Απόφαση dd-1327/16 - Άρθρο 28

Άρθρο 28: Διευθύνσεις Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Παρέχουμε στους Προϊστάμενους των Διευθύνσεων Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής των Περιφερειακών Ενοτήτων Δράμας, Έβρου, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και της Ορεστιάδας, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, την εξουσιοδότηση υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ για:

 

1. Τις εισηγήσεις προς το Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας για έκδοση αποφάσεων

 

α) προωθούμενων ποικιλιών οπωροκηπευτικών,

β) συνιστώμενων και επιτρεπόμενων ποικιλιών αμπέλου για ένταξη στο πρόγραμμα.

 

2. Τη σχετική αλληλογραφία για την τήρηση μητρώου ελαίας και αμπέλου σε επίπεδο Περιφερειακής Ενότητας, με βάση το αντίστοιχο μητρώο που τηρείται από το Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και τα έγγραφα της καταχώρησης όλων των μεταβολών.

 

3. Τα έγγραφα που αφορούν την εφαρμογή κοινοτικού προγράμματος για την αναδιάρθρωση αμπελουργικών εκτάσεων, τη χορήγηση δικαιωμάτων αναφύτευσης και φύτευσης αμπελώνων από το Εθνικό Αποθεματικό.

 

4. Την έκδοση βεβαιώσεων σε αμπελουργούς για την απόσταξη στέμφυλων, κατόπιν ελέγχου των δηλώσεων εσοδείας σταφυλιών.

 

5. Την αλληλογραφία με το Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την παραγωγή ελαιόλαδου και επιτραπέζιας ελιάς.

 

6. Τη γνωμοδότηση χωροθέτησης δραστηριοτήτων σε γεωργική γη, την έκδοση βεβαιώσεων για το χαρακτηρισμό γεωργικής γης.

 

7. Τη γνωμοδότηση για τη λειτουργικότητα κατασκευής κτιρίων που προορίζονται για γεωργοκτηνοτροφικές, γεωργοπτηνοτροφικές εγκαταστάσεις, καθώς και εγκαταστάσεις αποθήκευσης γεωργικών προϊόντων και εφοδίων και στεγάστρων.

 

8. Την έκδοση βεβαιώσεων για ανέγερση γεωργικών αποθηκών μέχρι 15 m2 χωρίς οικοδομική άδεια.

 

9. Την έκδοση βεβαιώσεων για έκδοση άδειας ΑΜΠΧ αγροτικών αυτοκινήτων.

 

10. Τη θεώρηση της εισήγησης της τριμελούς επιτροπής ελέγχου επιχειρησιακών ταμείων -επιχειρησιακών προγραμμάτων και σχεδίων αναγνώρισης οργανώσεων παραγωγών.

 

11. Τη θεώρηση της παραλαβής των δράσεων των επιχειρησιακών ταμείων, επιχειρησιακών προγραμμάτων και σχεδίων αναγνώρισης οργανώσεων παραγωγών από την τριμελή επιτροπή και του φύλλου ελέγχου χορήγησης της κοινοτικής ενίσχυσης.

 

12. Την αλληλογραφία που σχετίζεται με την εφαρμογή του Κοινοτικού Προγράμματος της Δωρεάν Διανομής Τροφίμων.

 

13. Την έκδοση βεβαιώσεων Εκτροφής Βοοειδών Προέλευσης Εξωτερικού άνω των 5 μηνών στην Ελλάδα.

 

14. Τα έγγραφα μεταβιβάσεων ποσοστώσεων αγελαδινού γάλακτος.

 

15. Την χορήγηση άδειας λειτουργίας εγκαταστάσεων παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων.

 

16. Τα έγγραφα της Γεωργικής Στατιστικής που αποστέλλονται στο Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και στην Ελληνική Στατιστική Αρχή και αφορούν τις εκτιμήσεις γεωργικής και κτηνοτροφικής παραγωγής και τις αντιπροσωπευτικές τιμές αγροτικών προϊόντων.

 

17. Την αλληλογραφία που σχετίζεται με τα Μέτρα 1.2.1. Εκσυγχρονισμός γεωργικών εκμεταλλεύσεων και 1.1.2. Εγκατάσταση Νέων Γεωργών.

