Απόφαση dd-1327/16 - Άρθρο 18

Άρθρο 18


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Παρέχουμε στους Προϊστάμενους των Τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης την εξουσιοδότηση υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ως εξής:

 

Α) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Προϋπολογισμού και Λογιστικής Διαχείρισης:

 

1. Τα προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα προς τα οικεία τμήματα της Διεύθυνσης.

 

2. Τα διαβιβαστικά έγγραφα στις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που αφορούν ενημέρωση για λογαριασμούς Εσόδων και Εξόδων καθώς και αποστολή κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών (extrait).

 

3. Τις βεβαιώσεις ότι οι δαπάνες βρίσκονται εντός των ποσοστών των πιστώσεων που εγκρίθηκαν για διάθεση.

 

4. Την αλληλογραφία που αφορά την προμήθεια ή επισκευή εξοπλισμού της Υπηρεσίας.

 

5. Τα διαβιβαστικά δαπανών προς την Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου για δαπάνες ύψους μέχρι και 15.000€.

 

6. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

7. Τη θέση στο ΑΡΧΕΙΟ εγγράφων και πράξεων που αφορούν υποθέσεις που έχουν περαιωθεί ή δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργειες από το Τμήμα καθώς και στα παρακάτω έγγραφα:

 

Έγγραφα Υπηρεσίας Δημοσιονομικού Ελέγχου σχετικά με τη διαχείριση των υπολόγων.
Έγγραφα με τα οποία διαβιβάζονται βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης εργασιών.

 

8. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

9. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

10. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

11. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

12. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

 

Β) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Ταμειακής Υπηρεσίας:

 

1. Τα προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα προς τα τμήματα της οικείας Διεύθυνσης.

 

2. Τα διαβιβαστικά έγγραφα στις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που αφορούν ενημέρωση για λογαριασμούς Εσόδων και Εξόδων καθώς και αποστολή κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών (extrait).

 

3. Την αλληλογραφία, καταστάσεις και βεβαιώσεις που αφορούν απόδοση κρατήσεων προς διάφορα ταμεία.

 

4. Την αλληλογραφία επανέκδοσης χρηματικών ενταλμάτων.

 

5. Την αλληλογραφία με Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου, Υπηρεσίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και φυσικά ή νομικά πρόσωπα, λόγω εκκρεμοτήτων Χρηματικών Ενταλμάτων.

 

6. Την αλληλογραφία σχετικά με τις μηνιαίες πληρωμές έργων του εκάστοτε Κ.Π.Σ.

 

7. Τις πράξεις με τις οποίες τίθενται αρχείο τα κατωτέρω έγγραφα:

 

Αλληλογραφία σχετικά με ενεχυριάσεις συναλλασσόμενων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης προς Τράπεζες.
Αλληλογραφία σχετικά με τον τρόπο πληρωμής των συναλλασσόμενων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Έγγραφα Υπηρεσίας Δημοσιονομικού Ελέγχου σχετικά με τη διαχείριση των υπολόγων.

 

8. Τις καταστάσεις εξόδων από το διπλογραφικό λογιστικό σύστημα.

 

9. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

10. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

11. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

12. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

13. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

14. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

 

Γ) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Προσόδων και Περιουσίας:

 

1. Τα προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα προς τα τμήματα της οικείας Διεύθυνσης.

 

2. Τα διαβιβαστικά έγγραφα στις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που αφορούν ενημέρωση για λογαριασμούς Εσόδων και Εξόδων καθώς και αποστολή κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών (extrait).

 

3. Την απλή αλληλογραφία και κυρίως αυτή που αφορά οφειλές κυλικείου και επιστροφές ανταποδοτικών τελών.

 

4. Τις πράξεις με τις οποίες τίθενται αρχείο τα κατώτερα έγγραφα:

 

Έγγραφα υπηρεσιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με τα οποία γνωστοποιούνται μηνιαία τα έσοδα τους από ανταποδοτικά τέλη.
Έγγραφα υπηρεσιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με τα οποία επιστρέφονται θεωρημένα τα γραμμάτια είσπραξης τα οποία δεν χρησιμοποιήθηκαν.
Έγγραφα δημόσιων οικονομικών υπηρεσιών με τα οποία διαβιβάζονται μηνιαίες αποδόσεις προστίμων υπέρ της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
Κοινοποιήσεις εγγράφων προς Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου που αφορούν απόδοση ΧΕΠ.

 

5. Τις καταστάσεις εσόδων από το διπλογραφικό λογιστικό σύστημα.

 

6. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

7. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

8. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

9. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

10. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

11. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

Δ) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Προμηθειών:

 

1. Προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα προς τα τμήματα της οικείας Διεύθυνσης.

 

2. Διαβιβαστικά έγγραφα στις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που αφορούν ενημέρωση για λογαριασμούς Εσόδων και Εξόδων καθώς και αποστολή κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών (extrait).

 

3. Διευκρινίσεις που δίδονται προς ενδιαφερομένους υποψηφίους διαγωνισμών επί των όρων δημοσιευμένων διακηρύξεων.

 

4. Αλληλογραφία με τμήματα άλλων Διευθύνσεων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

 

5. Ερωτήματα προς το Τμήμα Προϋπολογισμού για ύπαρξη πίστωσης.

 

6. Έγγραφο προς το Τμήμα Προϋπολογισμού αποστολής μισθωτηρίων συμβολαίων και πρωτοκόλλων παραλαβής.

 

7. Την υπογραφή προπαρασκευαστικών, εκτελεστικών, υπομνηστικών και πληροφοριακών εγγράφων σε θέματα προμηθειών.

 

8. Την υπογραφή προπαρασκευαστικών, εκτελεστικών, υπομνηστικών και πληροφοριακών εγγράφων που απευθύνονται σε Υπουργεία και την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 

9. Αποστολή πιστοποιητικών πυροπροστασίας προς στεγαζόμενες Υπηρεσίες (για να φροντίσουν πριν τη λήξη των πιστοποιητικών να ειδοποιήσουν τους εκμισθωτές ώστε να προβούν στις ενέργειες για την ανανέωση των πιστοποιητικών).

 

10. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

11. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

12. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

13. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

14. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

15. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

Ε) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Μισθοδοσίας:

 

1. Τα προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα προς τα οικεία τμήματα της Διεύθυνσης.

 

2. Τα διαβιβαστικά έγγραφα στις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που αφορούν ενημέρωση για λογαριασμούς Εσόδων και Εξόδων καθώς και αποστολή κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών (extrait).

 

3. Την αλληλογραφία, καταστάσεις και βεβαιώσεις που αφορούν απόδοση κρατήσεων προς διάφορα ταμεία.

 

4. Τις πράξεις με τις οποίες τίθενται αρχείο τα κατωτέρω έγγραφα:

 

Έγγραφα με τα οποία γνωστοποιείται η συμμετοχή υπαλλήλων σε απεργίες.
Αποφάσεις που αφορούν χορήγηση μισθολογικών κλιμακίων.
Έγγραφα με τα οποία γνωστοποιείται η αναχώρηση ή εμφάνιση υπαλλήλων.

 

5. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

6. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

7. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

8. Την εκκαθάριση αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

9. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

10. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.