Απόφαση dd-1327/16 - Άρθρο 29

Άρθρο 29


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Παρέχουμε στους Προϊστάμενους των Τμημάτων των Διευθύνσεων Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής των Περιφερειακών Ενοτήτων Δράμας, Έβρου, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και της Ορεστιάδας, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης την εξουσιοδότηση υπογραφής ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ως εξής:

 

Α) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Ποιοτικού και Φυτοϋγειονομικού Ελέγχου:

 

1. Την έκδοση βεβαιώσεων καταλληλότητας εγκαταστάσεων μεταποίησης προϊόντων φυτικής παραγωγής.

 

2. Την έκδοση βεβαιώσεων εμπορικής υποδομής για εγγραφή στο μητρώο εμπόρων.

 

3. Θεώρηση δηλώσεων παραγωγής και αποθεμάτων οίνου.

 

4. Διαβιβαστικά έγγραφα για αποστολή δειγμάτων αγροτικών προϊόντων σε εργαστήρια για εντοπισμό επιμολυντών (φυτοφάρμακα, βαρέα μέταλλα κ.λ.π.).

 

5. Τις αποδόσεις από την είσπραξη Ποιοτικών και Φυτοϋγειονομικών τελών.

 

6. Προπαρασκευαστικά και πληροφοριακά έγγραφα που απευθύνονται στις υπηρεσίες, πλην των υπομνηστικών.

 

7. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

8. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

9. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

10. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

11. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

12. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

 

Β) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Φυτικής και Ζωικής Παραγωγής:

 

1. Την έκδοση δηλώσεων συγκομιδής σταφυλιών.

 

2. Την έκδοση βεβαιώσεων για χορήγηση άδειας ΦΙΧ αγροτικών αυτοκινήτων.

 

3. Τη θεώρηση των καρτελών των παραγωγών Ελαιοκομικού και Αμπελουργικού Μητρώου.

 

4. Την έκδοση βεβαιώσεων σχετικά με το Αμπελουργικό και Ελαιοκομικό Μητρώο.

 

5. Την έκδοση βεβαιώσεων στοιχείων του ΟΣΔΕ (για τα έτη προ του 2006).

 

6. Την έκδοση βεβαιώσεων για το ύψος των διαφόρων επιδοτήσεων που εισέπραξαν οι παραγωγοί τα παρελθόντα έτη.

 

7. Την έκδοση βεβαιώσεων συμμετοχής στο Πρόγραμμα της Εξισωτικής Αποζημίωσης μέχρι το 2006.

 

8. Τις εκδόσεις βεβαιώσεων σκοπιμότητας περιεχομένου σχεδίου βελτίωσης για ΕΛΟΓΑΚ, εφορία.

 

9. Τις εκδόσεις βεβαιώσεων για το περιεχόμενο των Σχεδίων Δράσης Νέων Αγροτών και Σχεδίων Βελτίωσης.

 

10. Τη θεώρηση της βεβαίωσης που υπογράφεται από τον αντίστοιχο Τεχνολόγο ότι οι ενταγμένοι στο Πρόγραμμα Rica τήρησαν τα στοιχεία.

 

11. Την εισήγηση στο Υπουργείο για την σκοπιμότητα ίδρυσης μεταποιητικών γεωργικών βιομηχανιών και της ένταξης τους στα εξουσιοδοτημένα προγράμματα βελτίωσης της υποδομής στη μεταποίηση και στην εμπορία αγροτικών προϊόντων.

 

12. Την έκδοση βεβαιώσεων παραγωγών για τις καλλιέργειες που έχουν ενταχθεί στα Αγροπεριβαλλοντικά Προγράμματα.

 

13. Τη θεώρηση των συμβάσεων ενεργειακών καλλιεργειών μεταξύ γεωργών και μεταποιητών.

 

14. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

15. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

16. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

17. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

18. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

19. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής

 

Γ) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Κτηνιατρικής:

 

1. Την εντολή για διενέργεια ελέγχου της εκτέλεσης προγραμμάτων Φυματίωσης, Βρουκέλλωσης, Λεύκωσης Βοοειδών, Μελιταίου αιγοπροβάτων, εμβολιασμού Βοοειδών με RB-51, Γρίπης των Πτηνών, ελέγχου επιτήρησης και εξάλειψης μεταδοτικών σπογγωδών εγκεφαλοπαθειών σε βοοειδή και αιγοπρόβατα, Καταρροϊκού πυρετού των προβάτων, Αφθώδη πυρετού, Κλασσικής πανώλους των χοίρων, Φυσαλιδώδους νόσου των χοίρων, Πυρετού του Δυτικού Νείλου στα Ιπποειδή και στα άγρια πτηνά, ΟΣΔΕ Βοοειδών, χοιρινών, αιγοπροβάτων, τεχνικής σπερματέγχυσης και συγχρονισμού οίστρου, από τα αποκεντρωμένα κτηνιατρικά τμήματα της Περιφερειακής Ενότητας.

