοπλισμού αυτής.

 

60. Την υπογραφή εντολής κίνησης των οχημάτων της Διεύθυνσης και τον ορισμό οδηγών για την εκτέλεση υπηρεσίας.

 

61. Τις εισηγήσεις για θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης, προς το Περιφερειακό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή ή λοιπές αρμόδιες Επιτροπές, σύμφωνα με το εδάφιο δ της παραγράφου 6 του άρθρου 242 του νόμου 3852/2010, μετά από ενημέρωση της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών.

 

62. Την τήρηση, έλεγχο και θεώρηση του παρουσιολογίου της Υπηρεσίας (πλην Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.).

 

63. Τις προπαρασκευαστικές ενέργειες και εισηγήσεις για επισκευή, ανακαίνιση, επέκταση των κτιρίων της Υπηρεσίας, καθώς και των ενεργειών που αφορούν στην εκτέλεση έργων, για την επιλογή, διαμόρφωση, διαγράμμιση και καθαρισμό των χώρων πραγματοποίησης δοκιμασιών προσόντων και συμπεριφοράς υποψηφίων οδηγών).

 

64. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής και την επικύρωση φωτοαντιγράφων, όταν απαιτείται από τις ισχύουσες διατάξεις.

 

65. Την συγκεντρωτική υποβολή στη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών του ετήσιου απολογισμού πεπραγμένων των Τμημάτων της Υπηρεσίας και τον ετήσιο καθορισμό των στόχων της Διεύθυνσης, με βάση και τις αντίστοιχες εκθέσεις των Προϊσταμένων των Τμημάτων.

 

66. Την χορήγηση άδειας σε πλωτά μέσα, που κινούνται σε φυσικές και τεχνητές λίμνες καθώς και σε πλωτούς ποταμούς για την άσκηση τουριστικών και συγκοινωνιακών πλόων.

 

67. Την υπογραφή της αλληλογραφίας που αφορά στους ειδικούς ελέγχους οχημάτων, κατόπιν αιτήσεων ενδιαφερομένων πολιτών ή μετά από εντολή των αρμοδίων αρχών.

 

68. Την γραπτή υποβολή των απόψεων της Υπηρεσίας, σε κάθε περίπτωση που ζητούνται αυτές από αρμόδιες Δικαστικές ή Αστυνομικές Αρχές.

 

69. Την διαβίβαση των εκθέσεων αξιολόγησης του προσωπικού της Υπηρεσίας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

70. Την παροχή στοιχείων προς τις αρμόδιες Υπηρεσίας της Περιφέρειας για τη συμμετοχή υπαλλήλων της Διεύθυνσης σε απεργίες, στάσεις εργασίας και τις αναφορές αδικαιολόγητης αποχής αυτών.

 

71. Την χορήγηση βεβαιώσεων πραγματοποίησης πρακτικής άσκησης σπουδαστών ανώτατων ή τεχνολογικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που απασχολήθηκαν σε Υπηρεσίες της Διεύθυνσης.

 

72. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και λοιπών εγγράφων για θέματα υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

73. Την υπογραφή αλληλογραφίας και την υλοποίηση των διαδικασιών για θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας.

 

74. Την εξουσιοδότηση υπαλλήλων της Διεύθυνσης για την εφαρμογή των διαδικασιών των e-παραβόλων.

 

75. Την υπογραφή των προσκλήσεων προς τα μέλη, η εμπλεκόμενους, για τη συνεδρίαση συμβουλίων και επιτροπών που συγκροτούνται και λειτουργούν, κατά την άσκηση αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

Γ1. Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων

(άρθρο 23 παράγραφος 2 του προεδρικού διατάγματος 137/2010) για:

 

1. Τα προπαρασκευαστικά και εισηγητικά έγγραφα και τις πράξεις αρχειοθέτησης εγγράφων που δεν χρειάζονται ενέργεια, των αντιστοίχων Τμημάτων.

 

2. Τον καθορισμό στόχων και τον ετήσιο απολογισμό λειτουργίας κάθε Τμήματος, που υποβάλλεται στον Προϊστάμενο της οικείας Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών.

