Απόφαση 42990/11

Απόφαση 42990/502/2011: Εξουσιοδότηση υπογραφής Με Εντολή Περιφερειάρχη των Προϊσταμένων των Υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών, της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση 42990/502/2011: Εξουσιοδότηση υπογραφής Με Εντολή Περιφερειάρχη των Προϊσταμένων των Υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών, της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, (ΦΕΚ 284/Β/2012), 13-02-2012.

 

Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Τις διατάξεις του νόμου 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης και ειδικότερα των άρθρων 159 παράγραφος 1)ι)γ, 186 και 187 αυτού.

 

2. Τις διατάξεις του προεδρικού διατάγματος 137/2010 (ΦΕΚ 230/Α/2010) Οργανισμός της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

3. Την με αριθμό 2/1/3-1-2011 απόφαση του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου με την οποία κατατάχθηκε το προσωπικό των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Λέσβου, Χίου και Σάμου στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου.

 

4. Την 28/3/05-01-2011 απόφαση του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Τοποθέτηση Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

5. Τις 43/8/10-01-2011, 44/9/10-01-2011 και 45/10/10-01-2011 αποφάσεις του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, με τις οποίες τοποθετήθηκαν οι υπάλληλοι στις Διευθύνσεις των Υπηρεσιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Λέσβου, Λήμνου, Χίου και Σάμου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

6. Την υπ' αριθμόν 325/01-03-2011 (ΦΕΚ 763/Β/2011) απόφαση του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, με την οποία μεταβιβάστηκαν αρμοδιότητες στους Αντιπεριφερειάρχες.

 

7. Την υπ' αριθμόν 83/08-02-2011 (ΦΕΚ 374/Β/2011) απόφαση του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, με την οποία μεταβιβάστηκαν αρμοδιότητες σε Περιφερειακούς Συμβούλους.

 

8. Το γεγονός ότι οι μεταβιβασθείσες αρμοδιότητες του Τομέα Μεταφορών και Επικοινωνιών δεν μπορούν να ασκηθούν στο σύνολό τους από τους Αντιπεριφερειάρχες και τους εντεταλμένους Περιφερειακούς Συμβούλους.

 

9. Την ανάγκη ταχύτερης διεκπεραίωσης των διοικητικών και λοιπών υποθέσεων των πολιτών που εξυπηρετούνται από τις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.

 

10. Το γεγονός ότι από την έκδοση της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού ή του προϋπολογισμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, αποφασίζουμε:

 

Ανακαλούμε μερικώς τις με αριθμούς 325/01-03-2011 και 83/08-02-2011 αποφάσεις του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, με τις οποίες ανατέθηκε η άσκηση αρμοδιοτήτων, όπως αυτές προβλέπονται στο άρθρο 23 του προεδρικού διατάγματος 137/2010, των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών, στους Αντιπεριφερειάρχες και στους εντεταλμένους Περιφερειακούς Συμβούλους και παρέχουμε την εξουσιοδότηση υπογραφής Με Εντολή Περιφερειάρχη στους Προϊσταμένους Υπηρεσιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου για τα κατωτέρω περιγραφόμενα αντικείμενα των Υπηρεσιών τους, με την επιφύλαξη των άρθρων 94, 95 παράγραφος 1)β, 186 παράγραφος ΙV και 187 του νόμου 3852/2010, όσον αφορά την ημερομηνία έναρξης άσκησης πρόσθετων αρμοδιοτήτων από τους Δήμους και τις Περιφέρειες:

 

Α. Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών (άρθρο 22 παράγραφος 1 του προεδρικού διατάγματος 137/2010) για:

 

1. Την έκδοση και παροχή οδηγιών, αποφάσεων και εγκυκλίων προς τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας για τον καλύτερο συντονισμό του έργου τους και την ομοιόμορφη εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας.

 

2. Τα προπαρασκευαστικά, εισηγητικά, απαντητικά, διαβιβαστικά, υπομνηστικά και πληροφοριακά έγγραφα που αφορούν σε θέματα αρμοδιότητάς του και τις πράξεις αρχειοθέτησης εγγράφων που δεν χρειάζονται ενέργεια.

 

3. Τις προτάσεις για εγγραφή προβλέψεων θέσεων προσωπικού των Υπηρεσιών που εποπτεύει.

 

4. Τις προτάσεις επιλογής υπαλλήλων των Υπηρεσιών αρμοδιότητάς του για τη συμμετοχή σε συνέδρια, ημερίδες και σεμινάρια στο εσωτερικό ή εξωτερικό και την έγκριση συμμετοχής σε αυτά.

 

5. Τις εισηγήσεις θεμάτων αρμοδιότητάς του, που τίθενται προς συζήτηση ενώπιον του Περιφερειακού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής ή λοιπών Επιτροπών εφόσον αυτά αφορούν συνολικά στις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας. Για το σκοπό αυτό συνεργάζεται με τον Εκτελεστικό Γραμματέα, που έχει την αρμοδιότητα της επεξεργασίας των εισηγήσεων αυτών, σύμφωνα με το εδάφιο δ της παραγράφου 6 του άρθρου 242 του νόμου 3852/2010.

 

6. Τις μετακινήσεις υπαλλήλων από μια υπηρεσιακή μονάδα σε άλλη, της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών.

 

7. Την υποβολή ερωτημάτων προς τα αρμόδια Υπουργεία για θέματα αρμοδιότητάς του, που ανακύπτουν και δεν είναι δυνατόν να απαντηθούν από τη Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών και τα λοιπά όργανα της Περιφέρειας, ιδίως δε από τη Νομική Υπηρεσία αυτής.

 

8. Την ανάθεση αρμοδιοτήτων στους υπαλλήλους της Γενικής Διεύθυνσης.

