Προεδρικό διάταγμα 40/20 - Άρθρο 23

Άρθρο 23: Διεύθυνση Υπηρεσιών μιας Στάσης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Επιχειρησιακοί στόχοι της Διεύθυνσης Υπηρεσιών μιας Στάσης είναι η συνεχής βελτίωση και αναβάθμιση των υπηρεσιών παροχής υπηρεσιών μιας στάσης με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων και η συνεχής και αποτελεσματική υποστήριξη τους ώστε να βρίσκονται πάντα σε υψηλά επίπεδα ποιότητας και να λειτουργούν αποτελεσματικά και αποδοτικά.

 

2. Η Διεύθυνση Υπηρεσιών μιας Στάσης συγκροτείται από τα ακόλουθα Τμήματα:

 

(α) Τμήμα Οργάνωσης και Αξιολόγησης Υπηρεσιών μιας Στάσης,

 

(β) Τμήμα Υποστήριξης Λειτουργίας ΚΕΠ και

 

(γ) Τμήμα Ένταξης Διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.

 

3. Το Τμήμα Οργάνωσης και Αξιολόγησης Υπηρεσιών μιας Στάσης έχει τις εξής αρμοδιότητες:

 

(α) τον σχεδιασμό και εφαρμογή στο πλαίσιο της ευρύτερης πολιτικής για την απλούστευση των διαδικασιών, πολιτικών και δράσεων για τη δημιουργία, βελτίωση, σύνδεση, αναβάθμιση των υπηρεσιών μιας στάσης του δημοσίου τομέα,

 

(β) την αξιολόγηση των υπηρεσιών μιας στάσης ως προς ζητήματα που αφορούν τις υποδομές τους, την εξυπηρέτηση των πολιτών και την ποιότητα παροχής υπηρεσιών και η παροχή οδηγιών προς τους φορείς που παρέχουν υπηρεσίες σε πολίτες και επιχειρήσεις, για την επίλυση προβλημάτων εξυπηρέτησης,

 

(γ) τη διασφάλιση της ποιότητας και συνεκτικής παροχής δημοσίων υπηρεσιών μέσω της διασύνδεσης των υπηρεσιών μιας στάσης του δημοσίου,

 

(δ) την τήρηση σχετικών στατιστικών στοιχείων, η ανάλυση αυτών και η λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση τυχόν δυσλειτουργιών των υπηρεσιών μιας στάσης,

 

(ε) την οργάνωση και η λειτουργία των δομών του Κεντρικού Συστήματος Παροχής Υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα σε συνεργασία με τις υπόλοιπες οργανικές μονάδες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εφόσον αυτό απαιτείται και

 

(στ) τη βελτίωση της παροχής δημόσιων υπηρεσιών σε συνεργασία με τους συναρμόδιους, κατά περίπτωση, φορείς.

 

4. Το Τμήμα Υποστήριξης Λειτουργίας ΚΕΠ έχει τις εξής αρμοδιότητες:

 

(α) την υποστήριξη της καθημερινής λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών με την παροχή οδηγιών για την αντιμετώπιση και επίλυση πάσης φύσεως ζητημάτων που προκύπτουν από τη λειτουργία τους και αφορούν σε λειτουργικά θέματα, καθώς και σε θέματα κατάστασης του προσωπικού τους και απασχόλησης του προσωπικού των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών σε άλλα καθήκοντα,

 

(β) την παρακολούθηση και εισήγηση πολιτικών και δράσεων για την γενική αναβάθμιση του επαγγελματισμού των υπαλλήλων στις υπηρεσίες μιας στάσης και

 

(γ) την τήρηση στατιστικών στοιχείων για τον σχεδιασμό και εφαρμογή δράσεων που αφορούν στο ανθρώπινο δυναμικό των υπηρεσιών μιας στάσης.

 

5. Το Τμήμα Ένταξης Διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών έχει τις εξής αρμοδιότητες:

 

(α) την υποβολή προτάσεων για νέες διαδικασίες παροχής υπηρεσιών προς τους πολίτες και την ένταξη διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών σε συνεργασία με τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες και τις υπόλοιπες οργανικές μονάδες του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εφόσον αυτό απαιτείται,

 

(β) την παρακολούθηση, σε συνεργασία με τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες, της εφαρμογής των υφιστάμενων διαδικασιών και των αλλαγών που επέρχονται σε αυτές και

 

(γ) την υποστήριξη των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών σε κάθε θέμα που αφορά την ομαλή διεκπεραίωση των διαδικασιών που εντάσσονται σε αυτά.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.