 

3. Τις προπαρασκευαστικές ενέργειες σχετικά με την εκκαθάριση αρχείου κάθε Τμήματος.

 

4. Την διαχείριση των εντύπων - βιβλίων - αδειών και υπόλοιπων υλικών του Τμήματος, τη λήψη μέτρων ασφαλείας - φύλαξής τους και τις ενέργειες για τον έγκαιρο ανεφοδιασμό με αυτά.

 

6. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής και την επικύρωση φωτοαντιγράφων, όταν απαιτείται από τις ισχύουσες διατάξεις.

 

7. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και λοιπών εγγράφων για θέματα πολιτών, αρμοδιότητας του Τμήματος, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

Επί πλέον:

 

Γ1Α. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Αδειών Κυκλοφορίας των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Λέσβου, Χίου και Σάμου, εξουσιοδοτούνται για:

 

1. Την απογραφή, ταξινόμηση, μεταβίβαση και αρχική χορήγηση κρατικών πινακίδων και αδειών κυκλοφορίας οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, κάθε κατηγορίας. Την υπογραφή των αδειών αυτών, καθώς και των αντιγράφων αδειών κυκλοφορίας των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης κάθε κατηγορίας, λόγω φθοράς, απώλειας ή καταστροφής και την χορήγηση ανταλλακτικών πινακίδων.

 

2. Την απογραφή, ταξινόμηση, μεταβίβαση και χορήγηση κρατικών πινακίδων και αδειών κυκλοφορίας κρατικών οχημάτων και νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των λοιπών κατηγοριών Ξ.Α., Δ.Σ., Αναπήρων Πολέμου κ.λ.π. και των αντιγράφων αυτών.

 

3. Την απογραφή, ταξινόμηση, μεταβίβαση, αντικατάσταση και χορήγηση κρατικών πινακίδων των οχημάτων δημόσιας χρήσης, κάθε κατηγορίας.

 

4. Τις πράξεις άρσης της παρακράτησης κυριότητας οχημάτων.

 

5. Την χορήγηση σημειώματος μεταφοράς προσωπικού με φορτηγά οχήματα πέραν των επιτρεπόμενων θέσεων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

 

6. Τις πράξεις και την θεώρηση πρακτικών αποχαρακτηρισμού των δημοσίας χρήσεως οχημάτων.

 

7. Τις προπαρασκευαστικές ενέργειες για την επιβολή ποινής καθώς και για την επιστροφή των στοιχείων κυκλοφορίας, λόγω εκτέλεσης της ποινής που τέθηκε με απόφαση του Αρμοδίου Οργάνου, για παράβαση της νομοθεσίας περί κυκλοφορίας οχημάτων.

 

8. Τις προπαρασκευαστικές ή υπομνηστικές ενέργειες επί θεμάτων σχεδιασμού επιβατικών μεταφορών με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης αυτοκίνητα και τήρησης των σχετικών κανονισμών.

 

9. Τη χορήγηση βεβαιώσεων προσωρινής ή οριστικής κατάθεσης στοιχείων κυκλοφορίας οχημάτων και τις πράξεις οριστικής διαγραφής αυτών, πλην της περίπτωσης της απόσυρσης (βλέπε περίπτωση Β.4).

 

10. Την χορήγηση εγγράφων παροχής στοιχείων οχημάτων, όπως αυτά προκύπτουν από το αρχείο της Υπηρεσίας, όταν ζητούνται αυτά από Δημόσιες Αρχές, ή από ενδιαφερομένους που έχουν αποδεδειγμένα έννομο συμφέρον.

 

11. Την τήρηση Μητρώου αδειών Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων.

 

12. Τη βεβαίωση στα πιστοποιητικά Τελωνείου ότι καταβλήθηκαν τα τέλη μεταβίβασης και έκδοσης νέας άδειας, οχημάτων.

 

13. Την χορήγηση καρτών Διεθνών Μεταφορών και των βεβαιώσεων οδηγών Διεθνών Μεταφορών τρίτων χωρών.

