Απόφαση dd-1327/16 - Άρθρο 17

Άρθρο 17: Διεύθυνση Οικονομικού


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Παρέχουμε στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Οικονομικού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης την εξουσιοδότηση υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ για:

 

1. Τις καταστάσεις αποζημιώσεων των μελών συλλογικών οργάνων.

 

2. Τη διαβίβαση της κατανομής των Συλλογικών Αποφάσεων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων προς την Τράπεζα της Ελλάδας.

 

3. Τις προπαρασκευαστικές ενέργειες σε αναφορές και καταγγελίες.

 

4. Τα Πιστοποιητικά ή τις Βεβαιώσεις για τη μισθολογική κατάσταση των υπαλλήλων και γενικά πιστοποιητικά και βεβαιώσεις για θέματα που είναι δυνατό να βεβαιωθούν από στοιχεία που τηρούνται στην υπηρεσία.

 

5. Την αποστολή βεβαιώσεων αποδοχών στο ΚΕΠΥΟ και υπευθύνων δηλώσεων νόμου [Ν] 1256/1982 στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

 

6. Την αποστολή περιοδικών στατιστικών δελτίων προς τα Υπουργεία.

 

7. Την αλληλογραφία με την Τράπεζα Ελλάδος και τις Τράπεζες με την οποία συνεργάζεται η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 

8. Τα πρωτόκολλα παράδοσης υλικών στις εθελοντικές οργανώσεις.

 

9. Τα σχέδια του καταρτιζόμενου προϋπολογισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που αφορούν αιτιολογήσεις πιστώσεων ανά ΚΑΕ.

 

10. Τα έγγραφα προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας - Θράκης που αφορούν τον προγραμματισμό των επιχορηγήσεων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για τον επόμενο μήνα.

 

11. Τα έγγραφα που αφορούν επιχορηγήσεις της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 

12. Την υπογραφή γραμματίων είσπραξης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 

13. Τις πράξεις θεώρησης και αναγνώρισης όλων των δαπανών καθώς και τα διαβιβαστικά και λοιπά έγγραφα αυτών.

 

14. Τα διαβιβαστικά δαπανών προς την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου για δαπάνες ύψους από 15.000,01€ μέχρι και 50.000,00€.

 

15. Τη δημοσίευση διακήρυξης τμήματος Προμηθειών σε:

 

α) Ευρωπαϊκή Ένωση.

β) Εθνικό Τυπογραφείο.

γ) Εφημερίδες.

 

16. Την κοινοποίηση απόφασης Οικονομικής Επιτροπής στους εν δυνάμει αναδόχους του διαγωνισμού.

 

17. Την αποστολή από το Τμήμα Προμηθειών συμβάσεων σε:

 

α) Ενδιαφερόμενες Υπηρεσίες.

β) Φορείς νομικών προσώπων δημοσίου - ιδιωτικού δικαίου.

γ) Άλλες Υπηρεσίες, εκτός Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 

18. Τις προσκλήσεις από το Τμήμα Προμηθειών προς τους υποψήφιους αναδόχους για τη συνέχιση και ολοκλήρωση ενός διαγωνισμού στα διάφορα στάδια.

 

19. Τα ερωτήματα προς τους συμμετέχοντες διαγωνισμών για παράταση ισχύος των προσφορών τους καθώς και τα ερωτήματα προς τους αναδόχους για συναίνεση παράτασης των συμβάσεων.

 

20. Την αλληλογραφία του Τμήματος Προμηθειών με τις Διευθύνσεις Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τη Νομική Υπηρεσία, το Συμβούλιο της Επικρατείας, το Ελεγκτικό Συνέδριο, Δήμους, Τράπεζες και Πιστωτικά ιδρύματα κ.α.

 

21. Τα διαβιβαστικά έγγραφα των περιλήψεων διακήρυξης μειοδοτικών διαγωνισμών μίσθωσης ακινήτων προς ημερήσιες εφημερίδες για δημοσίευση.

 

22. Τα έγγραφα προς τις αρμόδιες δημόσιες οικονομικές υπηρεσίες για εκτίμηση της μισθωτικής αξίας των προσφερόμενων ακινήτων προς μίσθωση.

 

23. Τα διαβιβαστικά έγγραφα των αιτήσεων του εκμισθωτή των ακινήτων ότι ολοκλήρωσαν τις απαιτούμενες εργασίες προς Επιτροπή του άρθρου 13 παράγραφος 4 του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 242/1996 για έκδοση βεβαίωσης από την Επιτροπή.