 

9. Τη συλλογή, στατιστική επεξεργασία και παρουσίαση των απολογιστικών στοιχείων λειτουργίας των αντιστοίχων Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης, καθώς και σχετικών μελετών ή εκθέσεων.

 

10. Την τήρηση και διαχείριση στοιχείων για θέματα οδικής ασφάλειας (τροχαίων ατυχημάτων κ.λ.π.) στη Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου και την εισήγηση σε συνεργασία με τις λοιπές συναρμόδιες Γενικές Διευθύνσεις, προς τα αρμόδια όργανα και Υπηρεσίες της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, λήψης μέτρων και υλοποίησης δράσεων, με σκοπό την αύξηση της Οδικής Ασφάλειας.

 

Β. Στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών Λέσβου, Χίου και Σάμου (άρθρο 22 παράγραφοι 1)α, 1)β και 1)γ του προεδρικού διατάγματος 137/2010, για:

 

1. Την απογραφή, ταξινόμηση, μεταβίβαση, αποχαρακτηρισμό, αντικατάσταση και χορήγηση κρατικών πινακίδων και αδειών κυκλοφορίας οχημάτων δημόσιας χρήσης, κάθε κατηγορίας.

 

2. Τη χορήγηση αδειών προσωρινής κυκλοφορίας φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης.

 

3. Την έκδοση αδειών δοκιμαστικής κυκλοφορίας οχημάτων.

 

4. Τις πράξεις οριστικής διαγραφής οχημάτων μετά από απόσυρση (παράγραφος 2 του άρθρου 8 του νόμου 3899/2010).

 

5. Τη σύσταση επιτροπής για τη διαπίστωση ταυτότητας οχήματος και χάραξης αριθμού πλαισίου.

 

6. Τη συγκρότηση επιτροπής καταστροφής πινακίδων οχημάτων.

 

7. Τη ρύθμιση θεμάτων εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου των εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών.

 

8. Τις αποφάσεις έγκρισης αλλαγής κυρίων χαρακτηριστικών οχημάτων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, της διαπίστωσης ταυτότητας οχημάτων και την παραπομπή αυτών στις αρμόδιες Δικαστικές Αρχές και Υπηρεσίες σε περίπτωση αμφισβήτησης της ταυτότητας οχήματος και τη χορήγηση έγκρισης διασκευής οχημάτων, μετά τον αντίστοιχο έλεγχο του αρμοδίου Τμήματος.

 

9. Την εξουσιοδότηση υπαλλήλων της Υπηρεσίας για σύνταξη και υπογραφή επικύρωσης συμφωνίας μεταβίβασης στα βιβλιάρια μεταβολών κατοχής και κυριότητας οχημάτων (νομοθετικό διάταγμα [Ν] 1146/1972), την επικύρωση συμφωνίας μεταβίβασης οχημάτων ιδιωτικής χρήσης που δε διαθέτουν το προαναφερόμενο βιβλιάριο, την εξουσιοδότηση τεχνικών υπαλλήλων για σύνταξη και έκδοση πρακτικών επιθεώρησης οχημάτων, καθώς και την εξουσιοδότηση υπαλλήλων να υπογράφουν ως: Ο αρμόδιος υπάλληλος όπου αυτό προβλέπεται στα αντίστοιχα έντυπα, από τις διαδικασίες της ισχύουσας νομοθεσίας.

 

10. Την συγκρότηση κάθε φορά, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, των Μικτών Κλιμακίων Ελέγχου και τις εντολές διενέργειας ελέγχων από αυτά, για τον έλεγχο της νομιμότητας της ασφάλειας κυκλοφορίας και των εκπομπών καυσαερίων των οχημάτων που κυκλοφορούν στη χώρα, τον έλεγχο νομιμότητας της διενέργειας μεταφοράς με αυτά και την επιστροφή των στοιχείων κυκλοφορίας οχημάτων, κατόπιν υποβολής αντιρρήσεων στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης (νόμος 3446/2006).

 

11. Τον έλεγχο της τήρησης των όρων και προϋποθέσεων κυκλοφορίας των λεωφορείων Ιδιωτικής & Δημόσιας χρήσης.

 

12. Την εποπτεία και τον έλεγχο συγκοινωνιακού έργου των επιχειρήσεων ή κοινοπραξιών που την εκτελούν και την τήρηση της Νομοθεσίας και των κανονισμών που αφορούν τα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, τα Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης και τα Φορτηγά Ιδιωτικής Χρήσης.

 

13. Τη συγκρότηση επιτροπών εξέτασης υποψηφίων για απόκτηση ειδικής άδειας οδήγησης Επιβατηγού Δημόσιας Χρήσης.

 

14. Την διενέργεια κλήρωσης επιλογής των εξεταστών, παρουσία της αρμόδιας επιτροπής και τη συγκρότηση των επιτροπών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας θεωρητικής και πρακτικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, των επιτροπών πρακτικής εξέτασης ατόμων με αναπηρία, ή παραπομπής λόγω Συστήματος Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών, από τους αντίστοιχους πίνακες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εξέτασης.

 

15. Την μετατροπή σε ελληνική ισχύουσας άδειας εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών που εκδόθηκε από κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

16. Τη σύσταση επιτροπών για διενέργεια τακτικών ελέγχων των σχολών οδηγών και των κέντρων θεωρητικής εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών και τις εντολές εποπτείας & διενέργειας επιθεωρήσεων αυτών.

 

17. Τη χορήγηση αδειών οδηγών σε πολίτες χωρών εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης που απασχολούνται σε μεταφορικές επιχειρήσεις.

 

18. Την παραπομπή υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων στη Δευτεροβάθμια Υγειονομική Επιτροπή.

 

19. Τον προγραμματισμό, τη συγκρότηση επιτροπών για τη διενέργεια εξετάσεων και τη χορήγηση Πιστοποιητικών Επαγγελματικής Ικανότητας οδηγών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων.

