Απόφαση dmeo-e-o-79/95

Απόφαση ΔΜΕΟ/Ε/Ο/79/1995: Χαρακτηρισμός των οδικών τμημάτων: α) Ρειχιά, Ιέρακας, Λιμάνι Ιέρακα, Άγιος Ιωάννης Μονεμβασιάς, β) Σκούρα, Τραπεζοντή, Παλαιοπαναγιά, γ) Μυρσίνη, Σιδηρόκαστρο, δ) Νεάπολη, Μεσοχώρι, Φαρακλό, Καστανιές, ε) Νεάπολη, Λάχι, Βελανιδιά, στ) Άγιος Δημήτριος Ζάρακα προς Μάρι (όρια Νομού) ως τμημάτων του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου του νομού Λακωνίας


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση ΔΜΕΟ/Ε/Ο/79/1995: Χαρακτηρισμός των οδικών τμημάτων: α) Ρειχιά, Ιέρακας, Λιμάνι Ιέρακα, Άγιος Ιωάννης Μονεμβασιάς, β) Σκούρα, Τραπεζοντή, Παλαιοπαναγιά, γ) Μυρσίνη, Σιδηρόκαστρο, δ) Νεάπολη, Μεσοχώρι, Φαρακλό, Καστανιές, ε) Νεάπολη, Λάχι, Βελανιδιά, στ) Άγιος Δημήτριος Ζάρακα προς Μάρι (όρια Νομού) ως τμημάτων του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου του νομού Λακωνίας, (ΦΕΚ 113/Β/1995), 21-02-1995.

 

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Το νόμο 1558/1985 Κυβέρνηση και Κυβερνητικά Όργανα.

 

2. Την απόφαση 123/1994 του Πρωθυπουργού Καθορισμός αρμοδιοτήτων του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Κώστα Γείτονα.

 

3. Το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 69/1988 Οργανισμός της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

 

4. Το νόμο 3155/1955 περί κατασκευής και συντηρήσεως οδών.

 

5. Το από [ΒΔ] 29-02-1956 βασιλικό διάταγμα Καθορισμός Επαρχιακών Οδών Νομού Λακωνίας.

 

6. Το νόμο 1418/1984 Δημόσια Έργα και ρυθμίσεις συναφών θεμάτων και ειδικότερα την παράγραφο 3 του άρθρου 25.

 

7. Την απόφαση Δ16Α/04/773/1990 Περί εξαίρεσης Διοικητικών Πράξεων ή εγγράφων από τον κανόνα των τριών υπογραφών.

 

8. Τα έγγραφα 202/1994, 212/1994 της Νομαρχίας Λακωνίας με τα οποία προτείνεται να χαρακτηρισθούν Επαρχιακοί Δρόμοι τα οδικά τμήματα που αναφέρονται στο θέμα.

 

9. Το έγγραφο Η/3450/1994 της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Νομού Λακωνίας με το οποίο εισηγείται να χαρακτηριστούν Επαρχιακοί Δρόμοι τα οδικά τμήματα που αναφέρονται στο θέμα.

 

10. Την ανάγκη να διασαφηνισθεί ο χαρακτηρισμός των οδικών τμημάτων που αναφέρονται στο θέμα, για να εναρμονίζονται οι ανάλογες νομοθετικές διατάξεις.

 

Και επειδή:

 

Ήτοι οδικά τμήματα δεν είναι χαρακτηρισμένα, αλλά έχουν τα χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν σε Επαρχιακούς Δρόμους, αποτελούν προέκταση ή παραλλαγή Επαρχιακών Δρόμων και εξυπηρετούν περισσότερες Κοινότητες που τις συνδέουν άμεσα ή έμμεσα με Εθνικούς Δρόμους και ειδικότερα:

 

α) Το οδικό τμήμα Ρειχιά - Ιέρακας - Λιμάνι Ιέρακα - Άγιος Ιωάννης Μονεμβασιάς μέχρι τη συνάντηση με τον Εθνικό Δρόμο Μολάοι - Μονεμβασία αποτελεί προέκταση και παραλλαγή με βελτιωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του Επαρχιακού Δρόμου με αριθμό 31.

