Νόμος 4623/19 - Άρθρο 55

Άρθρο 55: Θέματα προσωπικού του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

1. Οι θέσεις προσωπικού του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μπορούν να καλύπτονται και με αποσπάσεις μονίμων υπαλλήλων ή υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης ή του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα κατόπιν δημοσίευσης σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Η απόσπαση διαρκεί 3 χρόνια και μπορεί να παραταθεί για 1 ακόμη τριετία.

 

Μεταβατικά και μέχρι την 31-12-2019, η σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του πρώτου εδαφίου της παρούσας παραγράφου δεν απαιτείται.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παράγραφος 1 τίθεται όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 3 του άρθρου 51 του νόμου 4635/2019 (ΦΕΚ 167/Α/2019).

 

2. Οι πράξεις αποσπάσεων διενεργούνται, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, με απόφαση του Υπουργού Επικρατείας, που είναι αρμόδιος για τη διοίκηση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

 

3. Η δαπάνη μισθοδοσίας των υπαλλήλων που αποσπώνται στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, βαρύνει τον φορέα προέλευσης.

 

4. Για την υπερωριακή απασχόληση ή απασχόληση κατά τις νυχτερινές ώρες ή ημέρες εξαιρέσιμες ή αργίες εφαρμόζονται οι ισχύουσες γενικές διατάξεις για τους δημοσίους υπαλλήλους. Οι απαιτούμενες πράξεις εκδίδονται από τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

 

5. Στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, δύνανται να αναλάβουν θέσεις ευθύνης και οι υπάλληλοι που υπηρετούν σε αυτήν με απόσπαση. Σε περίπτωση που ο χρόνος απόσπασης υπολείπεται της διάρκειας πλήρους θητείας της οικείας θέσης ευθύνης, ο χρόνος απόσπασης παρατείνεται αυτοδικαίως μέχρι την ολοκλήρωση της κατά τα ανωτέρω θητείας.

 

6. Οι θέσεις προσωπικού της Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, είναι το σύνολο των θέσεων των μεταφερόμενων υπηρεσιών σε αυτή από τα προεδρικά διατάγματα 81/2019 και 84/2019.

 

7. Οι θέσεις και το προσωπικό που τις κατέχει κατανέμονται εκ νέου με διαπιστωτική απόφαση του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις νέες υπηρεσίες.

 

8. Στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, πέραν των οριζόμενων στην παράγραφο 7 του παρόντος άρθρου θέσεων, συνιστώνται επιπλέον οι εξής θέσεις:

 

(α) στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών 10 θέσεις Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Πληροφορικής και 10 θέσεις Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Διοικητικού - Οικονομικού,

 

(β) στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης συνιστώνται 10 θέσεις Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Πληροφορικής και 10 θέσεις Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Πληροφορικής,

 

(γ) στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών συνιστώνται 8 θέσεις Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης Διοικητικού Οικονομικού, 3 θέσεις Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Διοικητικού - Λογιστικού και 2 θέσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Διοικητικού - Λογιστικού.

 

9. Στις μονάδες της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών προΐστανται υπάλληλοι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης όλων των κλάδων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 84 του Υπαλληλικού Κώδικα.

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.