 

20. Τον ορισμό τεχνικών υπαλλήλων και τη συγκρότηση επιτροπών για τη διενέργεια αυτοψιών, επιθεωρήσεων ελέγχου και ηλεκτρολογικών ελέγχων, συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και λοιπών συναφών εγκαταστάσεων.

 

21. Τη χορήγηση και ανανέωση των εξουσιοδοτήσεων σε συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων για διάθεση Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων καθώς και την παρακολούθηση και τον έλεγχο των Κέντρων Ελέγχου Καυσαερίου.

 

22. Τη χορήγηση εξουσιοδοτήσεων σε συνεργεία συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων για τοποθέτηση ταξιμέτρων, συστημάτων περιορισμού ταχυτήτων και ταχογράφων.

 

23. Την χορήγηση και ανανέωση της πιστοποίησης σε συνεργεία επισκευής οχημάτων κ.λ.π. για την αντικατάσταση των απενεργοποιημένων καταλυτικών μετατροπέων.

 

24. Τον ορισμό τεχνικών υπαλλήλων για τη διενέργεια αυτοψιών γηπέδων για τη διαπίστωση της καταλληλότητας της θέσης προς ίδρυση πρατηρίων υγρών καυσίμων - υγραερίων και μικτών πρατηρίων, πλυντηρίων, λιπαντηρίων και σταθμών αυτοκινήτων και τον προγραμματισμό και υλοποίηση με εξουσιοδότηση υπαλλήλων των τακτικών ή εκτάκτων επιθεωρήσεων των εγκαταστάσεων αυτών.

 

25. Την χορήγηση βεβαιώσεων καταλληλότητας (ή μη) πρατηρίων υγρών καυσίμων, υγραερίου ή εναλλακτικών καυσίμων, μικτών πρατηρίων, πλυντηρίων, λιπαντηρίων και σταθμών αυτοκινήτων, συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, μετά από τον σχετικό έλεγχο και έγκριση του αρμοδίου Τμήματος.

 

26. Τη χορήγηση βεβαιώσεων καλής λειτουργίας ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων πρατηρίων υγρών καυσίμων και υγραερίου, σταθμών αυτοκινήτων, πλυντηρίων - λιπαντηρίων, μετά από το έλεγχο του αρμοδίου Τμήματος.

 

27. Την έγκριση σχεδιαγραμμάτων σε περίπτωση χορήγησης, επέκτασης ή τροποποίησης συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, μετά από έλεγχο του αρμοδίου Τμήματος.

 

28. Την έγκριση σχεδιαγραμμάτων σε περίπτωση χορήγησης, τροποποίησης στοιχείων των εγκαταστάσεων πρατηρίων υγρών καυσίμων - υγραερίου και μικτών πρατηρίων ή επέκτασης αυτών (εγκατάσταση συστήματος ανάκτησης ατμών, προσθήκη αντλιών και δεξαμενών, προσθήκη κτίσματος, κ.λ.π.) μετά από τον έλεγχο του αρμοδίου Τμήματος.

 

29. Τη χορήγηση πτυχίων και αδειών άσκησης επαγγέλματος τεχνιτών επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και των αντιγράφων αυτών.

 

30. Τη χορήγηση, ανανέωση και ανάκληση των αδειών άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα επιβατών και εμπορευμάτων.

 

31. Την έκδοση - ανανέωση - τροποποίηση αδειών ερασιτεχνικών σταθμών ασυρμάτου σε κατόχους αδειών της αλλοδαπής (SVO).

 

32. Την έκδοση - ανανέωση - τροποποίηση αδειών ραδιοερασιτεχνικών σταθμών ασυρμάτου φορέων που δικαιούνται ανάλογης αδείας, της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.

 

33. Την έγκριση και έκδοση της ειδικής άδειας κατηγορίας 1 των επαναληπτών, αναμεταδοτών και ραδιοφάρων και της βεβαίωσης Harec.

 

34. Την χορήγηση της ειδικής ραδιοερασιτεχνικής άδεια πραγματοποίησης δοκιμών της παραγράφου 2 του άρθρου 21 του Κανονισμού Ραδιοερασιτεχνών (υπουργική απόφαση [Α] 68000/763/09-12-2002), καθώς και την εκχώρηση διακριτικών κλήσης στους ραδιοερασιτέχνες.

 

35. Τη διενέργεια εξετάσεων, με έκδοση σχετικής απόφασης, για την χορήγηση πτυχίου χειριστή ασυρμάτου, πτυχίων και αδειών ραδιοερασιτέχνη.

 

36. Την χορήγηση, ανανέωση και ανάκληση αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας ραδιοσταθμών CB.

 

37. Την χορήγηση των αδειών εγκατάστασης και λειτουργίας ασυρμάτου τηλεπικοινωνίας και αδειών εγκατάστασης δεκτών για λήψη ραδιοανακοινώσεων.

 

38. Την έκδοση απόφασης διεξαγωγής συμπληρωματικού επιμορφωτικού σεμιναρίου τεχνικών υπαλλήλων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

39. Την υπογραφή και ανανέωση των πιστοποιητικών ετήσιας εκπαίδευσης των τεχνικών υπαλλήλων του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων στον Τεχνικό Έλεγχο αυτοκινήτων οχημάτων, των ρυμουλκούμενων, των ημιρυμουλκουμένων οχημάτων και των δικύκλων.

 

40. Τον ορισμό τεχνικών υπαλλήλων της Υπηρεσίας για έλεγχο Ιδιωτικών Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και συμπλήρωση τεχνικής έκθεσης, για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

41. Τις αποφάσεις ανάθεσης σε τεχνικούς υπαλλήλους, που διαθέτουν κωδικό ελεγκτή μετά από επιτυχή εκπαίδευση, να υπογράφουν με τελική υπογραφή τα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου που εκδίδονται από τα Τμήματα Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και αφορούν περιοδικούς, εκούσιους τεχνικούς ελέγχους, όπως επίσης και τεχνικούς ελέγχους μεταχειρισμένων οχημάτων προέλευσης εξωτερικού για απογραφή και ταξινόμησή τους.

