Προεδρικό διάταγμα 127/17 - Άρθρο 7

Άρθρο 7: Επιχειρησιακοί στόχοι, αρμοδιότητες Διεύθυνσης Διοικητικού


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Η Διεύθυνση Διοικητικού έχει ως επιχειρησιακό στόχο τη διασφάλιση της ορθής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού για την αποδοτική λειτουργία του Υπουργείου και την εκπλήρωση της αποστολής του.

 

Οι αρμοδιότητες των τμημάτων της Διεύθυνσης Διοικητικού κατανέμονται σε αυτά ως ακολούθως:

 

1. Το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι αρμόδιο για:

 

α) Τη διαχείριση όλων των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού του Υπουργείου.

 

β) Την τήρηση του προσωπικού Μητρώου των υπαλλήλων του Υπουργείου και την έκδοση σχετικών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων.

 

γ) Την επεξεργασία των στοιχείων της τηρούμενης βάσης δεδομένων για την αριθμητική σύνθεση και τις αριθμητικές μεταβολές του προσωπικού, τον προγραμματισμό των αναγκών σε ανθρώπινο δυναμικό και τη στελέχωση των υπηρεσιών του Υπουργείου.

 

2. Το Τμήμα Οργάνωσης, Απλούστευσης και Ποιότητας είναι αρμόδιο για:

 

α) Το χειρισμό θεμάτων οργάνωσης των υπηρεσιών του Υπουργείου και τη μελέτη και εισήγηση μέτρων ορθολογικής και εκσυγχρονισμένης οργάνωσης, διάρθρωσης και λειτουργίας αυτών σε συνεργασία με τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες.

 

β) Τη συγκρότηση των προβλεπόμενων συλλογικών οργάνων, ομάδων εργασίας και επιτροπών του Υπουργείου (πλην αυτών που αφορούν στις προμήθειες) και τον ορισμό εκπροσώπων του Υπουργείου σε συλλογικά όργανα, ομάδες εργασίας και επιτροπές άλλων Υπουργείων και φορέων.

 

γ) Την έκδοση των προβλεπομένων από την υφιστάμενη νομοθεσία αποφάσεων που αφορούν στον τρόπο λειτουργίας, τα όργανα διοίκησης, την οργάνωση, τη στελέχωση, τη διαχείριση και γενικά τον έλεγχο πράξεων των οργάνων και υπηρεσιών των εποπτευόμενων νομικών προσώπων και φορέων, πλην της έγκρισης αποφάσεων των προγραμμάτων τουριστικής προβολής που λαμβάνονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

 

δ) Τη μέριμνα για την κατάρτιση, αξιολόγηση και ανασχεδίαση περιγραμμάτων καθηκόντων και προσόντων των θέσεων εργασίας.

 

ε) Τη μελέτη, εισήγηση και παρακολούθηση της εφαρμογής μέτρων για την απλούστευση γραφειοκρατικών διαδικασιών και την κατάργηση περιττών διατυπώσεων.

 

στ) Τη μέριμνα για την ανάπτυξη και εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών και μεθόδων εργασίας για την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων του Υπουργείου.

 

ζ) Τη μελέτη, εισήγηση και παρακολούθηση της εφαρμογής μέτρων για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες του Υπουργείου.

 

η) Την εφαρμογή συστημάτων στοχοθεσίας και μεθόδων μέτρησης της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας του προσωπικού και των υπηρεσιών του Υπουργείου, την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των μετρήσεων και τη διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων για τη βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών του Υπουργείου.

 

θ) Την εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας, ιδίως του Κοινού Πλαισίου Αξιολόγησης.

 

ι) Τη μελέτη και εισήγηση μέτρων προτυποποίησης των διοικητικών διαδικασιών βάσει σύγχρονων προτύπων και συστημάτων πιστοποίησης (ISO).

 

ι)α) Τη διατύπωση προτάσεων αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων από το Υπουργείο υπηρεσιών.

 

ι)β) Τον προσδιορισμό και τη μέριμνα των αναγκών εκπαίδευσης του προσωπικού του Υπουργείου.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παράγραφος 2 τίθεται όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 55 του νόμου 4688/2020 (ΦΕΚ 101/Α/2020).

 

3. Το Τμήμα Πληροφορικής είναι αρμόδιο για:

 

α) Την υποστήριξη των αναγκών μηχανογράφησης των οργανικών μονάδων του Υπουργείου σε θέματα ανάλυσης, σχεδίασης, προγραμματισμού, τεκμηρίωσης, εγκατάστασης και συντήρησης των σχετικών εφαρμογών.

 

β) Τη μέριμνα για τη σύνταξη των προδιαγραφών του αναγκαίου ηλεκτρονικού εξοπλισμού, την εγκατάσταση, συντήρηση και γενικότερα την ευθύνη για την καλή λειτουργία του εγκατεστημένου σε κάθε οργανική μονάδα εξοπλισμού καθώς και την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα νέων τεχνολογιών.

 

γ) Τη βελτιστοποίηση της αξιοποίησης του ηλεκτρονικού εξοπλισμού και των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών του Υπουργείου.

 

4. Το Τμήμα Γραμματείας και Ενημέρωσης του πολίτη είναι αρμόδιο για:

 

α) Τη διακίνηση της εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας (κοινής και εμπιστευτικής).

 

β) Την τήρηση του γενικού πρωτοκόλλου (φυσικού ή/ και ηλεκτρονικού) του Υπουργείου.

 

γ) Τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής και την επικύρωση αντιγράφων εγγράφων στο πλαίσιο των διατάξεων του άρθρου 1 του νόμου 4250/2014 (ΦΕΚ 74/Α/2014).

 

δ) Την εξυπηρέτηση και πληροφόρηση του πολίτη.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.