Απόφαση 3871/12

Απόφαση ΔΜΕΟ/3871/2012: Χαρακτηρισμός των κάτωθι νέων οδικών τμημάτων του Νομού Σάμου ως τμημάτων του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Νομού Σάμου: 1. Νήσος Σάμος α) Παράκαμψη Πυθαγορείου, μήκους 5.560 m, με αρχή τη ΧΘ 11+400 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Τηγάνι - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων, τέλος τη ΧΘ 15+870 αυτής και αφετηρία χιλιομέτρησης την έξοδο του Λιμένος Σάμου. β) Παράκαμψη Χώρας, μήκους 1.430 m, με αρχή τη ΧΘ 16+200 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Τηγάνι - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων, τέλος τη ΧΘ 17+950 αυτής και αφετηρία χιλιομέτρησης την έξοδο του Λιμένος Σάμου. γ) Οδός σύνδεσης με Αεροδρόμιο, μήκους 720 m, με αρχή τη ΧΘ 15+870 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Τηγάνι - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων (αφετηρία χιλιομέτρησης η έξοδος του Λιμένος Σάμου) και τέλος τη ΧΘ 0+720 στην είσοδο του Αεροδρομίου Σάμου (αφετηρία χιλιομέτρησης η αρχή του νέου τμήματος). δ) Συνδετήρια Οδός μεταξύ της νέας Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Παράκαμψη Πυθαγορείου - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων και της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (4) Λιμήν Βαθέος - Μυτιληνιοί - Χώρα, μήκους 1.434 m, με αρχή τη ΧΘ 3+600 του νέου οδικού τμήματος Παράκαμψη Πυθαγορείου (αφετηρία χιλιομέτρησης η ΧΘ 11+400 της Επαρχιακής Οδού (1)) και τέλος τη ΧΘ 14+490 της Επαρχιακής Οδού (4) (αφετηρία χιλιομέτρησης η έξοδος του Λιμένος Σάμου). 2. Νήσος Ικαρία Παράκαμψη Ευδήλου, μήκους 3.769 m, με αρχή τη ΧΘ 36+520 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (14) Άγιος Κήρυκος - Καραβόσταμο - Αρμενιστής δια Κουντουμά, Μαυράτου, Αυχένα Περδικίου, Πλωμαρίου, Ευδήλου, Αγίου Πολυκάρπου και Χριστού Ραχών, τέλος τη ΧΘ 38+720 αυτής και αφετηρία χιλιομέτρησης την παραλιακή πλατεία του Αγίου Κηρύκου Ικαρίας


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση ΔΜΕΟ/3871/2012: Χαρακτηρισμός των κάτωθι νέων οδικών τμημάτων του Νομού Σάμου ως τμημάτων του Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Νομού Σάμου: 1. Νήσος Σάμος α) Παράκαμψη Πυθαγορείου, μήκους 5.560 m, με αρχή τη ΧΘ 11+400 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Τηγάνι - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων, τέλος τη ΧΘ 15+870 αυτής και αφετηρία χιλιομέτρησης την έξοδο του Λιμένος Σάμου. β) Παράκαμψη Χώρας, μήκους 1.430 m, με αρχή τη ΧΘ 16+200 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Τηγάνι - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων, τέλος τη ΧΘ 17+950 αυτής και αφετηρία χιλιομέτρησης την έξοδο του Λιμένος Σάμου. γ) Οδός σύνδεσης με Αεροδρόμιο, μήκους 720 m, με αρχή τη ΧΘ 15+870 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Τηγάνι - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων (αφετηρία χιλιομέτρησης η έξοδος του Λιμένος Σάμου) και τέλος τη ΧΘ 0+720 στην είσοδο του Αεροδρομίου Σάμου (αφετηρία χιλιομέτρησης η αρχή του νέου τμήματος). δ) Συνδετήρια Οδός μεταξύ της νέας Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Παράκαμψη Πυθαγορείου - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων και της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (4) Λιμήν Βαθέος - Μυτιληνιοί - Χώρα, μήκους 1.434 m, με αρχή τη ΧΘ 3+600 του νέου οδικού τμήματος Παράκαμψη Πυθαγορείου (αφετηρία χιλιομέτρησης η ΧΘ 11+400 της Επαρχιακής Οδού (1)) και τέλος τη ΧΘ 14+490 της Επαρχιακής Οδού (4) (αφετηρία χιλιομέτρησης η έξοδος του Λιμένος Σάμου). 2. Νήσος Ικαρία Παράκαμψη Ευδήλου, μήκους 3.769 m, με αρχή τη ΧΘ 36+520 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (14) Άγιος Κήρυκος - Καραβόσταμο - Αρμενιστής δια Κουντουμά, Μαυράτου, Αυχένα Περδικίου, Πλωμαρίου, Ευδήλου, Αγίου Πολυκάρπου και Χριστού Ραχών, τέλος τη ΧΘ 38+720 αυτής και αφετηρία χιλιομέτρησης την παραλιακή πλατεία του Αγίου Κηρύκου Ικαρίας, (ΦΕΚ 9/ΑΑΠ/2012), 27-01-2012.