 

42. Την γραπτή πρόσκληση οχημάτων για έκτακτο τεχνικό έλεγχο, σε κάθε περίπτωση που προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις, ή ζητείται από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές.

 

43. Τη χορήγηση κοινοτικών αδειών Ευρωπαϊκής Ένωσης (κάρτες μεταφορικών επιχειρήσεων ΙΜΕ και Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης διεθνών μεταφορών).

 

44. Τη χορήγηση κοινοτικής άδειας για διεθνή οδική μεταφορά επιβατών, για λογαριασμό άλλου, με πούλμαν και λεωφορεία, στο έδαφος της Κοινότητας, βάσει του άρθρου 13Α του Κανονισμού (ΕΟΚ) υπ' αριθμόν 684/1992 του Συμβουλίου της 16-03-1992, όπως τροποποιήθηκε με τον Κανονισμό (ΕΚ) υπ' αριθμόν 11/1998.

 

45. Την έκδοση Βιβλιαρίου Φύλλων Πορείας για διεθνή έκτακτα δρομολόγια που πραγματοποιούνται με  πούλμαν και λεωφορεία μεταξύ κρατών - μελών, βάσει του άρθρου 11 του Κανονισμού (ΕΟΚ) υπ' αριθμόν 684/1992 και για τα έκτακτα δρομολόγια ενδομεταφορών, βάσει του άρθρου 6 του Κανονισμού (ΕΚ) υπ' αριθμόν 12/1998.

 

46. Τη χορήγηση βεβαίωσης για οδικές μεταφορές, για ίδιο λογαριασμό, που εκτελούνται με πούλμαν και λεωφορεία μεταξύ κρατών που είναι είτε κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είτε κράτη της ΕΖΕΣ, βάσει του άρθρου 13 του Κανονισμού (ΕΟΚ) υπ' αριθμόν 684/1992.

 

47. Την έκδοση και θεώρηση Βιβλίων Φύλλων Ελέγχου για απελευθερωμένες έκτακτες διεθνείς μεταφορές επιβατών με πούλμαν και λεωφορεία, προβλεπόμενα από τις πολυμερείς συμφωνίες ASOR και INTERBUS (1982/505/ΕΟΚ της 12-07-1982 και 2002/917/ΕΚ της 03-10-2002 Αποφάσεις του Συμβουλίου αντίστοιχα).

 

48. Την χορήγηση υπηρεσιακών σημειωμάτων εξόδου του προσωπικού της Υπηρεσίας, πλην των υπαλλήλων των Τμημάτων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

49. Την θεώρηση των δικαιολογητικών δαπανών αμοιβής υπερωριακής εργασίας, εξεταστικού και βοηθητικού ειδικού έργου, των υπαλλήλων της Υπηρεσίας.

 

50. Την παραπομπή των υπαλλήλων που αιτούνται αναρρωτική άδεια, στις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και της διαδικασίας παροχής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στους υπαλλήλους και στα μέλη των οικογενειών τους.

 

51. Τα προπαρασκευαστικά, εισηγητικά, απαντητικά, διαβιβαστικά, υπομνηστικά και πληροφοριακά έγγραφα και τις πράξεις αρχειοθέτησης εγγράφων που δεν χρειάζονται ενέργεια, αρμοδιότητάς του.

 

52. Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την διενέργεια προμηθειών, λήψης παροχής υπηρεσιών και υλοποίησης δαπανών που πραγματοποιούνται για τις ανάγκες των αντιστοίχων Υπηρεσιών.

 

53. Τις αποφάσεις συγκρότησης των επιτροπών παραλαβής υλικών και υπηρεσιών που πραγματοποιούνται για τις ανάγκες των αντιστοίχων Υπηρεσιών (Διευθύνσεων ή Τμημάτων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων).

 

54. Την κατανομή των υπαλλήλων στις διάφορες θέσεις εργασίας των Τμημάτων της Διεύθυνσης και την ανάθεση πρόσθετων καθηκόντων σε αυτούς, σε περίπτωση αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών.

 

55. Τις αποφάσεις ορισμού υπολόγων υπαλλήλων πάγιας προκαταβολής.

 

56. Τον προϋπολογισμό της Διεύθυνσης, τα δικαιολογητικά δαπανών και τα διαδικαστικά θέματα αποζημιώσεων προσωπικού.

 

57. Τη σύσταση επιτροπών εκκαθάρισης αρχείου εγγράφων της Διεύθυνσης και καταστροφής αχρήστου υλικού και εγγράφων.

 

58. Την τήρηση εμπιστευτικού πρωτοκόλλου της Υπηρεσίας.

 

59. Τη διαχείριση των υλικών της Υπηρεσίας και τη μέριμνα για την ασφάλεια, καθαριότητα και συντήρηση των χώρων και του εξοπλισμού αυτής.

 

60. Την υπογραφή εντολής κίνησης των οχημάτων της Διεύθυνσης και τον ορισμό οδηγών για την εκτέλεση υπηρεσίας.

 

61. Τις εισηγήσεις για θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης, προς το Περιφερειακό Συμβούλιο, την Οικονομική Επιτροπή ή λοιπές αρμόδιες Επιτροπές, σύμφωνα με το εδάφιο δ της παραγράφου 6 του άρθρου 242 του νόμου 3852/2010 και μετά από ενημέρωση της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών.

 

62. Την θεώρηση του παρουσιολόγιου της Υπηρεσίας (πλην Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων).

 

63. Τις προπαρασκευαστικές ενέργειες για επισκευή, ανακαίνιση, επέκταση του κτιρίου της Υπηρεσίας, καθώς και ενεργειών που αφορούν εκτέλεση άλλων έργων πλην των προαναφερομένων, τα οποία απαιτούνται να προγραμματισθούν και εκτελεσθούν.