 

2. Την εντολή για διενέργεια ελέγχου της εκτέλεσης Προγράμματος καταπολέμησης της βαροϊκής ακαρίασης και τη χορήγηση επιδότησης για αγορά φαρμάκων.

 

3. Την εντολή για διενέργεια ελέγχου της εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος Κτηνιατρικής Πληροφόρησης Traces, της Επιδημιολογικής διερεύνησης λοιμωδών νοσημάτων στην Περιφερειακή ενότητα και συνδρομής στα Κτηνιατρικά Κέντρα της Περιφερειακής Ενότητας στην αντιμετώπιση κρίσεων.

 

4. Την έκδοση αποφάσεων για τις εισαγωγές ζώων, προϊόντων και υποπροϊόντων ζωικής προέλευσης, δολωμάτων αλιείας κ.τ.λ.

 

5. Την εντολή για διενέργεια ελέγχου της των μονάδων ενδιάμεσου χειρισμού ζωικών υποπροϊόντων κατηγορίας 1, 2 και 3, αποτέφρωσης και συναποτέφρωσης ζωικών υποπροϊόντων, παραγωγής τροφών για ζώα συντροφιάς, κέντρων συλλογής και αποθήκευσης ζωικών υποπροϊόντων, τεχνικών μονάδων ΖΎ, παραγωγής βιοαερίου και λιπασματοποίησης.

 

6. Την εντολή για διενέργεια ελέγχου εγκαταστάσεων παραγωγής ζωικών προϊόντων όσον αφορά την διαχείριση των ζωικών υποπροϊόντων.

 

7. Την εντολή για διενέργεια ελέγχου εγκαταστάσεων παραγωγής τροφίμων ΖΠ που αναφέρονται στο προεδρικό διάταγμα 79.

 

8. Την εντολή σύνταξης εκθέσεων προς την εισαγγελία σε περιπτώσεις παραβάσεων σε σχέση με την ισχύουσα νομοθεσία.

 

9. Τη χορήγηση των απαραίτητων εμπορικών εγγράφων ή υγειονομικών πιστοποιητικών για το εμπόριο προς τρίτες χώρες.

 

10. Την εντολή για διενέργεια ελέγχου έγκρισης και εφαρμογής προγράμματος για περισυλλογή αδέσποτων ζώων από τους Δήμους και τα ζωοφιλικά σωματεία.

 

11. Την εισήγηση για την υπαγωγή των Δημοτικών Φορέων στην οικονομική ενίσχυση για την ίδρυση και λειτουργία καταφυγίων αδέσποτων ζώων.

 

12. Την εντολή για διενέργεια περιοδικού ελέγχου της μικροβιολογικής ποιότητας, της πιθανής παρουσίας χημικών ρυπαντών - βαρέων μετάλλων, ραδιονουκλείδιων 137CS και οργανοαλογόνων ουσιών των ζώντων δίθυρων μαλακίων σε σχέση με τη ζώνη παραγωγής.

 

13. Την εντολή για διενέργεια εβδομαδιαίου ελέγχου και παρακολούθησης αποτελεσμάτων των δειγματοληψιών θαλασσινού νερού για την πιθανή παρουσία τοξικού φυτοπλαγκτού.

 

14. Την εντολή για εφαρμογή του Εθνικού Προγράμματος Ελέγχου Καταλοίπων.

 

15. Τη χορήγηση άδειας καταλληλότητας σε οχήματα μεταφοράς τροφίμων Ζωικής προέλευσης.

 

16. Την εντολή λήψης και αποστολής δειγμάτων προϊόντων ζωικής προέλευσης.

 

17. Την εντολή λήψης και αποστολής δειγμάτων παθολογικού υλικού.

 

18. Την έκδοση απόφασης άδειας εισαγωγής δολωμάτων αλιείας.

 

19. Την έκδοση αποφάσεων χορήγησης άδειας για ίδρυση και λειτουργία επιχείρησης εκτροφής - αναπαραγωγές και εμπορίας σκύλων.

 

20. Την έκδοση αποφάσεων χορήγησης άδειας και κωδικού μεταφορέα ζώντων ζώων.

 

21. Την έκδοση πιστοποιητικού καταλληλότητας οχήματος μεταφοράς ζώντων ζώων άνω των 8 ωρών του Κανονισμού 1/2005 και της κοινής υπουργικής απόφασης 314754/2009.

 

22. Την έκδοση βεβαίωσης καταλληλότητας οχήματος μεταφοράς ζώντων ζώων κάτω των 8 ωρών του Κανονισμού 1/2005 και της κοινής υπουργικής απόφασης 314754/2009.