 

Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Το προεδρικό διάταγμα 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α/2005) Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα.

 

2. Το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 69/1988 Περί οργανισμού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων όπως τροποποιήθηκε με το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 340/1990 Περί συστάσεων Γενικών Διευθύνσεων, το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 293/1991 Περί συστάσεως Οργανικής Μονάδας στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων και το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 167/1992 Περί τροποποίησης του Οργανισμού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων.

 

3. Το προεδρικό διάταγμα [ΠΔ] 71/1993 (ΦΕΚ 30/Α/1993) Καθορισμός αρμοδιοτήτων που διατηρούνται από τον Υπουργό και τις Περιφερειακές Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων.

 

4. Το νόμο 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α/1997) Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις.

 

5. Το νόμο 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης.

 

6. Την κοινή Υπουργική Απόφαση Δ16Α/04/773/1990 Περί εξαίρεσης διοικητικών πράξεων ή εγγράφων από τον κανόνα των τριών υπογραφών.

 

7. Την απόφαση του Πρωθυπουργού 2876/2009 Αλλαγή τίτλου υπουργείων και το προεδρικό διάταγμα 189/2009 περί καθορισμού και ανακατανομής δραστηριοτήτων των Υπουργείων.

 

8. Το νόμο 3155/1955 Περί κατασκευής και συντηρήσεως Οδών και τα εκτελεστικά του Διατάγματα.

 

9. Το από 09-08-1955 βασιλικό διάταγμα Περί Καθορισμού των Εθνικών Οδών κατά τις διατάξεις του νόμου 3155/1955 και την Γ25871/1963 απόφαση του Υπουργού τότε Δημοσίων Έργων Περί αριθμήσεως των Εθνικών Οδών.

 

10. Το από 06-02-1956 βασιλικό διάταγμα (ΦΕΚ 47/Α/1956) Περί Καθορισμού των Επαρχιακών Οδών των Νομών του Κράτους κατά τις διατάξεις του νόμου 3155/1955 και ειδικότερα την παράγραφο 42 Περί καθορισμού των Επαρχιακών Οδών του Νομού Σάμου.

 

11. Το νόμο 1418/1984 Δημόσια Έργα και ρυθμίσεις συναφών θεμάτων και ειδικότερα την παράγραφο 3 του άρθρου 25.

 

12. Την εγκύκλιο [Α] 18/1999 με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΜΕΟ/ε/ο/516/1999 Περί χαρακτηρισμού οδών ως Εθνικών ή Επαρχιακών σύμφωνα με το άρθρο 25, παράγραφος 3 του νόμου 1418/1984.

 

13. Το βασιλικό διάταγμα 465/1970 Περί όρων και προϋποθέσεων εγκαταστάσεως και λειτουργίας αντλιών καυσίμων προ πρατηρίων κειμένων εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων και κωμών ή εκτός κατοικημένων εν γένει περιοχών και περί κυκλοφοριακής συνδέσεως εγκαταστάσεων μετά των οδών, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα με το προεδρικό διάταγμα 118/2006.

 

14. Το νόμο 653/1977 Περί υποχρεώσεως των παρόδιων ιδιοκτητών για την διάνοιξη Εθνικών Οδών κ.λ.π. όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μέχρι σήμερα και το νομοθετικό διάταγμα [Ν] 929/1979 Περί εκτελέσεως του άρθρου 1 του νόμου 653/1977.

 

15. Το προεδρικό διάταγμα 209/1998 Λήψη μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας.

 

16. Την Διαπιστωτική Υπουργική Απόφαση ΔΜΕΟ/ε/114/1995: Ανακατάταξη Επαρχιακού Οδικού Δικτύου Νήσων εκτός από Κρήτη, Εύβοια, Κέρκυρα και Ρόδο.

 

17. Την Υπουργική Απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/266/1995 (ΦΕΚ 293/Β/1995) Περί Ανακατάταξης Επαρχιακού Οδικού Δικτύου των Νομών της Χώρας.

 

18. Την Υπουργική Απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/827/1995 (ΦΕΚ 735/Β/1995) Κατάταξη Εθνικού Οδικού Δικτύου Περιφερειών Κρήτης, Βορείου και Νοτίου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

19. Την ανάγκη χαρακτηρισμού των οδών που αναφέρονται στο θέμα, για να εναρμονίζονται οι ανάλογες νομοθετικές διατάξεις.

