Νόμος 4473/17 - Άρθρο 3

Άρθρο 3: Ρύθμιση θεμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Στην παράγραφο 1 του άρθρου 19 του νόμου 4440/2016 (ΦΕΚ 224/Α/2016), όπως ισχύει, προστίθεται περίπτωση κ)β' ως εξής:

 

{κ)β) σε υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου και Ανεξάρτητες Αρχές που εποπτεύονται από αυτό και σε φορείς του άρθρου 68 παράγραφος 1 υποπαράγραφος 3 του νόμου [Ν] 4235/2014 (ΦΕΚ 32/Α/2014) και του άρθρου 26 παράγραφος 3 υποπαράγραφος β' του νόμου 3432/2006 (ΦΕΚ 14/Α/2006), καθώς και σε φορείς και υπηρεσίες του ΟΑΕΔ για την υλοποίηση της μαθητείας των εκπαιδευτικών δομών του ίδιου Υπουργείου των εκπαιδευτικών, του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ).}

 

1. α. Από την παράγραφο 2 του άρθρου 19 του νόμου 4440/2016 (ΦΕΚ 224/Α/2016), όπως ισχύει, απαλείφεται η φράση οι ειδικές διατάξεις περί αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

 

2. α) Το πρώτο εδάφιο και οι περιπτώσεις α' και β' της παραγράφου 4 του άρθρου 21 του νόμου 3699/2008 (ΦΕΚ 199/Α/2008), όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου 48 του νόμου 4415/2016 (ΦΕΚ 159/Α/2016), αντικαθίστανται ως εξής:

 

{4. α) Όταν δεν καλύπτονται τα κενά με μετάθεση ή διορισμό, μόνιμοι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της παραγράφου 1 του άρθρου 16, μπορεί να αποσπώνται, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης και Τμήματα Ένταξης.

 

β) Αν εξακολουθούν να υφίστανται λειτουργικές ανάγκες σε δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, μπορεί να τοποθετούνται σε αυτές εκπαιδευτικοί της ίδιας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, ύστερα από αίτησή τους, οι οποίοι πληρούν τουλάχιστον 1 από τις παρακάτω προϋποθέσεις:

 

α)α) Είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίων ετήσιας επιμόρφωσης - εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών.

 

β)β) Έχουν προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός διδακτικού έτους στις ανωτέρω δομές και προγράμματα.

 

γ)γ) Είναι γονείς παιδιών με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω.

 

δ)δ) Είναι κάτοχοι πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίων επιμόρφωσης - εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από Πανεπιστήμια ή από αναγνωρισμένους κρατικούς φορείς που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.}

 

β) Η ισχύς της παρούσας παραγράφου άρχεται από το σχολικό έτος 2016-2017. Αποσπάσεις εκπαιδευτικών που έχουν διενεργηθεί έως την έναρξη ισχύος του παρόντος δεν θίγονται.

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.