Απόφαση 84042/15

Απόφαση 84042/2291/2015: Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής εγγράφων, αποφάσεων και άλλων πράξεων Με εντολή Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας καθώς και των Προϊσταμένων Τμημάτων αυτής


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση 84042/2291/2015: Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής εγγράφων, αποφάσεων και άλλων πράξεων Με εντολή Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας καθώς και των Προϊσταμένων Τμημάτων αυτής, (ΦΕΚ 641/Β/2015), 21-04-2015.

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Τις διατάξεις των άρθρων 3, 113, 159, 160 και 186 του νόμου 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης.

 

2. Τις διατάξεις του Οργανισμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (προεδρικό διάταγμα 132/2010 (ΦΕΚ 225/Α/2010)).

 

3. Τις διατάξεις του άρθρου 9 παράγραφος 3 του νόμου 2690/1999 (Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας).

 

4. Τις διατάξεις του νόμου 3528/2007 Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (ΦΕΚ 26/Α/2011).

 

5. Τις διατάξεις του άρθρου 5 του νόμου 3469/2006 Εθνικό Τυπογραφείο, Εφημερίς της Κυβερνήσεως και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ 131/Α/2006).

 

6. Την υπ' αριθμόν 400/14 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Πατρών με την οποία ανακηρύχθηκαν ο Περιφερειάρχης, οι Αντιπεριφερειάρχες Περιφερειακών Ενοτήτων και οι τακτικοί και αναπληρωματικοί Περιφερειακοί Σύμβουλοι της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, για την περίοδο 01-09-2014 έως 31-08-2019.

 

7. Την υπ' αριθμόν οίκοθεν 296693/5006/2014 απόφαση Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στους άμεσα εκλεγμένους Αντιπεριφερειάρχες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (ΦΕΚ 3081/Β/2014).

 

8. Την υπ' αριθμόν οίκοθεν ΔΟΑ/8638/2013 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης περί μείωσης υπογραφών στις διοικητικές πράξεις και στα διοικητικά έγγραφα.

 

9. Την ανάγκη απλούστευσης των διαδικασιών για ταχύτερη διεκπεραίωση των υπηρεσιακών θεμάτων, την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων.

 

10. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρους του κρατικού προϋπολογισμού ή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, αποφασίζουμε:

 

A. Εξουσιοδοτούμε τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας να υπογράφει Με εντολή Αντιπεριφερειάρχη αποφάσεις, έγγραφα και λοιπές διοικητικές πράξεις που αφορούν σε:

 

1. Θέματα που αφορούν την άσκηση των αρμοδιοτήτων Προϊσταμένης Αρχής επί των έργων και μελετών, εφόσον κατά νόμο δεν ασκούνται από άλλο όργανο.

 

2. Την παροχή άδειας σύνδεσης πρατηρίων υγρών καυσίμων και λοιπών εγκαταστάσεων με το επαρχιακό οδικό δίκτυο, εκτός κατοικημένων περιοχών εγκεκριμένων σχεδίων πόλης.

 

3. Τις εισηγήσεις για κατάργηση εγκαταλειπόμενων τμημάτων του επαρχιακού οδικού δικτύου λόγω τροποποίησης της παλιάς χάραξης ή χαρακτηρισμού των τμημάτων αυτών ως οδών κατωτέρας κατηγορίας.

 

4. Τα των προβλεπομένων στο άρθρο 3 του νόμου 2882/2001 Κώδικας Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων προσκλήσεων και ανακοινώσεων σχετικά με την επικείμενη κήρυξη αναγκαστικής απαλλοτρίωσης.

 

5. Κάθε άλλη αρμοδιότητα που σχετίζεται με τις αναγκαστικές απαλλοτριώσεις και δεν ασκείται από άλλο όργανο.

 

6. Την υπογραφή όλων των εγγράφων γενικότερης σημασίας που απευθύνονται σε Υπηρεσίες και Φορείς του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, όπως αυτός οριοθετείται από τις κείμενες σχετικές διατάξεις, καθώς και σε κοινωνικούς και λοιπούς φορείς οιασδήποτε μορφής.

 

7. Την εγγραφή στα Μητρώα Εργοληπτικών Επιχειρήσεων της αντίστοιχης Περιφερειακής Ενότητας.

 

8. Τη χορήγηση βεβαιώσεων καταχώρησης των εισερχομένων εγγράφων στο πρωτόκολλο.

 

9. Τις εισηγήσεις προς τις αντίστοιχες επιτροπές των Τεχνικών Έργων βάσει οργανογράμματος.

 

10. Τις απαντήσεις σε αιτήματα, αναφορές, παράπονα ή καταγγελίες πολιτών κατά πράξεων ή παραλείψεων ιεραρχικά υφισταμένων υπηρεσιακών οργάνων της Διεύθυνσης.

 

11. Τις εκθέσεις απόψεων σε αρμόδια δικαστήρια, όταν πρόκειται να δικασθεί υπόθεση που αφορά σε θέματα που ανήκουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης.

 

12. Τα διαβιβαστικά, προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα της Διεύθυνσης, που απευθύνονται σε άλλες Διευθύνσεις και Τμήματα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και σε λοιπές πάσης φύσεως Υπηρεσίες του Δημοσίου (Έκτος Υπουργείων, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και Γενικών Διευθύνσεων).

 

13. Τη διαβίβαση των εκθέσεων αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων των υπαλλήλων της Διεύθυνσης στην αρμόδια υπηρεσία για περαιτέρω ενέργειες.