 

Αφού είδαμε:

 

1. Το απόσπασμα Πρακτικού Νομαρχιακού Συμβουλίου Δημοσίων Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Σάμου, Συνεδρίαση 1/2011/2011/Θέμα 9ο όπου ομόφωνα γνωμοδοτείται υπέρ του χαρακτηρισμού των εν θέματι οδικών τμημάτων ως Επαρχιακών Οδών.

 

2. Την Εισήγηση ΔΤΕ/732/2011 της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Σάμου όπου προτείνεται ο χαρακτηρισμός των συγκεκριμένων οδικών τμημάτων ως Επαρχιακών Οδών.

 

3. Το έγγραφο ΔΤΕ/733/2011 της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Σάμου προς την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, με το οποίο ζητείται η έγκριση του ως άνω χαρακτηρισμού και η αποστολή των στοιχείων προς την αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

 

4. Την από 27-04-2011 Τεχνική Έκθεση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Σάμου όπου παρέχονται αναλυτικές πληροφορίες για τη σκοπιμότητα και τη λειτουργική σημασία των έργων κατασκευής των ζητουμένων δρόμων.

 

5. Το απόσπασμα Πρακτικού No 6/03-05-2011 του Περιφερειακού Συμβουλίου Βορείου Αιγαίου με την Απόφαση 53/03-05-2011 όπου ομόφωνα εγκρίνεται ο χαρακτηρισμός των υπόψη νέων οδικών τμημάτων και αναλαμβάνονται από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου όλες οι υποχρεώσεις που απορρέουν εξ αυτού.

 

6. Το έγγραφο ΔΤΕ/803/09-05-2011 της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Σάμου δια του οποίου αποστέλλονται τα δικαιολογητικά για τον χαρακτηρισμό των νέων οδικών τμημάτων Νομού Σάμου ως Επαρχιακών από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων / Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων / ΔΜΕΟ(ε).

 

7. Το έγγραφο ΔΜΕΟ/1918/11-07-2011 του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων / Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων / ΔΜΕΟ(ε) προς τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Σάμου, δια του οποίου ζητούνται συμπληρωματικά στοιχεία για την προώθηση της σχετικής διαδικασίας.

 

8. Το έγγραφο ΔΤΕ/1488/01-08-2011 της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Σάμου, με το οποίο διαβιβάζονται επιπρόσθετοι χάρτες όπου απεικονίζονται τα ζητούμενα προς χαρακτηρισμό νέα οδικά τμήματα.

 

9. Το έγγραφο ΔΜΕΟ/3226/13-09-2011 του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων / Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων / ΔΜΕΟ(ε) προς τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Σάμου, δια του οποίου ζητούνται πληροφορίες για την πρόοδο των έργων κατασκευής των νέων δρόμων και για τα γεωμετρικά στοιχεία τους.

 

10. Το έγγραφο ΔΤΕ/1905/23-09-2011 της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Περιφερειακής Ενότητας Σάμου, με το οποίο ενημερώνεται η ΔΜΕΟ(ε) επί των ερωτημάτων που έθεσε στο προηγούμενο έγγραφό της.

 

Και επειδή:

 

1. Τα συγκεκριμένα οδικά τμήματα δεν είναι χαρακτηρισμένα αλλά έχουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά που αντιστοιχούν σε Επαρχιακούς Δρόμους και αποτελούν νέες οδικές χαράξεις που συνδέονται με το υφιστάμενο Επαρχιακό Δίκτυο και έχουν αναβαθμισμένα γεωμετρικά και λειτουργικά στοιχεία.

 

2. α) Τα οδικά τμήματα Παράκαμψη Πυθαγορείου και Παράκαμψη Χώρας έχουν συνολικό πλάτος καταστρώματος 10,5 m, είναι διπλής κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,50 m, χωρίς διαχωριστική νησίδα ή στηθαίο.

 

β) Τα οδικά τμήματα Οδός σύνδεσης με Αεροδρόμιο και Οδός σύνδεσης με δρόμο Χώρας - Μυτιληνιών έχουν συνολικό πλάτος καταστρώματος 9,50 m, είναι διπλής κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,00 m, χωρίς διαχωριστική νησίδα ή στηθαίο.

 

γ) Το οδικό τμήμα Παράκαμψη Ευδήλου έχει συνολικό πλάτος καταστρώματος 8,50 m, είναι διπλής κατεύθυνσης με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,50 m, χωρίς διαχωριστική νησίδα ή στηθαίο.

 

3. Έχουν ήδη εγκριθεί οι οριστικές μελέτες οδοποιίας για όλα τα παραπάνω οδικά τμήματα, τα οποία βρίσκονται στο στάδιο της κατασκευής και επίκειται η ένταξή τους στο ΕΣΠΑ.