 

18. Τα απαραίτητα έγγραφα και τις καταστάσεις πληρωμής των δικαιούχων των Μέτρων 1.3.2. Συμμετοχή στην ποιότητα των τροφίμων και 2.1.4 Γεωργοπεριβαλλοντικές Ενισχύσεις.

 

19. Την αλληλογραφία εφαρμογής του Προγράμματος Διάθεσης Επεξεργασμένης Ιλύος Βιολογικού καθαρισμού σε Γεωργικές Εκμεταλλεύσεις.

 

20. Την έκδοση βεβαιώσεων ιδιότητας του Αγρότη (νόμος 2520/1997, Μέτρα για τους Νέους Αγρότες) και τα σχετικά έγγραφα ρυθμίσεων θεμάτων Νέων αγροτών Αγροτών - Εργατών γης του νόμου 2520/1997.

 

21. Την εισήγηση στο Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη σκοπιμότητα ίδρυσης μεταποιητικών γεωργικών βιομηχανιών, προκειμένου να ενταχθούν στα εξουσιοδοτημένα προγράμματα βελτίωσης της υποδομής στη μεταποίηση και εμπορία αγροτικών προϊόντων.

 

22. Την αλληλογραφία σχετικά με την εφαρμογή του Κοινοτικού Προγράμματος μελέτης-έρευνας των γεωργικών διαρθρώσεων, με τίτλο Δίκτυο Γεωργικής Λογιστικής Πληροφόρησης (RICA) και τις καταστάσεις πληρωμής οικονομικής ενίσχυσης παραγωγών ενταγμένων στο πρόγραμμα.

 

23. Τα σχετικά έγγραφα και τις καταστάσεις πληρωμής των δικαιούχων των προγραμμάτων Βελτίωσης της παραγωγής και Εμπορίας μελιού.

 

24. Την έκδοση μελισσοκομικού βιβλιαρίου.

 

25. Τις γνωμοδοτήσεις για την παραχώρηση κοινόχρηστων εκτάσεων σε κτηνοτρόφους.

 

26. Την έκδοση αδειών κτηνοπτηνοτροφικών εγκαταστάσεων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

 

27. Την έκδοση βεβαιώσεων για εγκεκριμένου τύπου θερμοκηπιακές εγκαταστάσεις προκειμένου να ηλεκτροδοτηθούν.

 

28. Την έκδοση αδειών κυκλοφορίας, δελτίων ταξινόμησης ή αντιγράφων αυτών και απογραφής των πάσης φύσεως γεωργικών μηχανημάτων.

 

29. Την έκδοση βεβαιώσεων προϋποθέσεων εμπορίας γεωργικών μηχανημάτων.

 

30. Την έκδοση πτυχίων χειριστών γεωργικών μηχανημάτων ή αδειών οδήγησης.

 

31. Την έκδοση βεβαιώσεων κατοχής ή όχι γεωργικού μηχανήματος ή διαγραφής.

 

32. Τα σχετικά έγγραφα με την εφαρμογή του Προγράμματος του Αγροτικού Εξηλεκτρισμού και τις καταστάσεις πληρωμής των δικαιούχων των Έργων Αγροτικού Εξηλεκτρισμού.

 

33. Τα έγγραφα που αφορούν την παραγωγή, τον έλεγχο και τη διακίνηση οίνου.

 

34. Τα έγγραφα που αφορούν την εφαρμογή του Εθνικού Προγράμματος Ελέγχου Ζωοτροφών και τη διακίνηση των ζωοτροφών.

 

35. Την αλληλογραφία σχετικά με τους ελέγχους αποθεμάτων και παραγωγής στα εργοστάσια ζάχαρης, στα πλαίσια του Καν. 952/2006 και της κοινής υπουργικής απόφασης 38819/2008.

 

36. Τη γνωμοδότηση για την κατ' εξαίρεση περίφραξη αγρών που βρίσκονται στη ζώνη πλάτους 500 m από την ακτή ή όχθη δημόσιας λίμνης.

 

37. Τα έγγραφα αποστολής των εκθέσεων κτηνιατρικών παραβάσεων στην εισαγγελία.

