Απόφαση 589/16 - Άρθρο 6

Άρθρο 6: Επίλυση διαφορών περί πρόσβασης στο Δίκτυο Διανομής


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Σε περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ Διαχειριστή και Χρηστών Διανομής ή Τελικών Πελατών, σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Κώδικα, τα μέρη καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για τη φιλική διευθέτηση των θεμάτων, σύμφωνα με την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη. Στην περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ του Διαχειριστή και των Χρηστών, ο Διαχειριστής καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την επίτευξη συμφωνίας εντός ευλόγου χρόνου, με γνώμονα την εξυπηρέτηση της ασφαλούς λειτουργίας του Δικτύου, τη διαφάνεια των συναλλαγών, την καλή πίστη και τα συναλλακτικά ήθη.

 

2. Κάθε Χρήστης Διανομής ή Τελικός Πελάτης που θεωρεί ότι παραβιάζονται διατάξεις του Κώδικα εκ μέρους του Διαχειριστή υποβάλει σχετική αναφορά προς τον Διαχειριστή, η οποία κοινοποιείται στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας. Στην περίπτωση αυτή ο Διαχειριστής απευθύνει πρόσκληση προς τον Χρήστη για φιλική επίλυση της διαφοράς, εντός 5 ημερών από την κοινοποίηση σε αυτόν της σχετικής αναφοράς. Η διαδικασία Φιλικής Διαπραγμάτευσης της διαφοράς ολοκληρώνεται με σχετική έκθεση που συντάσσεται από τον Διαχειριστή και υπογράφεται από τα δύο μέρη, εντός 30 ημερών από την κοινοποίηση της πρόσκλησης. Η έκθεση αυτή κοινοποιείται στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας.

 

3. Σε περίπτωση μη επίλυσης της διαφοράς με τη διαδικασία της φιλικής διαπραγμάτευσης, τα μέρη μπορούν να παραπέμπουν τη διαφορά στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας είτε μέσω της διαδικασίας καταγγελίας βάσει του άρθρου 34 του νόμου 4001/2011, είτε για την επίλυσή της μέσω Διαιτησίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 37 του νόμου 4001/2011 και του Κανονισμού Διαιτησίας της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας.

 

4. Μέχρι την οριστική επίλυση των διαφορών κατά τα ανωτέρω ο Χρήστης Διανομής ή ο Τελικός Πελάτης συμμορφώνεται προς τις υποδείξεις του Διαχειριστή.

 

5. Για την επίλυση κάθε διαφοράς που αναφέρεται στην ερμηνεία ή στην εφαρμογή του παρόντος Κώδικα εφαρμόζεται το Ελληνικό Δίκαιο. Για την τυχόν δικαστική επίλυση διαφορών που ανακύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Κώδικα αρμόδια είναι τα Ελληνικά Δικαστήρια.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.