 

14. Την τήρηση βιβλίου προσωρινών αδειών Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης οχημάτων, τη τακτική ενημέρωση αυτού καθώς και την εισήγηση αφαίρεσης της άδειας και των πινακίδων κυκλοφορίας αυτών, εάν πάψουν να πληρούνται οι προϋποθέσεις αρχικής χορήγησης.

 

15. Τα διαβιβαστικά έγγραφα αποστολής φακέλων ή πληροφοριακών στοιχείων οχημάτων, κατόπιν αιτημάτων πολιτών νομίμως υποβαλλομένων ή μετά από έγγραφο άλλης Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών της χώρας.

 

16. Να καταχωρούν την εντολή δέσμευσης και αποδέσμευσης στο On Line σύστημα, οχήματος για οποιαδήποτε αιτία.

 

17. Να προβαίνουν στην καταχώριση μέσω του On Line συστήματος του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού της απογραφής και ταξινόμησης οχημάτων κάθε κατηγορίας, της οριστικής διαγραφής όλων των κατηγοριών οχημάτων, της άρσης παρακράτησης της κυριότητας, της έκδοσης αντιγράφων αδειών κυκλοφορίας και των λοιπών προβλεπομένων μεταβολών των αδειών αυτών.

 

18. Τον προσδιορισμό του τέλους άδειας και τέλους μεταβίβασης οχημάτων δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης.

 

Γ1Β. Οι Προϊστάμενοι των Τεχνικών Τμημάτων των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Λέσβου, Χίου και Σάμου, εξουσιοδοτούνται για:

 

1. Την χορήγηση εγκρίσεων τύπων εισαγομένων μοτοποδηλάτων και εγκρίσεων αλλαγών κυρίων χαρακτηριστικών οχημάτων και τις αποφάσεις έγκρισης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και την έκδοση εγκρίσεων τύπου μεμονωμένων οχημάτων (ΓΕΜΟ).

 

2. Την χορήγηση ή επέκταση έγκρισης τύπου μεμονωμένου οχήματος και την έκδοση σχετικών βεβαιώσεων.

 

3. Τη διενέργεια επιθεωρήσεων και ελέγχων σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων για την εξακρίβωση και διαπίστωση της ταυτότητάς τους και των τεχνικών στοιχείων και χαρακτηριστικών τους.

 

4. Την θεώρηση των πρακτικών επιθεώρησης οχημάτων που προορίζονται για ταξινόμηση ή έχουν αλλαγές κυρίων χαρακτηριστικών και την έγκριση ή μη των αλλαγών αυτών κατά την ισχύουσα νομοθεσία.

 

5. Τον έλεγχο μελετών και σχεδίων οχημάτων, τον έλεγχο και χορήγηση εκθέσεων διασκευών οχημάτων και τη χορήγηση έκθεσης ελέγχου μεταχειρισμένων λεωφορείων προέλευσης εξωτερικού, για απογραφή και ταξινόμηση τους.

 

6. Την έκδοση αποφάσεων του κανονισμού ADR και ABS.

 

7. Τον καθορισμό τεχνικών στοιχείων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

 

8. Την τήρηση και διαχείριση του αρχείου εγκρίσεων τύπου οχημάτων.

 

9. Την προέγκριση και έγκριση καθώς και τον έλεγχο σχεδίων και μελετών, μετατροπών - διασκευών - τοποθέτησης γερανών κ.λ.π. οχημάτων.

 

10. Την χορήγηση βεβαίωσης για εκτελωνισμό αυτοκινήτων.

 

11. Τον καθορισμό βαρών φορτηγών αυτοκινήτων και συνδυασμών οχημάτων ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης, εθνικών και διεθνών μεταφορών.

 

12. Την απόφαση διαπίστωσης ταυτότητας οχήματος και την εντολή χάραξης νέου αριθμού πλαισίου κατόπιν σύστασης της προβλεπόμενης επιτροπής (Βλέπε Β.7).