 

38. Την έκδοση απόφασης λήψης μέτρων, σε περιπτώσεις θετικών αποτελεσμάτων, προγράμματος αξιολόγησης των προδιαγραφών ποιότητας του νωπού γάλακτος.

 

39. Την έκδοση αποφάσεων λήψης και άρσης μέτρων αλίευσης δίθυρων μαλακίων.

 

40. Την έκδοση άδειας για ίδρυση και λειτουργία εν- διαιτημάτων μικρών ζώων καθώς και κλινικών μικρών ή μεγάλων ζώων.

 

41. Την έκδοση άδειας κτηνιατρείων μικρών ή μεγάλων ζώων.

 

42. Την έκδοση άδειας για ίδρυση και λειτουργία κτηνιατρικών γραφείων.

 

43. Την έκδοση αποφάσεων λήψης και άρσης υγειονομικών μέτρων για την προστασία και εξυγίανση της κτηνοτροφίας από λοιμώδη και παρασιτικά νοσήματα (προεδρικά διατάγματα [ΠΔ] 133/1992 και [ΠΔ] 101/1985).

 

44. Την έκδοση αποφάσεων λήψης και άρσης υγειονομικών μέτρων για την καταπολέμηση και εξάλειψη του καταρροϊκού πυρετού (προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 33/2003.)

 

45. Την έκδοση αποφάσεων λήψης και άρσης υγειονομικών μέτρων για την καταπολέμηση και εξάλειψη των νοσημάτων του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 138/1995 (ΦΕΚ 88/Α/1995) Θέσπιση γενικών μέτρων καταπολέμησης ορισμένων ασθενειών των ζώων καθώς και ειδικών μέτρων για τη φυσαλιδώδη νόσο των χοίρων, σε συμμόρφωση προς την Οδηγία 1992/119/ΕΟΚ του Συμβουλίου

 

46. Την έκδοση αποφάσεων λήψης και άρσης υγειονομικών μέτρων για το σχέδιο αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης για την καταπολέμηση του αφθώδους πυρετού των δίχηλων ζώων του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 32/2007.

 

47. Την έκδοση αποφάσεων λήψης και άρσης υγειονομικών μέτρων για την καταπολέμηση, τον έλεγχο και την εξάλειψη νοσημάτων που προβλέπονται από κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που δεν περιγράφεται στην παρούσα και που ρητά ή γενικά αναφέρεται ως αρμοδιότητα του Περιφερειάρχη.

 

48. Την έκδοση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ενδιαιτημάτων ζώων του νόμου [Ν] 604/1977 και του προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 463/1978.

 

49. Την έκδοση άδειας λειτουργίας καταστήματος πώλησης σκύλων και γατών της υπουργικής απόφασης 266541/2003.

 

50. Την έκδοση απόφασης διόρθωσης κτηματολογικών στοιχείων, παραχωρητηρίων και αποφάσεων Επιτροπών Απαλλοτριώσεων (άρθρο 12 του νόμου 4061/2012).

 

51. Την έκδοση τίτλων κυριότητας (άρθρο 21 του νόμου 4061/2012).

 

52. Την έκδοση τίτλων σε εκκρεμείς υποθέσεις (άρθρο 36 παράγραφος 4 του νόμου 4061/2012).

 

53. Την έκδοση, ατελώς, βεβαίωσης ότι το ακίνητο ανήκει κατά πλήρη κυριότητα, νομή και κατοχή στην Εκκλησιαστική Επιτροπή ή τον οικείο Δήμο και η οποία αποτελεί τίτλο προς μεταγραφή (άρθρο 37 του νόμου [Ν] 4235/2014 (ΦΕΚ 32/Α/11-2-2014)).

 

54. Των διαπιστωτικών πράξεων μεταβίβασης των δρόμων της παραγράφου 8)δ του άρθρου 22 του νόμου 4061/2012, όπως προστέθηκε με την παράγραφο 9 του άρθρου 37 του νόμου [Ν] 4235/2014.

 

55. Της έκδοσης απόφασης παραχώρησης ακινήτων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (παράγραφος 13)β του άρθρου 36 του νόμου 4061/2012, όπως προστέθηκε με την παράγραφο 14 (Γ) του άρθρου 37 του νόμου [Ν] 4235/2014).