 

64. Την επικύρωση φωτοαντιγράφων και τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

65. Την οποιαδήποτε άλλη εκτελεστικού χαρακτήρα αρμοδιότητα, που προβλέπεται από τις ισχύουσες διατάξεις ότι ασκείται από τους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών και δεν αναφέρεται ρητά παραπάνω.

 

Γ1. Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων (άρθρο 23 παράγραφος 2 του προεδρικού διατάγματος 137/2010 για:

 

1) Τα προπαρασκευαστικά, εισηγητικά, απαντητικά, διαβιβαστικά, υπομνηστικά και πληροφοριακά έγγραφα και τις πράξεις αρχειοθέτησης εγγράφων που δεν χρειάζονται ενέργεια, των αντιστοίχων Τμημάτων.

 

2) Τον καθορισμό στόχων και τον απολογισμό λειτουργίας κάθε Τμήματος.

 

3) Τις ενέργειες σχετικά με την εκκαθάριση αρχείου κάθε Τμήματος.

 

4) Την διαχείριση των εντύπων - βιβλίων - αδειών και υπόλοιπων υλικών του Τμήματος, τη λήψη μέτρων ασφαλείας - φύλαξης του αρχείου και τις ενέργειες για τον έγκαιρο ανεφοδιασμό με αυτά.

 

6) Την επικύρωση φωτοαντιγράφων και τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

Επί πλέον:

 

Γ1)α. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Αδειών Κυκλοφορίας των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Λέσβου, Χίου και Σάμου, εξουσιοδοτούνται για:

 

1. Την απογραφή, ταξινόμηση, μεταβίβαση και χορήγηση κρατικών πινακίδων και αδειών κυκλοφορίας οχημάτων ιδιωτικής χρήσης, κάθε κατηγορίας.

 

2. Την απογραφή, ταξινόμηση, μεταβίβαση και χορήγηση κρατικών πινακίδων και αδειών κυκλοφορίας κρατικών οχημάτων και Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και των λοιπών κατηγοριών Ξένης Αποστολής, Διπλωματικού Σώματος, Αναπήρων Πολέμου κ.λ.π.

 

3. Την υπογραφή των αντιγράφων αδειών κυκλοφορίας οχημάτων κάθε κατηγορίας, λόγω απώλειας ή καταστροφής και την χορήγηση ανταλλακτικών πινακίδων.

 

4. Τις πράξεις άρσης της παρακράτησης κυριότητας οχημάτων.

 

5. Την χορήγηση σημειώματος μεταφοράς προσωπικού με φορτηγά οχήματα πέραν των επιτρεπόμενων θέσεων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

 

6. Την θεώρηση των πρακτικών αποχαρακτηρισμού των Δημοσίας Χρήσεως οχημάτων.

 

7. Τις προπαρασκευαστικές ενέργειες για την επιβολή ποινής καθώς και για την επιστροφή των στοιχείων κυκλοφορίας, λόγω εκτέλεσης της ποινής που τέθηκε με απόφαση του Αρμοδίου Οργάνου, για παράβαση της νομοθεσίας περί κυκλοφορίας οχημάτων.

 

8. Τις προπαρασκευαστικές ή υπομνηστικές ενέργειες επί θεμάτων σχεδιασμού επιβατικών μεταφορών με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης αυτοκίνητα και τήρησης των σχετικών κανονισμών.

 

9. Τη χορήγηση βεβαιώσεων προσωρινής ή οριστικής κατάθεσης στοιχείων κυκλοφορίας οχημάτων και τις πράξεις οριστικής διαγραφής αυτών.

 

10. Την χορήγηση εγγράφων παροχής στοιχείων οχημάτων, όπως αυτά προκύπτουν από το αρχείο της Υπηρεσίας.

 

11. Την τήρηση μητρώου αδειών Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων.

 

12. Τη βεβαίωση στα πιστοποιητικά Τελωνείου ότι καταβλήθηκαν τα τέλη μεταβίβασης και έκδοσης νέας άδειας, οχημάτων.

 

13. Την χορήγηση καρτών Διεθνών Μεταφορών και των βεβαιώσεων οδηγών Διεθνών Μεταφορών τρίτων χωρών.

 

14. Την τήρηση βιβλίου προσωρινών αδειών Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης οχημάτων, τη τακτική ενημέρωση αυτού καθώς και την εισήγηση αφαίρεσης της άδειας και των πινακίδων κυκλοφορίας αυτών, εάν πάψουν να πληρούνται οι προϋποθέσεις αρχικής χορήγησης.

 

Γ1)β. Οι Προϊστάμενοι των Τεχνικών Τμημάτων των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Λέσβου, Χίου και Σάμου, εξουσιοδοτούνται για:

 

1. Την χορήγηση εγκρίσεων τύπων εισαγομένων μοτοποδηλάτων και εγκρίσεων αλλαγών κυρίων χαρακτηριστικών οχημάτων και τις αποφάσεις έγκρισης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και την έκδοση εγκρίσεων τύπου μεμονωμένων οχημάτων (ΓΕΜΟ).

 

2. Την χορήγηση ή επέκταση έγκρισης τύπου μεμονωμένου οχήματος και την έκδοση σχετικών βεβαιώσεων.

 

3. Τη διενέργεια επιθεωρήσεων και ελέγχων σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων για την εξακρίβωση και διαπίστωση της ταυτότητάς τους και των τεχνικών στοιχείων και χαρακτηριστικών τους.

 

4. Την θεώρηση των πρακτικών επιθεώρησης οχημάτων που προορίζονται για ταξινόμηση ή έχουν αλλαγές κυρίων χαρακτηριστικών και την έγκριση ή μη των αλλαγών αυτών κατά την ισχύουσα νομοθεσία.