 

β) Το οδικό τμήμα Σκούρα - Τραπεζοντή μέχρι τη συνάντηση με τον Εθνικό Δρόμο Σπάρτη - Γύθειο αποτελεί προέκταση του Επαρχιακού Δρόμου με αριθμό 4.

 

γ) Το οδικό τμήμα Τραπεζοντή από τον Εθνικό Δρόμο Σπάρτη - Γύθειο και σε προέκταση του Επαρχιακού Δρόμου 4 Παλαιοπαναγιά, αποτελεί διακλάδωση και αμεσότερη (με μικρότερο μήκος) σύνδεση με τον Εθνικό Δρόμο Σπάρτη - Γύθειο του Επαρχιακού Δρόμου με αριθμό 13.

 

δ) Το οδικό τμήμα Μυρσίνη - Σιδηρόκαστρο αποτελεί προέκταση του Επαρχιακού Δρόμου με αριθμό 18.

 

ε) Τα οδικά τμήματα Νεάπολη - Μεσοχώρι - Φαρακλό - Καστανιές και Νεάπολη - Λάχι - Βελανιδιά αποτελούν προεκτάσεις του Επαρχιακού Δρόμου με αριθμό 34.

 

στ) Το οδικό τμήμα Άγιος Δημήτριος Ζάρακα προς Μάρι αποτελεί διακλάδωση του Επαρχιακού Δρόμου με αριθμό 4 και συνδέει τον ίδιο Επαρχιακό Δρόμο με τον Επαρχιακό Δρόμο με αριθμό 17 του Νομού Αρκαδίας.

 

2. Σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 25 του νόμου 1418/1984, επιτρέπεται σε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με το χαρακτηρισμό τμημάτων ως Εθνικών ή επαρχιακών λόγω παραλλαγών ή χρησιμοποίησής τους ως κλάδων κυκλοφοριακών κόμβων ή για άλλους ανάλογους λόγους ο καθορισμός να γίνεται με απόφαση του (τότε) Υπουργού Δημοσίων Έργων (και τώρα Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων), που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, αποφασίζουμε:

 

Εγκρίνουμε να ενταχθούν (με την αντίστοιχη αρίθμηση) στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο του Νομού Λακωνίας και κατατάσσουμε σε Πρωτεύον ή Δευτερεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο τα παρακάτω τμήματα:

 

α) Ρειχιά - Ιέρακας - Λιμάνι Ιέρακα - Άγιος Ιωάννης Μονεμβασία μέχρι τη συνάντηση με τον Εθνικό Δρόμο Μολάοι Μονεμβασία στο Δευτερεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο του Νομού Λακωνίας με αριθμό 31.

 

β) Σκούρα - Τραπεζοντή μέχρι τη συνάντηση με τον Εθνικό Δρόμο Σπάρτη - Γύθειο στο Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο του Νομού με αριθμό 4.

 

γ) Τραπεζοντή από τον Εθνικό Δρόμο Σπάρτη - Γύθειο και σε προέκταση του Επαρχιακού Δρόμου 4 - Παλαιοπαναγιά, στο Δευτερεύον Επαρχιακό Δίκτυο του Νομού με αριθμό 13.

 

δ) Μυρσίνη - Σιδηρόκαστρο στο Δευτερεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο με αριθμό 18.

 

ε) Νεάπολη - Μεσοχώρι - Φαρακλό - Καστανιές στο Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο με αριθμό 34.

 

στ) Νεάπολη - Λάχι - Βελανιδιά στο Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο με αριθμό 34.

 

ζ) Άγιος Δημήτριος Ζάρακα προς Μάρι (όρια Νομού) στο Πρωτεύον Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο του Νομού με αριθμό 4.

 

Από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Αθήνα, 25-01-1995

 

Ο Αναπληρωτής Υπουργός

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.