 

13. Τη χορήγηση σχετικών βεβαιώσεων για τα θέματα ταχογράφων και μηχανισμών περιοριστών ταχύτητας οχημάτων.

 

14. Την έκδοση ειδικών αδειών ρυμούλκησης για Επιβατηγά και Φορτηγά Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκίνητα.

 

15. Την θεώρηση ομοίων αποτυπωμάτων κατά τον αποχαρακτηρισμό των οχημάτων δημόσιας χρήσης.

 

16. Τη χορήγηση σχετικών βεβαιώσεων και πιστοποιητικών σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

 

17. Την χορήγηση βεβαιώσεων ασύρματης επικοινωνίας εκπαιδευτικών οχημάτων.

 

18. Την έκδοση των δελτίων καταλληλότητας των εκπαιδευτικών οχημάτων που δεν έχουν υποχρέωση ελέγχου, ή δεν υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου από Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων. Σε όποια Περιφερειακή Ενότητα εφαρμόζεται η θα εφαρμοσθεί ο Περιοδικός Τεχνικός Έλεγχος αντιστοίχων κατηγοριών οχημάτων (ελαφρών, βαρέων ή δικύκλων) η αρμοδιότητα αυτή δεν ασκείται ή καταργείται, κατά περίπτωση.

 

Γ1Γ. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Αδειών Οδήγησης των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Λέσβου, Χίου και Σάμου, εξουσιοδοτούνται για:

 

1. Τις πράξεις και διαδικασίες χορήγησης, αναθεώρησης, επέκτασης, μετατροπής (ελληνικών και ξένων) και αντικατάστασης των αδειών οδήγησης οχημάτων και της ειδικής άδειας οδήγησης επιβατηγών δημόσιας χρήσης.

 

2. Την χορήγηση, ανανέωση και έκδοση αντιγράφων αδειών εκγυμναστών υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

 

3. Τον προγραμματισμό θεωρητικής και πρακτικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών οχημάτων.

 

4. Την χορήγηση εγγράφων και βεβαιώσεων παροχής στοιχείων αδειών οδήγησης, όπως αυτά προκύπτουν από το αρχείο της Υπηρεσίας.

 

5.Τα διαβιβαστικά έγγραφα αποστολής φακέλων υποψηφίων οδηγών και οδηγών, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις προς άλλες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών της χώρας.

 

6. Την επαναχορήγηση αδειών οδήγησης που αφαιρέθηκαν λόγω ΣΕΣΟ.

 

7. Τις θεωρήσεις βιβλίων Σχολών Οδηγών, ΚΕΘΕΥΟ και Κέντρων/Σχολών Πιστοποιητικών Επαγγελματικής Ικανότητας.

 

8. Την χορήγηση, ανανέωση και χορήγηση αντιγράφων των ειδικών αδειών οδήγησης Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων.

 

9. Την τήρηση Μητρώου οδηγών Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης.

 

10. Τα έγγραφα, σημειώματα, προσκλήσεις, απαντήσεις, κ.λ.π., που απαιτούνται για διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, που έχει σχέση με τη Πρωτοβάθμια ή τη Δευτεροβάθμια Ιατρική εξέταση των οδηγών για χορήγηση, ανανέωση, επέκταση και μετατροπή των αδειών οδήγησης.

 

11. Τη χορήγηση κάρτας ψηφιακού ταχογράφου.

 

12. Την υπογραφή των εκδιδομένων δελτίων εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών όλων των κατηγοριών αδειών οδήγησης.

 

13. Να καταχωρούν την εντολή δέσμευσης και αποδέσμευσης στο On Line σύστημα, άδειας οδήγησης, για οποιαδήποτε αιτία.

 

Γ1Δ. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Γραμματειακής Υποστήριξης των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Λέσβου, Χίου και Σάμου, εξουσιοδοτούνται για:

 

1. Την χορήγηση, ανανέωση και ανάκληση των δελτίων στάθμευσης σε άτομα με αναπηρίες.