 

5. Τον έλεγχο και χορήγηση εκθέσεων διασκευών οχημάτων, και τη χορήγηση έκθεσης ελέγχου μεταχειρισμένων λεωφορείων προέλευσης εξωτερικού, για απογραφή και ταξινόμηση τους.

 

6. Την έκδοση αποφάσεων του κανονισμού ADR και ABS.

 

7. Τον καθορισμό τεχνικών στοιχείων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

 

8. Την τήρηση και διαχείριση του αρχείου εγκρίσεων τύπου οχημάτων.

 

9. Την προέγκριση & έγκριση καθώς και τον έλεγχο σχεδίων και μελετών, μετατροπών - διασκευών - τοποθέτησης γερανών κ.λ.π. οχημάτων.

 

10. Την χορήγηση βεβαίωσης για εκτελωνισμό αυτοκινήτων.

 

11. Τον καθορισμό βαρών φορτηγών αυτοκινήτων και συνδυασμών οχημάτων ιδιωτικής ή δημόσιας χρήσης, εθνικών και διεθνών μεταφορών.

 

12. Την απόφαση διαπίστωσης ταυτότητας οχήματος και την εντολή χάραξης νέου αριθμού πλαισίου κατόπιν σύστασης της προβλεπόμενης επιτροπής (Βλέπε Β5).

 

13. Τη χορήγηση σχετικών βεβαιώσεων για τα θέματα ταχογράφων και μηχανισμών περιοριστών ταχύτητας οχημάτων.

 

14. Την έκδοση ειδικών αδειών ρυμούλκησης για Επιβατηγά Ιδιωτικής Χρήσης και Φορτηγά Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκίνητα.

 

15. Την μεμονωμένη έγκριση τύπου οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων.

 

16. Την θεώρηση ομοίων αποτυπωμάτων κατά τον αποχαρακτηρισμό των οχημάτων δημόσιας χρήσης.

 

17. Τη χορήγηση σχετικών βεβαιώσεων και πιστοποιητικών σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

 

18. Την χορήγηση ή ανανέωση πιστοποιητικών ΑΤΡ (Ψυγείων).

 

19. Την χορήγηση βεβαιώσεων ασύρματης επικοινωνίας εκπαιδευτικών οχημάτων.

 

20. Την έκδοση των δελτίων καταλληλότητας των εκπαιδευτικών οχημάτων που δεν έχουν υποχρέωση ελέγχου, ή δεν υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου από Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων. Μετά την έναρξη, κατά περίπτωση, του Περιοδικού Τεχνικού Ελέγχου των οχημάτων αυτών, η αρμοδιότητα αυτή καταργείται.

 

Γ1)γ. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Αδειών Οδήγησης των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Λέσβου, Χίου και Σάμου, εξουσιοδοτούνται για:

 

1. Τις πράξεις και διαδικασίες χορήγησης, αναθεώρησης, επέκτασης, μετατροπής (ελληνικών και ξένων) και αντικατάστασης των αδειών οδήγησης οχημάτων και της ειδικής άδειας οδήγησης επιβατηγών δημόσιας χρήσης.

 

2. Την χορήγηση και ανανέωση, αδειών εκγυμναστών υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών.

 

3. Τον προγραμματισμό θεωρητικής και πρακτικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών οχημάτων.

 

4. Την χορήγηση εγγράφων και βεβαιώσεων παροχής στοιχείων αδειών οδήγησης, όπως αυτά προκύπτουν από το αρχείο της Υπηρεσίας.

 

5. Την αποστολή και αναζήτηση φακέλων υποψηφίων οδηγών.

 

6. Την επαναχορήγηση αδειών οδήγησης που αφαιρέθηκαν λόγω Συστήματος Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών.

 

7. Τις θεωρήσεις βιβλίων Σχολών Οδηγών & Κέντρων Θεωρητικής Εκπαίδευσης Υποψηφίων Οδηγών.

 

8. Την χορήγηση, ανανέωση και χορήγηση αντιγράφων των ειδικών αδειών οδήγησης Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων.

 

9. Την τήρηση Μητρώου οδηγών Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης.

 

10. Τα έγγραφα, σημειώματα, προσκλήσεις, απαντήσεις, κ.λ.π., που απαιτούνται για διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, που έχει σχέση με τη Πρωτοβάθμια ή τη Δευτεροβάθμια Ιατρική εξέταση των οδηγών για χορήγηση, ανανέωση, επέκταση και μετατροπή των αδειών οδήγησης.

 

11. Τη χορήγηση κάρτας ψηφιακού ταχογράφου.

 

Γ1)δ. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Γραμματειακής Υποστήριξης των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Λέσβου, Χίου και Σάμου, εξουσιοδοτούνται για την κατάρτιση και υπογραφή:

 

1. Την χορήγηση δελτίων στάθμευσης σε άτομα με αναπηρίες.

 

2. Τα πληροφοριακά και διαβιβαστικά έγγραφα αρμοδιότητας του Τμήματος και τα έγραφα επιστροφής δικαιολογητικών σε πολίτες, Υπηρεσίες, Οργανισμούς κ.λ.π.

 

3. Τα ακριβή αντίγραφα των εξερχομένων από τη Διεύθυνση εγγράφων και τη διεκπεραίωση του συνόλου της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

4. Την τήρηση του πρωτοκόλλου της Υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένων των Τμημάτων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και την απόφαση εξουσιοδότησης υπαλλήλων του τμήματος, ως χειριστών πρωτοκόλλου.

 

5. Την τήρηση μητρώου, κάθε είδους αδειών του προσωπικού της Υπηρεσίας.

 

6. Την γραμματειακή υποστήριξη (διοικητικά και οικονομικά θέματα) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ιατρικής εξέτασης των υποψηφίων οδηγών αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων.