 

14. Την τοποθέτηση και κατανομή του προσωπικού της Διεύθυνσης στα Τμήματα.

 

15. Την παροχή στοιχείων σχετικά με τη συμμετοχή υπαλλήλων της Διεύθυνσης σε απεργίες.

 

16. Την παροχή στατιστικών και άλλων στοιχείων του προσωπικού της Διεύθυνσης.

 

17. Τη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

18. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης για την τήρηση του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου και τα διαβιβαστικά έγγραφα εμπιστευτικού περιεχομένου για ενημέρωση υπηρεσιών.

 

19. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης ως υπεύθυνων για την επικύρωση αντιγράφων εγγράφων και την βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του νόμου 2690/1999 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του νόμου 1599/1986.

 

20. Τις αποφάσεις ορισμού υπαλλήλων της Διεύθυνσης ως ειδικών υπολόγων (εκτός αυτών για την είσπραξη ανταποδοτικών τελών).

 

21. Την έγκριση χορήγησης αντιγράφων εγγράφων, ενημερωτικών εγγράφων, αποφάσεων κ.λ.π., συμπεριλαμβανομένων και τη γνωστοποίηση διοικητικών εγγράφων, τα οποία περιέχουν απλά προσωπικά δεδομένα ή έχουν χαρακτηριστεί ως εμπιστευτικά, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις νόμων.

 

22. Την ανάθεση καθηκόντων στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης.

 

23. Τη διαδικασία έγκρισης υπερωριακής απασχόλησης και των βεβαιώσεων για την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

24. Τις ενέργειες σχετικά με τη εκκαθάριση του Αρχείου της Διεύθυνσης.

 

25. Τα αιτήματα για ανάληψη δέσμευσης πίστωσης της Διεύθυνσης και την αποστολή τυχόν δικαιολογητικών.

 

26. Τη θέση στο ΑΡΧΕΙΟ εγγράφων και πράξεων που αφορούν υποθέσεις που έχουν περαιωθεί ή δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργειες.

 

27. Τις ενέργειες σχετικά με την εκποίηση άχρηστου εξοπλισμού.

 

28. Τη χορήγηση βεβαιώσεων πραγματοποίησης της πρακτικής άσκησης σπουδαστών Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ή Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε υπηρεσίες της Διεύθυνσης.

 

29. Τον απολογισμό των πεπραγμένων της Διεύθυνσης σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

30. Την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και εργασιών για τις ανάγκες της Διεύθυνσης.

 

31. Τη συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής υλικών προμηθειών, εργασιών και άλλων υπηρεσιών, που αφορούν τη λειτουργία της Διεύθυνσης.

 

32. Την απογραφή εξοπλισμού, την χρέωσή του στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης, την καταγραφή και παρακολούθηση μεταβολών χρέωσης.

 

33. Την αποστολή δικαιολογητικών προς Υγειονομικές Επιτροπές για τη χορήγηση αναρρωτικών αδειών.

 

34. Κάθε άλλη ενέργεια, που δεν περιγράφεται ανωτέρω αλλά προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία και αφορά αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων.

 

Β. Εξουσιοδοτούμε τον Προϊστάμενο του Τμήματος Συγκοινωνιακών Έργων να υπογράφει Με εντολή Αντιπεριφερειάρχη αποφάσεις, έγγραφα και λοιπές διοικητικές πράξεις που αφορούν σε:

 

1. Θέματα τεχνικής αστυνόμευσης του επαρχιακού οδικού δικτύου.

 

2. Την έγκριση κίνησης των αυτοκινήτων και μηχανημάτων της Υπηρεσίας εντός της Περιφερειακής Ενότητας και την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που αφορούν την κίνηση αυτή.

 

3. Την έγκριση για τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων στις οδούς.

 

4. Τις βεβαιώσεων χιλιομετρικών αποστάσεων.

 

5. Τη χορήγηση αδειών κίνησης γεωργικών και λοιπών βαρέων μηχανημάτων στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.

 

6. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

7. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

8. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

9. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

Γ. Εξουσιοδοτούμε τον Προϊστάμενο του Τμήματος Δομών Περιβάλλοντος να υπογράφει Με εντολή Αντιπεριφερειάρχη αποφάσεις, έγγραφα και λοιπές διοικητικές πράξεις που αφορούν σε:

 

1. Τα θέματα τεχνικής αστυνόμευσης των δημοσίων υδάτων.

 

2. Την υπογραφή των εγγράφων που αφορούν την άσκηση εποπτείας του Γενικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων (ΓΟΕΒ).

 

3. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

4. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

5. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

6. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες Διατάξεις.

 

Δ. Εξουσιοδοτούμε τον Προϊστάμενο του Τμήματος Εργαστηρίων να υπογράφει Με εντολή Αντιπεριφερειάρχη αποφάσεις, έγγραφα και λοιπές διοικητικές πράξεις που αφορούν σε:

 

1. Την υπογραφή όλων των εγγράφων που αφορούν την εφαρμογή των προδιαγραφών και κανονισμών ως προς τα υλικά και τους τρόπους κατασκευής των δημοσίων έργων.

 

2. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

3. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος

 

4. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

5. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες Διατάξεις.

 

Θέματα μείζονος σημασίας

 

Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης και οι Προϊστάμενοι όλων των Τμημάτων της Διεύθυνσης, δύνανται θέματα που κατά την κρίση τους είναι μείζονος σημασίας και σπουδαιότητας, να τα φέρουν προς υπογραφή στα ανώτερα ιεραρχικά όργανα.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Πύργος, 26-03-2015

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.