 

4. Η λειτουργική σημασία των νέων δρόμων είναι βαρύνουσα, διότι αναβαθμίζεται η οδική ασφάλεια τόσο σε υπερτοπικό όσο και σε τοπικό επίπεδο, αφού οι υφιστάμενες παλαιές χαράξεις των εν θέματι Επαρχιακών Οδών - μέσα και έξω από οικισμούς - έχουν ανεπαρκή γεωμετρικά και λειτουργικά στοιχεία και εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια πεζών και οχημάτων.

 

5. Οι εν λόγω παρακάμψεις, βελτιώσεις και συνδετήριες έχουν σκοπό να διευκολύνουν τις υπεραστικές μετακινήσεις των οχημάτων που κατευθύνονται σε άλλους προορισμούς πέραν από τους τοπικούς οικισμούς και συνεισφέρουν στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού φόρτου στα παλαιά τμήματα των Επαρχιακών Οδών.

 

6. Η υπαγωγή των οδών στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο δεν επιφέρει μεταβολές στις αποστάσεις των οικοδομικών γραμμών από τον άξονα του δρόμου (15 m τόσο για το Επαρχιακό όσο και για το Δημοτικό Οδικό Δίκτυο στη συγκεκριμένη περίπτωση, στις εκτός σχεδίου και εκτός ορίων οικισμών περιοχές όπως προβλέπει το προεδρικό διάταγμα 209/1998).

 

7. Σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 25 του νόμου 1418/1984 επιτρέπεται σε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με τον χαρακτηρισμό τμημάτων οδών ως Εθνικών ή Επαρχιακών λόγω παραλλαγών ή χρησιμοποίησής τους ως κλάδων κυκλοφοριακών κόμβων ή για άλλους ανάλογους λόγους ο καθορισμός να γίνεται με απόφαση του - τότε - Υπουργού Δημοσίων Έργων (και νυν Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων) που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, αποφασίζουμε:

 

Εγκρίνουμε να ενταχθούν στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο του Νομού Σάμου, με την αντίστοιχη αρίθμηση, τα κάτωθι νέα οδικά τμήματα:

 

1. Νήσος Σάμος

 

α) Παράκαμψη Πυθαγορείου, μήκους 5.560 m, με αρχή τη ΧΘ 11+400 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Τηγάνι - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων, τέλος τη ΧΘ 15+870 αυτής και αφετηρία χιλιομέτρησης την έξοδο του Λιμένος Σάμου, με αρίθμηση (1).

 

β) Παράκαμψη Χώρας, μήκους 1.430 m, με αρχή τη ΧΘ 16+200 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Τηγάνι - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων, τέλος τη ΧΘ 17+950 αυτής και αφετηρία χιλιομέτρησης την έξοδο του Λιμένος Σάμου, με αρίθμηση (1).

 

γ) Οδός σύνδεσης με Αεροδρόμιο, μήκους 720 m, με αρχή τη ΧΘ 15+870 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Τηγάνι - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων (αφετηρία χιλιομέτρησης η έξοδος του Λιμένος Σάμου) και τέλος τη ΧΘ 0+720 στην είσοδο του Αεροδρομίου Σάμου (αφετηρία χιλιομέτρησης η αρχή του νέου τμήματος), με αρίθμηση (1).

 

δ) Συνδετήρια Οδός μεταξύ της νέας Επαρχιακής Οδού (1) Λιμήν Βαθέος - Παράκαμψη Πυθαγορείου - Λιμήν Καρλοβασίου δια Χώρας, Πύργου και Αγίων Θεοδώρων και της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (4) Λιμήν Βαθέος - Μυτιληνιοί - Χώρα, μήκους 1.434 m, με αρχή τη ΧΘ 3+600 του νέου οδικού τμήματος Παράκαμψη Πυθαγορείου (αφετηρία χιλιομέτρησης η ΧΘ 11+400 της Επαρχιακής Οδού (1)) και τέλος τη ΧΘ 14+490 της Επαρχιακής Οδού (4) (αφετηρία χιλιομέτρησης η έξοδος του Λιμένος Σάμου), με αρίθμηση (1).

 

2. Νήσος Ικαρία

 

Παράκαμψη Ευδήλου, μήκους 3.769 m, με αρχή τη ΧΘ 36+520 της υφισταμένης Επαρχιακής Οδού (14) Άγιος Κήρυκος - Καραβόσταμο - Αρμενιστής δια Κουντουμά, Μαυράτου, Αυχένα Περδικίου, Πλωμαρίου, Ευδήλου, Αγίου Πολυκάρπου και Χριστού Ραχών, τέλος τη ΧΘ 38+720 αυτής και αφετηρία χιλιομέτρησης την παραλιακή πλατεία του Αγίου Κηρύκου Ικαρίας, με αρίθμηση (14).

 

Από τις διατάξεις της Απόφασης αυτής δεν προκύπτει δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Αθήνα, 09-01-2012

 

Ο Υπουργός

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.