 

Γ1)ε. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας εξουσιοδοτούνται για να υπογράφουν:

 

1. Τις πράξεις προσωρινής αφαίρεσης των στοιχείων κυκλοφορίας, των κάθε είδους ελεγχομένων οχημάτων για, τις προβλεπόμενες από τις ισχύουσες διατάξεις, περιπτώσεις.

 

2. Τα αντίγραφα των Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου και των καρτών καυσαερίων, που χορηγούνται λόγω απώλειας, καταστροφής κ.λ.π.

 

3. Την εισήγηση παράτασης προγράμματος πρόσκλησης για τεχνικό έλεγχο οχημάτων όταν δεν είναι δυνατόν να γίνει ο έλεγχος.

 

4. Τις αποφάσεις για καθορισμό θέσεων ελέγχου και αντικειμένων ελέγχου στις θέσεις αυτές, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τον κανονισμό λειτουργίας του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

5. Τη διενέργεια δειγματοληπτικών ελέγχων οχημάτων, εντός του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

6. Το παρουσιολόγιο και τη χορήγηση υπηρεσιακών σημειωμάτων εξόδου υπαλλήλων του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.

 

7. Τα στατιστικά στοιχεία λειτουργίας του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και τη διαβίβαση αυτών στις αρμόδιες Υπηρεσίες.

 

8. Τη χορήγηση βεβαιώσεων παρακρατηθέντων στοιχείων κυκλοφορίας και μη υποχρέωσης για τεχνικό έλεγχο από Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων οχήματος.

 

9. Τη διενέργεια τεχνικών ελέγχων και τη χορήγηση Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και κάρτας ελέγχου καυσαερίων.

 

10. Την επικύρωση αντιγράφων και τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής.

 

11. Τη χορήγηση - ανανέωση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων ADR οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων υλικών, εφόσον κατέχει τις νόμιμες προϋποθέσεις. Την επιμόρφωση ελεγκτών Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων, που έχουν τα κατάλληλα προσόντα για τη χορήγηση των ανωτέρω.

 

12. Τη διενέργεια πραγματογνωμοσυνών, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, καθώς και τους ελέγχους διασκευών οχημάτων και ειδικών ελέγχων, εφόσον εξασφαλίζονται οι νόμιμες προϋποθέσεις.

 

13. Τον ημερήσιο προγραμματισμό οχημάτων από το δημόσιο Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων κάθε περιφερειακής ενότητας, τις ημερήσιες καταστάσεις ελεγχομένων οχημάτων και την έγκριση ή μη ελέγχου απρογραμμάτιστου οχήματος.

 

14. Την χορήγηση βεβαιώσεων μέτρησης καυσαερίων ή θορύβου οχημάτων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

 

15. Την έγκριση προγραμματισμού και ελέγχου οχήματος, για εκούσιο έλεγχο, ή ενωρίτερα από την ημερομηνία που απορρέει από το πρόγραμμα πρόσκλησης ή το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου.

 

16. Τον τεχνικό έλεγχο μεταχειρισμένων οχημάτων προέλευσης εξωτερικού για απογραφή και ταξινόμησή τους.

 

17. Τον προγραμματισμό συντήρησης, διακρίβωσης και επισκευής των μηχανημάτων και συσκευών ελέγχου του Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και την εισήγηση για την έγκριση των απαιτουμένων πιστώσεων, των ανωτέρω αναγκαίων δαπανών και τα σχετικά δελτία συντήρησης εγκαταστάσεων - μηχανημάτων & οργάνων.

 

18. Όλα τα έγγραφα που απορρέουν ή θα καθιερωθούν από το σύστημα ποιότητας που θα εφαρμοσθεί σε κάθε δημόσιο Κέντρο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και δεν έχουν αποφασιστικό χαρακτήρα.

 

19. Την διαχείριση των εντύπων - βιβλίων - και των υπόλοιπων υλικών του τμήματος και τη λήψη μέτρων ασφαλείας για τη φύλαξη του αρχείου του τμήματος.

 

20. Τα φύλλα επιθεώρησης των εγκαταστάσεων του ΚΤΕΟ και την λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων ασφαλείας για τη διασφάλιση των παντός είδους εγκαταστάσεων (ηλεκτρομηχανολογικών - κτιριακών - θυρών - μηχανημάτων - οργάνων κ.λ.π.).

 

Μέχρι να ορισθούν ή να επιλεγούν οι αντίστοιχοι Προϊστάμενοι Τμημάτων, σε όσα Τμήματα δεν έχει αυτό γίνει, οι αρμοδιότητες της προηγούμενης παραγράφου Γ1, ασκούνται από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών, της οικείας Περιφερειακής Ενότητας.

 

Γ2. Οι Πρόεδροι των κατά αρμοδιότητα Επιτροπών και Συμβουλίων, πλην των Μικτών Κλιμακίων, που συγκροτούνται κατά περίπτωση, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις εξουσιοδοτούνται για την υπογραφή των προσκλήσεων συνεδρίασης των ανωτέρω οργάνων (πειθαρχικά συμβούλια και λοιπές επιτροπές).

 

Γ3. Οι τεχνικοί υπάλληλοι των Τμημάτων Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων, που διαθέτουν κωδικό ελεγκτή:

 

1. Εξουσιοδοτούνται για τη διενέργεια τεχνικών ελέγχων και καυσαερίων με τελική υπογραφή, συμπεριλαμβανομένων και των ελέγχων της αρμοδιότητας 16 της παραγράφου Γ1)ε, εντός των υπηρεσιών που υπηρετούν, μετά την έκδοση ανάλογης απόφασης ανάθεσης από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης.

 

2. Τη σύνταξη πρακτικών επιθεώρησης οχημάτων, (Βλέπε Β/9).

 

Γ4. Οι τεχνικοί υπάλληλοι, που με απόφαση τοποθετούνται στα Τεχνικά Τμήματα των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, εξουσιοδοτούνται για:

 

1. Τη σύνταξη πρακτικών επιθεώρησης οχημάτων, (Βλέπε Β/9).