 

2. Τα έγραφα επιστροφής δικαιολογητικών σε πολίτες, Υπηρεσίες, Οργανισμούς κ.λ.π.

 

3. Τα ακριβή αντίγραφα των εξερχομένων από τη Διεύθυνση εγγράφων και τη διεκπεραίωση του συνόλου της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

4. Την τήρηση του πρωτοκόλλου της Υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένων των Τμημάτων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και την απόφαση εξουσιοδότησης υπαλλήλων του τμήματος, ως χειριστών πρωτοκόλλου.

 

5. Την τήρηση του αρχείου, κάθε είδους αδειών του προσωπικού της Υπηρεσίας.

 

6. Την παροχή γραμματειακής υποστήριξης ή τον ορισμό υπαλλήλου του Τμήματος ως γραμματέα, των συμβουλίων και επιτροπών, που συγκροτούνται βάσει των ισχυουσών διατάξεων και λειτουργούν εντός της Διεύθυνσης, σε κάθε περίπτωση που η απόφαση συγκρότησης των οργάνων αυτών, δεν ρυθμίζει διαφορετικά το θέμα.

 

Γ1Ε. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας εξουσιοδοτούνται για να υπογράφουν:

 

1. Τις πράξεις προσωρινής αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας, των κάθε είδους ελεγχομένων οχημάτων για, τις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις, περιπτώσεις.

 

2. Τα αντίγραφα των Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου και των καρτών καυσαερίων, που χορηγούνται λόγω απώλειας, καταστροφής κ.λ.π.

 

3. Την εισήγηση προς την Διοίκηση παράτασης προγράμματος πρόσκλησης για τεχνικό έλεγχο οχημάτων όταν δεν είναι δυνατόν να γίνει ο έλεγχος.

 

4. Τις αποφάσεις για καθορισμό θέσεων ελέγχου και αντικειμένων ελέγχου στις θέσεις αυτές, του προσωπικού του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τον κανονισμό λειτουργίας του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

5. Τη διενέργεια δειγματοληπτικών ελέγχων οχημάτων, εντός του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

6. Το παρουσιολόγιο και τη χορήγηση υπηρεσιακών σημειωμάτων εξόδου υπαλλήλων του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

7. Τα στατιστικά στοιχεία λειτουργίας του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και τη διαβίβαση αυτών στις αρμόδιες Υπηρεσίες.

 

8. Τη χορήγηση βεβαιώσεων παρακρατηθέντων στοιχείων κυκλοφορίας και μη υποχρέωσης για τεχνικό έλεγχο από Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων οχήματος.

 

9. Τη διενέργεια τεχνικών ελέγχων και τη χορήγηση Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και κάρτας ελέγχου καυσαερίων.

 

10. Τη χορήγηση - ανανέωση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων ADR οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων υλικών, εφόσον κατέχει τις νόμιμες προϋποθέσεις. Την επιμόρφωση ελεγκτών Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων, που έχουν τα κατάλληλα προσόντα για τη χορήγηση των ανωτέρω.

 

11. Τη διενέργεια πραγματογνωμοσυνών, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, καθώς και τους ελέγχους διασκευών οχημάτων και ειδικών ελέγχων, εφόσον εξασφαλίζονται οι νόμιμες προϋποθέσεις.

 

12. Τον ημερήσιο προγραμματισμό οχημάτων από το δημόσιο Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων κάθε περιφερειακής ενότητας, τις ημερήσιες καταστάσεις ελεγχομένων οχημάτων και την έγκριση ή μη ελέγχου απρογραμμάτιστου οχήματος.

 

13. Την χορήγηση βεβαιώσεων μέτρησης καυσαερίων ή θορύβου οχημάτων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

14. Την έγκριση προγραμματισμού και ελέγχου οχήματος, για εκούσιο έλεγχο, ή ενωρίτερα από την ημερομηνία που απορρέει από το πρόγραμμα πρόσκλησης ή το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου.

 

15. Τον τεχνικό έλεγχο μεταχειρισμένων οχημάτων προέλευσης εξωτερικού για απογραφή και ταξινόμησή τους.