 

23. Την έκδοση αποφάσεων χορήγησης κωδικού οχήματος μεταφοράς ζωικών υποπροϊόντων.

 

24. Την έκδοση αποφάσεων χορήγηση άδειας εισαγωγής σπέρματος.

 

25. Τις αποδόσεις από την είσπραξη κτηνιατρικών τελών.

 

26. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

27. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

28. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

29. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

30. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

31. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

Δ) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Αλιείας:

 

1. Τα εγκριτικά έγγραφα για τα αλιευτικά σκάφη παράκτιας και μέσης αλιείας που αφορούν αντικαταστάσεις, μετασκευές, μεταβιβάσεις κυριότητας και αντικαταστάσεις μηχανών αυτών.

 

2. Την έκδοση επαγγελματικής άδειας αλιείας (χορήγηση ΑΜΑΣ) στα αλιευτικά σκάφη παράκτιας και μέσης αλιείας.

 

3. Τα εγκριτικά έγγραφα χορήγησης ειδικής άδειας αλιείας μεγάλων και μικρών πελαγικών ψαριών καθώς και χορήγησης επαγγελματικών εργαλείων στα σκάφη παράκτιας αλιείας.

 

4. Την έγκριση διενέργειας Αθλητικής Αλιείας.

 

5. Τα έγγραφα σχετικά με τη διαδικασία τήρησης Μητρώου σκαφών θαλάσσιας αλιείας και την παρακολούθηση - ενημέρωση στοιχείων Κοινοτικού και Εθνικού Αλιευτικού Μητρώου (ΚΑΜ/ΕΑΜ), Μητρώου υδατοκαλλιεργητικών και οστρακοκαλλιεργητικών εκμεταλλεύσεων καθώς και μονάδων επεξεργασίας τυποποίησης των προϊόντων αυτών.

 

6. Τα διαβιβαστικά έγγραφα για την παροχή οδηγιών επί θεμάτων αλιείας και υδατοκαλλιεργειών στους αλιευτικούς Συνεταιρισμούς, αλιευτικούς συλλόγους, ομάδες παραγωγών και λοιπών ενδιαφερόμενων πολιτών.

 

7. Την έκδοση βεβαιώσεων των απασχολούμενων στην αλιεία, στις υδατοκαλλιέργειες και στην μεταποίηση.

 

8. Την εισήγηση εκτέλεσης των προγραμμάτων παρακολούθησης ποιότητας υδάτων για την αλιεία και καλλιέργεια οστρακοειδών.

 

9. Την έγκριση ανανέωσης βραχυχρόνιας (1-2 έτη) λήξης ισχύος αδειών επαγγελματικών αλιευτικών σκαφών Παράκτιας και Μέσης αλιείας.

 

10. Την έγκριση αλλαγής στοιχείων αλιευτικών σκαφών (μετονομασία, μεταλεμβόληση -μετανηολόγηση, μεταφορά φακέλου κ.τ.λ.).

 

11. Τα εγκριτικά έγγραφα για τα αλιευτικά σκάφη εσωτερικών υδάτων που αφορούν αντικαταστάσεις, μετασκευές, μεταβιβάσεις κυριότητας και αντικαταστάσεις μηχανών αυτών.

 

12. Την έκδοση των αδειών ή των ανανεώσεων αυτών στα αλιευτικά σκάφη εσωτερικών υδάτων, και των αποφάσεων χορήγησης ΑΜΑΣ.

 

13. Τη γνωμοδότηση και διαβίβαση εγγράφων για θέματα μίσθωσης, αναμίσθωσης (έκδοσης ΑΕΠΟ), έκδοσης αδειών ίδρυσης και λειτουργίας μονάδων υδατοκαλλιέργειας.

 

14. Τα έγγραφα σχετικά με τη διαδικασία μίσθωσης αλιευτικών εκμεταλλεύσεων λιμνών, την παρακολούθηση της εφαρμογής των όρων της σύμβασης καθώς και τον έλεγχο της εκμετάλλευσης-διαχείρισης και των λοιπών ιχθυοτρόφων υδάτων.

 

15. Τα διαβιβαστικά έγγραφα για την παροχή οδηγιών και η συγκέντρωση απόψεων επί θεμάτων αλιείας και υδατοκαλλιεργειών στους αλιευτικούς Συνεταιρισμούς, αλιευτικούς Συλλόγους, Ομάδες Παραγωγών και λοιπών ενδιαφερόμενων πολιτών.

 

16. Την αλληλογραφία συγκέντρωσης στατιστικών στοιχείων πάσης φύσεως αλιευτικών εκμεταλλεύσεων.

 

17. Την έκδοση βεβαιώσεων των απασχολούμενων στην αλιεία εσωτερικών υδάτων.