 

56. Τις εισηγήσεις για λήψη μέτρων για την ανάπτυξη της θαλάσσιας αλιείας, υδατοκαλλιέργειας και αξιοποίηση αλιευμάτων, καθώς και την προστασία των αποθεμάτων των υδρόβιων οργανισμών των εσωτερικών υδάτων προς την αντίστοιχη υπηρεσία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 

57. Τις γνωματεύσεις με σκοπό την ίδρυση μονάδων υδατοκαλλιέργειας, αξιοποίηση αλιευμάτων, Κέντρων Αποστολής Οστράκων και εξυγιαντηρίων, έργων υποδομής για τα εσωτερικά νερά και την εισήγηση όρων και προϋποθέσεων για την έκδοση των Αποφάσεων μίσθωσης, των Αδειών ίδρυσης καθώς και των Αποφάσεων Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ).

 

58. Τις εισηγήσεις για την κατάρτιση Προγραμμάτων Αλιευτικής ανάπτυξης, μεταποίησης, υδατοκαλλιέργειας και διαχείρισης εσωτερικών υδάτων.

 

59. Την αλληλογραφία σχετικά με την εφαρμογή των προγραμμάτων οικονομικών ενισχύσεων στον Τομέα Αλιείας (Μέτρα ΕΠΑΛ) και κάθε σχετικού αναπτυξιακού προγράμματος (Αλιεία, Μεταποίηση, Υδατοκαλλιέργεια, Εσωτερικά νερά).

 

60. Την έκδοση αποφάσεων καταστροφής, εκποίησης και έγκρισης του αποτελέσματος της σχετικής δημοπρασίας ή διάθεσης των δημευθέντων υλικών και μέσων αλιείας.

 

61. Την έκδοση απόφασης για την κοπή των καλάμων στις λίμνες.

 

62. Τα έγγραφα σχετικά με τη διαδικασία για τον χαρακτηρισμό και οριοθέτηση Περιοχών Οργανωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών (ΠΟΑΥ).

 

63. Την εισήγηση για έκτακτη αναστολή των αδειών αλιείας για ορισμένη περίοδο, όταν το επιβάλλει η προστασία της ιχθυοπαραγωγής και η ρύθμιση της αλιείας γενικά.

 

64. Την έκδοση της εκπρόθεσμης ανανέωσης (πέραν της διετίας) των αδειών αλιείας των επαγγελματικών σκαφών θαλάσσιας αλιείας.

 

65. Τα έγγραφα για τη διαδικασία μίσθωσης θαλάσσιας έκτασης για εγκατάσταση θυννείου, μετά από Δημοπρασία.

 

66. Τις απαντήσεις σε αιτήματα, αναφορές, παράπονα ή καταγγελίες πολιτών κατά πράξεων ή παραλείψεων ιεραρχικά υφισταμένων υπηρεσιακών οργάνων της Διεύθυνσης.

 

67. Τις εκθέσεις απόψεων σε αρμόδια δικαστήρια, όταν πρόκειται να εκδικαστεί υπόθεση που αφορά σε θέματα που ανήκουν στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης.

 

68. Τα διαβιβαστικά, προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα της Διεύθυνσης, που απευθύνονται σε άλλες Διευθύνσεις και Τμήματα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και σε λοιπές πάσης φύσεως Υπηρεσίες του Δημοσίου (Εκτός Υπουργείων, Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και Γενικών Διευθύνσεων).

 

69. Τη διαβίβαση των εκθέσεων αξιολόγησης ουσιαστικών προσόντων των υπαλλήλων της Διεύθυνσης στην αρμόδια υπηρεσία για περαιτέρω ενέργειες.

 

70. Την παροχή στοιχείων σχετικά με τη συμμετοχή υπαλλήλων της Διεύθυνσης σε απεργίες.

 

71. Την παροχή στατιστικών και άλλων στοιχείων του προσωπικού της Διεύθυνσης.

 

72. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης για την τήρηση του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου και τα διαβιβαστικά έγγραφα εμπιστευτικού περιεχομένου για ενημέρωση υπηρεσιών.