 

16. Τον προγραμματισμό συντήρησης, διακρίβωσης και επισκευής των μηχανημάτων και συσκευών ελέγχου του Κ.Τ.Ε.Ο. και την εισήγηση για την έγκριση των απαιτουμένων πιστώσεων, των ανωτέρω αναγκαίων δαπανών και τα σχετικά δελτία συντήρησης εγκαταστάσεων - μηχανημάτων και οργάνων.

 

17. Όλα τα έγγραφα που απορρέουν από το σύστημα ποιότητας που ισχύει ή θα εφαρμοσθεί, που δεν έχουν αποφασιστικό χαρακτήρα και δεν ορίζεται διαφορετικά από το σύστημα αυτό.

 

18. Τα φύλλα επιθεώρησης των εγκαταστάσεων του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και την λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων ασφαλείας για τη διασφάλιση των παντός είδους εγκαταστάσεων (ηλεκτρομηχανολογικών- κτιριακών- θυρών - μηχανημάτων - οργάνων κ.λ.π.).

 

Μέχρι να ορισθούν ή να επιλεγούν οι αντίστοιχοι Προϊστάμενοι Τμημάτων, σε όσα Τμήματα δεν έχει αυτό γίνει, οι αρμοδιότητες της προηγούμενης παραγράφου Γ1, ασκούνται από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών, της οικείας Περιφερειακής Ενότητας.

 

Γ2. Εξουσιοδοτούμε τον Προϊστάμενο του Τμήματος Μεταφορών και Επικοινωνιών Λήμνου, με την επιφύλαξη της 58084/2777/2014 (ΦΕΚ 3196/Β/2014) απόφαση της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, περί μεταβίβασης αρμοδιοτήτων στον Έπαρχο Λήμνου, να υπογράφει:

 

1. Τα θέματα που αφορούν στις προαναφερόμενες αρμοδιότητες με αριθμούς: 1 ως 6, 8, 12 ως 24, 27 ως 30, 42 ως 50, 52, 56 ως 59 και 62 ως 64 και 66 ως 75 του μέρους Β, 2 έως και 7 του μέρους Γ1, 1 έως και 18 του μέρους Γ1Α, 3,4 και 7 έως 18 του μέρους Γ1Β, 1 έως και 13 του μέρους Γ1Γ, 1 ως 6 του μέρους Γ1Δ και στις αρμοδιότητες 3 και 8 του μέρους Γ1Ε της παρούσας.

 

Όσες από τις προαναφερόμενες στην προηγούμενη παράγραφο αρμοδιότητες, έχουν τεχνικό αντικείμενο, μπορούν να ασκούνται από τον Προϊστάμενο του Τμήματος, εφόσον αυτός ανήκει σε τεχνικό κλάδο Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Μηχανικών, κατά τις διατάξεις της παραγράφου 66 του άρθρου 39 του προεδρικού διατάγματος 137/2010 (ΦΕΚ 230/Α/2010) Οργανισμός της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

2. Την κατανομή των υπαλλήλων στις διάφορες θέσεις εργασίας του Τμήματος και την ανάθεση πρόσθετων καθηκόντων σε αυτούς, σε περίπτωση αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών.

 

3. Τα απαντητικά, διαβιβαστικά, υπομνηστικά και πληροφοριακά έγγραφα, αρμοδιότητάς του Τμήματος Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Λήμνου.

 

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης και των Προϊσταμένων των Τμημάτων οι πράξεις που με την παρούσα απόφαση τους ανατέθηκε να υπογράφουν με ΕΝΤΟΛΗ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ θα υπογράφονται από το νόμιμο αναπληρωτή τους.

 

Από την δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της παρούσας απόφασης, παύει να ισχύει η 42990/502/2011 (ΦΕΚ 284/Β/2012) προηγούμενη απόφαση (ΑΔΑ: ΒΟΖ87ΛΩ-Ζ5Ω) που ρύθμιζε διαφορετικά το θέμα.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Μυτιλήνη, 20-03-2015

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.