 

24. Τα διαβιβαστικά έγγραφα των βεβαιώσεων ολοκλήρωσης των εργασιών της Επιτροπής του άρθρου 13 παράγραφος 4 του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 242/1996 προς τους Διευθυντές των στεγαζόμενων Υπηρεσιών για να προβούν σε υπογραφή των πρωτοκόλλων παραλαβής των ακινήτων.

 

25. Τις καταστάσεις πληρωμής δαπανών προς την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου.

 

26. Τις καταστάσεις μισθοδοσίας υπαλλήλων.

 

27. Τις βεβαιώσεις απόδοσης προσωπικού.

 

28. Τις απαντήσεις σε αιτήματα, αναφορές, παράπονα ή καταγγελίες πολιτών κατά πράξεων ή παραλείψεων ιεραρχικά υφισταμένων υπηρεσιακών οργάνων της Διεύθυνσης.

 

29. Τις εκθέσεις απόψεων σε αρμόδια δικαστήρια, όταν πρόκειται να δικασθεί υπόθεση που αφορά σε θέματα που ανήκουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης.

 

30. Τα διαβιβαστικά, προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα της Διεύθυνσης, που απευθύνονται σε άλλες Διευθύνσεις και Τμήματα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και σε λοιπές πάσης φύσεως Υπηρεσίες του Δημοσίου (Εκτός Υπουργείων, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και Γενικών Διευθύνσεων).

 

31. Τη διαβίβαση των εκθέσεων αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων των υπαλλήλων της Διεύθυνσης στην αρμόδια υπηρεσία για περαιτέρω ενέργειες.

 

32. Την παροχή στοιχείων σχετικά με τη συμμετοχή υπαλλήλων της Διεύθυνσης σε απεργίες.

 

33. Την παροχή στατιστικών και άλλων στοιχείων του προσωπικού της Διεύθυνσης.

 

34. Τη θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

35. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης για την τήρηση του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου και τα διαβιβαστικά έγγραφα εμπιστευτικού περιεχομένου για ενημέρωση υπηρεσιών.

 

36. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης ως υπεύθυνων για την επικύρωση αντιγράφων εγγράφων και την βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του νόμου 2690/1999 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του νόμου 1599/1986.

 

37. Την έγκριση χορήγησης αντιγράφων εγγράφων, ενημερωτικών εγγράφων, αποφάσεων κ.λ.π., συμπεριλαμβανομένων και τη γνωστοποίηση διοικητικών εγγράφων, τα οποία περιέχουν απλά προσωπικά δεδομένα ή έχουν χαρακτηριστεί ως εμπιστευτικά, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις νόμων.

 

38. Την τοποθέτηση και κατανομή του προσωπικού της Διεύθυνσης στα τμήματα.

 

39. Την ανάθεση καθηκόντων στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης.

 

40. Τις βεβαιώσεις για την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

41. Εισηγήσεις με όλες τις υποστηρικτικές αλληλογραφίες προς το Περιφερειακό Συμβούλιο, Οικονομική Επιτροπή, Διοικητικές επιτροπές της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, για θέματα αρμοδιότητας τους.

 

42. Οδοιπορικά υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

43. Ενέργειες σχετικές με την ανάρτηση όλων των ατομικών και κανονιστικών πράξεων της Διεύθυνσης στο Διαδίκτυο.

 

44. Παραπομπή υπαλλήλων για πειθαρχικά παραπτώματα που επισύρουν ποινή μεγαλύτερη της αρμοδιότητας του Διευθυντή, έγγραφα για προκαταρκτική έρευνα, ένορκη διοικητική εξέταση, πειθαρχική ανάκριση, κλήση σε απολογία και επιβολή πειθαρχική ποινής όπως ορίζει το πειθαρχικό δίκαιο για τους υπαγόμενους προς αυτόν υπαλλήλους.

 

45. Τις ενέργειες σχετικά με τη εκκαθάριση του Αρχείου της Διεύθυνσης.

 

46. Τα αιτήματα για ανάληψη δέσμευσης πίστωσης της Διεύθυνσης και την αποστολή τυχόν δικαιολογητικών.

 

47. Τη θέση στο ΑΡΧΕΙΟ εγγράφων και πράξεων που αφορούν υποθέσεις που έχουν περαιωθεί ή δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργειες.

 

48. Την καταγραφή, αξιοποίηση και προστασία της περιουσίας της περιφερειακής ενότητας που βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας.