 

73. Τον ορισμό υπαλλήλων της Διεύθυνσης ως υπεύθυνων για την επικύρωση αντιγράφων εγγράφων και την βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 11 του νόμου 2690/1999 σε συνδυασμό με τις διατάξεις του νόμου 1599/1986.

 

74. Την έγκριση χορήγησης αντιγράφων εγγράφων, ενημερωτικών εγγράφων, αποφάσεων κ.λ.π., συμπεριλαμβανομένων και τη γνωστοποίηση διοικητικών εγγράφων, τα οποία περιέχουν απλά προσωπικά δεδομένα ή έχουν χαρακτηριστεί ως εμπιστευτικά, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις νόμων.

 

75. Την τοποθέτηση και κατανομή του προσωπικού της Διεύθυνσης στα τμήματα.

 

76. Την ανάθεση καθηκόντων στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης.

 

77. Τις βεβαιώσεις για την πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

78. Εισηγήσεις με όλες τις υποστηρικτικές αλληλογραφίες προς το Περιφερειακό Συμβούλιο, Οικονομική Επιτροπή, Διοικητικές επιτροπές της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, για θέματα αρμοδιότητας τους.

 

79. Οδοιπορικά υπαλλήλων της Διεύθυνσης.

 

80. Ενέργειες σχετικές με την ανάρτηση όλων των ατομικών και κανονιστικών πράξεων της Διεύθυνσης στο Διαδίκτυο.

 

81. Παραπομπή υπαλλήλων για πειθαρχικά παραπτώματα που επισύρουν ποινή μεγαλύτερη της αρμοδιότητας του Διευθυντή, έγγραφα για προκαταρκτική έρευνα, ένορκη διοικητική εξέταση, πειθαρχική ανάκριση, κλήση σε απολογία και επιβολή πειθαρχικής ποινής, όπως ορίζει το πειθαρχικό δίκαιο, για τους υπαγόμενους σ' αυτόν υπαλλήλους.

 

82. Τις ενέργειες σχετικά με τη εκκαθάριση του Αρχείου της Διεύθυνσης.

 

83. Τα αιτήματα για ανάληψη δέσμευσης πίστωσης της Διεύθυνσης και την αποστολή τυχόν δικαιολογητικών.

 

84. Τη θέση στο ΑΡΧΕΙΟ εγγράφων και πράξεων που αφορούν υποθέσεις που έχουν περαιωθεί ή δεν απαιτείται περαιτέρω ενέργειες.

 

85. Τις ενέργειες σχετικά με την εκποίηση άχρηστου εξοπλισμού.

 

86. Τη διάθεση υπηρεσιακών αυτοκινήτων και οδηγών που ανήκουν στη Διεύθυνση, για εκτέλεση υπηρεσιακών αναγκών.

 

87. Τη χορήγηση βεβαιώσεων πραγματοποίησης της πρακτικής άσκησης σπουδαστών Τεχνολογικών ή Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε υπηρεσίες της Διεύθυνσης.

 

88. Τον απολογισμό των πεπραγμένων της Διεύθυνσης σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

89. Την προμήθεια υλικών, εξοπλισμού και εργασιών για τις ανάγκες της Διεύθυνσης.

 

90. Τις ενέργειες για την ασφάλεια των χώρων των κτιρίων που στεγάζεται η Διεύθυνση.

 

91. Την απογραφή εξοπλισμού, την χρέωση του στους υπαλλήλους της Διεύθυνσης, την καταγραφή και παρακολούθηση μεταβολών χρέωσης.

 

92. Την αποστολή δικαιολογητικών προς Υγειονομικές Επιτροπές για τη χορήγηση αναρρωτικών αδειών.

 

93. Τη διεκπεραίωση των πάσης φύσεως διοικητικών και οικονομικών θεμάτων της υπηρεσίας και την τήρηση του γενικού και εμπιστευτικού πρωτοκόλλου της υπηρεσίας (συμβατικού και ηλεκτρονικού).

 

94. Την έγκριση κίνησης των αυτοκινήτων και μηχανημάτων (διαταγή πορείας) εντός των ορίων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που αφορούν την κίνηση αυτή.

 

95. Κάθε άλλη ενέργεια, που δεν περιγράφεται ανωτέρω, αλλά προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.