 

18. Την εισήγηση και τις πράξεις εφαρμογής των προ- γραμμάτων παρακολούθησης της ποιότητας των υδάτων για την αλιεία στα εσωτερικά ύδατα.

 

19. Την κατάρτιση μελετών που αφορούν δραστηριότητες της αλιείας, των υδατοκαλλιεργειών και της προστασίας των υδάτινων οικοσυστημάτων.

 

20. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

21. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

22. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

23. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

24. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

25. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

Ε) Στον Προϊστάμενο του Τμήματος Τοπογραφίας, Εποικισμού και Αναδασμού:

 

1. Την έκδοση απόφασης διόρθωσης των στοιχείων αναδασμού μετά την κύρωση (άρθρο 22 του νόμου [Ν] 674/1977).

 

2. Την έκδοση αποφάσεων για τη διόρθωση ή ακύρωση των τίτλων κυριότητας αναδασμού (άρθρο 22 του νόμου [Ν] 674/1977).

 

3. Την έκδοση αποφάσεων ακύρωσης τίτλων κυριότητας (άρθρο 20 του νόμου [Ν] 1644/1986).

 

4. Την έκδοση απόφασης καταχώρησης, πριν την κύρωση αναδασμού μεταβολών από μεταβιβάσεις εν ζωή συνέπεια θανάτου-δικαστικές πράξεις (άρθρο 15 παράγραφος 3 του νόμου 3147/2003 - άρθρο 6 του νόμου [Ν] 674/1977).

 

5. Την υπογραφή διαβιβαστικών, παραπεμπτικών και προπαρασκευαστικών εγγράφων και σχετικών με το αντικείμενο βεβαιώσεων.

 

6. Την υπογραφή εγγράφων σχετικά με την ανάθεση στους υπαλλήλους του Τμήματος των εργασιών υπαίθρου και γραφείου των προγραμμάτων, καθώς και των κάθε φύσης τοπογραφικών εργασιών που σχετίζονται γι' αυτά τα αγροκτήματα και συνοικισμούς του Νομού.

 

7. Την υπογραφή εγγράφων σχετικά με την ανάθεση εργασιών αναγνώρισης, αποτύπωσης και προσδιορισμού φωτοσταθερών με επίγειες μεθόδους στην περιοχή του Νομού.

 

8. Την υπογραφή διαβιβαστικών, παραπεμπτικών και προπαρασκευαστικών εγγράφων καθώς και τοπογραφικών αποσπασμάτων.

 

9. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

10. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

11. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

12. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

13. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

14. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 

ΣΤ) Στους Προϊστάμενους των Τμημάτων Αποκεντρωμένων Κτηνιατρικών Κέντρων:

 

1. Τα έγγραφα σχετικά με την εκτέλεση προγραμμάτων Φυματίωσης, Βρουκέλλωσης, Λεύκωσης Βοοειδών, Μελιταίου αιγοπροβάτων, εμβολιασμού Βοοειδών με RB-51, Γρίπης των Πτηνών, ελέγχου επιτήρησης και εξάλειψης μεταδοτικών σπογγωδών εγκεφαλοπαθειών σε βοοειδή και αιγοπρόβατα, Καταρροϊκού πυρετού των προβάτων, Αφθώδη πυρετού, Κλασσικής πανώλους των χοίρων, Φυσαλιδώδους νόσου των χοίρων, Πυρετού του Δυτικού Νείλου στα Ιπποειδή και στα άγρια πτηνά, ΟΣΔΕ Βοοειδών, χοιρινών, αιγοπροβάτων, τεχνικής σπερματέγχυσης και συγχρονισμού οίστρου.

 

2. Τα διαβιβαστικά έγγραφα για την αποστολή των δικαιολογητικών για την ολοκλήρωση διαδικασιών των αποζημιώσεων και ενισχύσεων που δικαιούνται οι κτηνοτρόφοι της περιοχής δικαιοδοσίας του Κτηνιατρικού Κέντρου και προκύπτουν από την επιβολή κτηνιατρικών μέτρων εξυγίανσης του Ζωικού Κεφαλαίου.

 

3. Τα διαβιβαστικά έγγραφα αποστολής δειγμάτων προϊόντων και υλικών ζωικής προέλευσης και δειγμάτων παθολογικού υλικού.

 

4. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

5. Την τήρηση στατιστικών στοιχείων αρμοδιότητας του Τμήματος.

 

6. Τον απολογισμό των πεπραγμένων του Τμήματος σε μηνιαία και ετήσια βάση.

 

7. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

8. Την επικύρωση αντιγράφων των εγγράφων, δικαιολογητικών, καθώς και τη θεώρηση των φωτοαντιγράφων.

 

9. Τη θεώρηση του γνησίου της υπογραφής.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.