Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
1. Στο τέλος της περίπτωσης ζ' της παραγράφου 1 του άρθρου 2 του νόμου 3730/2008 (ΦΕΚ 262/Α/2008), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με την παράγραφο 3 του άρθρου 17 του νόμου 3868/2010 (ΦΕΚ 129/Α/2010), προστίθενται εδάφια ως εξής:
{Δεν συνιστά προώθηση προϊόντων η διενεργούμενη σύμφωνα με τους κανόνες του Διεθνούς Κώδικα Δεοντολογίας για την Πρακτική της Έρευνας Αγοράς και της Κοινωνικής Έρευνας (International Code of Marketing and Social Research Practice), του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Κοινής Γνώμης και Έρευνας Αγοράς (ICC/ESOMAR) και του Κώδικα Δεοντολογίας του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) έρευνα αγοράς. Ως έρευνα αγοράς νοείται η συστηματική συλλογή και ανάλυση των απόψεων ή θέσεων ατόμων ή οργανισμών με τη χρήση μεθόδων των εφαρμοσμένων κοινωνικών επιστημών και στόχο την υποβοήθηση προσώπων ή φορέων στη λήψη αποφάσεων.}
2. Στο τέλος της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του νόμου 3730/2008 (ΦΕΚ 262/Α/2008) τίθεται κόμμα και προστίθεται η φράση:
{, με εξαίρεση τη διανομή που γίνεται για σκοπούς έρευνας αγοράς.}