 

2 Τον έλεγχο μελετών και σχεδίων οχημάτων.

 

3. Τον καθορισμό φορτίων και θέσεων οχημάτων και των συνδυασμών τους.

 

4. Τον υπολογισμό φορολογήσιμης ισχύος Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκινήτων και Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης οχημάτων.

 

5. Την διενέργεια αυτοψιών γηπέδων για τη διαπίστωση της καταλληλότητας της θέσης προς ίδρυση πρατηρίων υγρών καυσίμων - υγραερίων και μικτών πρατηρίων, πλυντηρίων, λιπαντηρίων και σταθμών αυτοκινήτων, και των τακτικών ή εκτάκτων επιθεωρήσεων των εγκαταστάσεων αυτών, καθώς και τη διενέργεια αυτοψιών, επιθεωρήσεων ελέγχου και ηλεκτρολογικών ελέγχων, συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων και λοιπών συναφών εγκαταστάσεων, μετά από τον ορισμό τους από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης.

 

6. Τις προπαρασκευαστικές ενέργειες (εγκρίσεις, έλεγχο μελετών κ.λ.π.) για την ίδρυση και λειτουργία σταθμών αυτοκινήτων πλυντηρίων - λιπαντηρίων, πρατηρίων υγρών καυσίμων και υγραερίου, συνεργείων συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων, σταθμών ΚΤΕΛ και σταθμών φορτηγών αυτοκινήτων και τη διενέργεια περιοδικών και τακτικών ελέγχων των προαναφερόμενων εγκαταστάσεων.

 

Γ5. Οι υπάλληλοι των τμημάτων Αδειών Κυκλοφορίας των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, μετά από σχετική απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης, εξουσιοδοτούνται για:

 

1. Να εκδίδουν τα βιβλιάρια μεταβολών κατοχής και κυριότητας οχημάτων, να συντάσσουν και υπογράφουν τις επικυρώσεις συμφωνίας μεταβίβασης στα βιβλιάρια μεταβολών κατοχής και κυριότητας οχημάτων (νομοθετικό διάταγμα [Ν] 1146/1972), και την επικύρωση συμφωνίας μεταβίβασης οχημάτων ιδιωτικής χρήσης που δε διαθέτουν το προαναφερόμενο βιβλιάριο.

 

2. Να καταχωρούν την εντολή δέσμευσης και αποδέσμευσης στο On Line σύστημα, οχήματος για οποιαδήποτε αιτία.

 

3. Να προβαίνουν στην καταχώρηση μέσω του On Line συστήματος του Υπ. Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων της απογραφής και ταξινόμησης οχημάτων κάθε κατηγορίας (η απόφαση εξουσιοδότησης μπορεί να εξειδικεύει ανάλογα με τις ανάγκες, τις κατηγορίες οχημάτων ανά υπάλληλο), της οριστικής διαγραφής όλων των κατηγοριών οχημάτων, της άρσης παρακράτησης της κυριότητας και της έκδοσης αντιγράφων αδειών κυκλοφορίας.

 

4. Τον προσδιορισμό του τέλους άδειας και τέλους μεταβίβασης οχημάτων δημόσιας & ιδιωτικής χρήσης.

 

Γ6. Οι υπάλληλοι των τμημάτων Αδειών Οδήγησης των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, μετά από σχετική απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης, εξουσιοδοτούνται:

 

1. Την υπογραφή των δελτίων εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών όλων των κατηγοριών αδειών οδήγησης.

 

2. Να καταχωρούν την εντολή δέσμευσης και αποδέσμευσης στο On Line σύστημα, άδειας οδήγησης, για οποιαδήποτε αιτία.

 

Δ. Εξουσιοδοτούμε τον Προϊστάμενο του Τμήματος Μεταφορών και Επικοινωνιών Λήμνου να υπογράφει τα θέματα που αφορούν στις προαναφερόμενες υπ' αριθμούς 1 ως 6, 8, 11 ως 15, 17 ως 30, 42 ως 52, 54, 56 ως 59 και 62 ως 65 αρμοδιότητες της παραγράφου Β και αυτών των παραγράφων Γ1, Γ1)α, Γ1)β, Γ1)γ, Γ1)δ και της παραγράφου Γ1)ε 3 και 8 της παρούσας.

 

Για τις λοιπές μη μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες ισχύει η 83/08-02-2011 απόφαση του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου όσον αφορά την Περιφερειακή ενότητα Λήμνου.

 

Οι υπάλληλοι του Τμήματος Μεταφορών και Επικοινωνιών Λήμνου εξουσιοδοτούνται σε τοπικό επίπεδο, μετά από σχετική απόφαση του Προϊσταμένου του Τμήματος, για την άσκηση των αρμοδιοτήτων των παραγράφων Γ2 έως Γ6 κατ' αναλογία των τμημάτων της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειακής Ενότητας Λέσβου, σύμφωνα με το εδάφιο στ' της παραγράφου 3 του άρθρου 23 του προεδρικού διατάγματος 137/2010.

 

Όλοι οι υπάλληλοι των Τμημάτων των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, εξουσιοδοτούνται, για τη χορήγηση πληροφοριακών εντύπων, απαιτουμένων δικαιολογητικών και σημειωμάτων ενημέρωσης ενδιαφερομένων φυσικών η νομικών προσώπων, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση αυτών, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.

 

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης και των Προϊσταμένων των Τμημάτων οι πράξεις που με την παρούσα απόφαση τους ανατέθηκε να υπογράφουν με Εντολή Περιφερειάρχη, θα υπογράφονται από το νόμιμο αναπληρωτή τους.

 

Κατά τα λοιπά ισχύουν οι υπ' αριθμούς 325/01-03-2011 και 83/08-02-2011 αποφάσεις του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Μυτιλήνη, 15-12-2011

 

Ο Περιφερειάρχης

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.