 

49. Την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων, την πληρωμή κάθε είδους δαπάνης και τη λογιστική και ταμειακή διαχείριση.

 

50. Την έκδοση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και πάγιας προκαταβολής, για την παρακολούθηση της απόδοσης τους, τον έλεγχο όλων των συμβάσεων οικονομικού αντικειμένου, καθώς και την τήρηση δικαιολογητικών, αρχείων και βιβλίων, που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις.

 

51. Τη διεξαγωγή όλων των συναφών με τη ταμειακή διαχείριση υποθέσεων και ιδίως τη διενέργεια των πληρωμών και της εξόφλησης των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής για κάθε είδους δαπάνη, την είσπραξη όλων των εσόδων και την τήρηση αρχείων, παραστατικών και βιβλίων, που προβλέπονται από τις σχετικές διατάξεις περί ταμειακής διαχείρισης και αφορούν την περιφερειακή ενότητα, στην οποία βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας, τηρεί το φυσικό ταμείο και διενεργεί τις χρηματικές δοσοληψίες με τις τράπεζες.

 

52. Τη μελέτη και αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων από την περιφερειακή ενότητα στην οποία βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας, τον έλεγχο και τη βεβαίωση εσόδων από φόρους, τέλη, δικαιώματα, εισφορές, έσοδα από ακίνητα και άλλες πηγές και παρακολούθηση της απόδοσης τους.

 

Επιμέλεια των φορολογικών διαφορών καθώς και της διαγραφής και επιστροφής εσόδων. Προστασία και διαχείριση της περιουσίας και τήρηση των προβλεπομένων με το αντικείμενο του αρχεία και βιβλία.

 

53. Τις ενέργειες σχετικά με την εκποίηση άχρηστου εξοπλισμού.

 

54. Τη διάθεση υπηρεσιακών αυτοκινήτων και οδηγών που ανήκουν στη Διεύθυνση για εκτέλεση υπηρεσιακών αναγκών.

 

55. Τη χορήγηση βεβαιώσεων πραγματοποίησης της πρακτικής άσκησης σπουδαστών Τεχνολογικών ή Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε υπηρεσίες της Διεύθυνσης.

 

56. Τον απολογισμό των πεπραγμένων της Διεύθυνσης σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

57. Την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και εργασιών για τις ανάγκες της Διεύθυνσης.

 

58. Τη συγκρότηση Επιτροπής Παραλαβής υλικών προμηθειών, εργασιών και άλλων υπηρεσιών, που αφορούν τη λειτουργία της Διεύθυνσης.

 

59. Τις ενέργειες για την ασφάλεια των χώρων των κτιρίων που στεγάζεται η Διεύθυνση.

 

60. Την απογραφή εξοπλισμού, την χρέωση του στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης, την καταγραφή και παρακολούθηση μεταβολών χρέωσης.

 

61. Τα έγγραφα και αιτήματα προς τις ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΕΥΑΘ, ΕΠΑ κ.α.) που αφορούν στη διαδικασία σύνδεσης - διακοπής των παροχών στις υπηρεσίας της Έδρας και Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης, την αλλαγή επωνυμίας των λογαριασμών καθώς και τα ενδοϋπηρεσιακά έγγραφα που αφορούν τις διαδικασίες αυτές.

 

62. Τα έγγραφα, τις εισηγήσεις, τα αιτήματα καθώς και το αίτημα έγκρισης πίστωσης, προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, που αφορούν συγκεντρωτικά σε παροχή υπηρεσιών -εργασιών ή προμήθειες υλικών υποστηρικτικής λειτουργίας των Υπηρεσιών της Έδρας και της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης (καθαριότητα, μυοκτονία - απεντόμωση, συντήρηση ανελκυστήρων, καυστήρων, κλιματιστικών μηχανημάτων, πυροσβεστήρων κ.τ.λ.).

 

63. Την απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, τήρηση σχετικών αρχείων και έκδοση κάθε μορφής βεβαίωσης μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων και σύνταξη δικαιολογητικών συνταξιοδότησης.

 

64. Την αποστολή δικαιολογητικών προς Υγειονομικές επιτροπές για την χορήγηση αναρρωτικών αδειών.

 

65. Την έγκριση κίνησης των αυτοκινήτων και μηχανημάτων (διαταγή πορείας) εντός των ορίων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που αφορούν την κίνηση αυτή.

 

66. Κάθε άλλη ενέργεια, που δεν περιγράφεται ανωτέρω αλλά προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.