Απόφαση d13-715/18

Απόφαση Δ13/715/2018: Ανακατάταξη οδικού τμήματος της Εθνικής Οδού (5) του Πρωτεύοντος Δικτύου, από την συμβολή με την Επαρχιακή οδό (10) του νομού Άρτας έως τη συμβολή με την Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας (περιοχή πρώην Στρατοπέδου Πετροπουλάκη) και ένταξη του στο Δευτερεύον Εθνικό Δίκτυο


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση Δ13/715/2018: Ανακατάταξη οδικού τμήματος της Εθνικής Οδού (5) του Πρωτεύοντος Δικτύου, από την συμβολή με την Επαρχιακή οδό (10) του νομού Άρτας έως τη συμβολή με την Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας (περιοχή πρώην Στρατοπέδου Πετροπουλάκη) και ένταξη του στο Δευτερεύον Εθνικό Δίκτυο, (ΦΕΚ 33/ΑΑΠ/2018), 27-02-2018.

 

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Το προεδρικό διάταγμα 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α/2005) Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα, όπως τροποποιήθηκε με το νόμο 4320/2015 (ΦΕΚ 90/Α/2015) και ισχύει.

 

2. Το νόμο 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α/1997) Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις.

 

3. Το νόμο 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης.

 

4. Την κοινή απόφαση Δ16Α/04/773/1990 του Υπουργού Προεδρίας και αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων. Περί εξαίρεσης διοικητικών πράξεων ή εγγράφων από τον κανόνα των τριών υπογραφών.

 

5. Το νόμο 3155/1955 Περί κατασκευής και συντηρήσεως Οδών και τα εκτελεστικά του διατάγματα.

 

6. Το από 09-08-1955 βασιλικό διάταγμα Περί Καθορισμού των Εθνικών Οδών κατά τις διατάξεις του νόμου 3155/1955 και την Γ/25871/1963 απόφαση του Υπουργού Δημοσίων Έργων Περί αριθμήσεως των Εθνικών Οδών.

 

7. Το από 06-02-1956 βασιλικό διάταγμα (ΦΕΚ 47/Α/1956) Περί Καθορισμού των Επαρχιακών Οδών των Νομών του Κράτους κατά τις διατάξεις του νόμου 3155/1955.

 

8. Το νόμο 1418/1984 Δημόσια Έργα και ρυθμίσεις συναφών θεμάτων και ειδικότερα την παράγραφο 3 του άρθρου 25.

 

9. Την εγκύκλιο 18/1999 με την ΔΜΕΟ/ε/516/1999 Περί χαρακτηρισμού οδών ως Εθνικών ή Επαρχιακών σύμφωνα με το άρθρο 25, παράγραφος 3 του νόμου 1418/1984.

 

10. Το βασιλικό διάταγμα 465/1970 Περί όρων και προϋποθέσεων εγκαταστάσεως και λειτουργίας αντλιών καυσίμων προ πρατηρίων κειμένων εκτός εγκεκριμένων σχεδίων πόλεων και κωμών ή εκτός κατοικημένων εν γένει περιοχών και περί κυκλοφοριακής συνδέσεως εγκαταστάσεων μετά των οδών, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα με το προεδρικό διάταγμα 118/2006.

 

11. Το νόμο 653/1977 Περί υποχρεώσεως των παρόδιων ιδιοκτητών για την διάνοιξη Εθνικών Οδών κ.λ.π. όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μέχρι σήμερα και το νομοθετικό διάταγμα [Ν] 929/1979 Περί εκτελέσεως του άρθρου 1 του νόμου 653/1977.

 

12. Το προεδρικό διάταγμα 209/1998 Λήψη μέτρων για την ασφάλεια υπεραστικής συγκοινωνίας.

 

13. Την απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/266/1995 (ΦΕΚ 293/Β/1995) του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Περί Ανακατάταξης Επαρχιακού Οδικού Δικτύου των Νομών της Χώρας.

 

14. Την απόφαση ΔΜΕΟ/ε/ο/1308/1995 (ΦΕΚ 30/Β/1995) του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων Κατάταξη Εθνικών Οδών περιφερειών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Μακεδονίας και Θράκης σε Βασικό (Πρωτεύον), Δευτερεύον και Τριτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

15. Το προεδρικό διάταγμα 70/2015, άρθρο 3 (ΦΕΚ 114/Α/2015) σύμφωνα με το οποίο το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων που είχε συγχωνευθεί σε Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, ανασυνιστάται σε Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

 

16. Το προεδρικό διάταγμα 123/2016, άρθρο 4 (ΦΕΚ 208/Α/2016) σύμφωνα με το οποίο το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, μετονομάζεται σε Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνδυασμό με το άρθρο 3 του προεδρικού διατάγματος 70/2015 (ΦΕΚ 114/Α/2015).

 

17. Το προεδρικό διάταγμα 125/2016, (ΦΕΚ 210/Α/2016) Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών.

 

18. Το προεδρικό διάταγμα 123/2017 (ΦΕΚ 151/Α/2017) Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

 

19. Την απόφαση οίκοθεν Δ13/471/2017, του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Καθορισμός αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών (Δ13) του προεδρικού διατάγματος 123/2017 σε ότι αφορά τις υφιστάμενες, τις υπό ανάθεση και τις προς δημοπράτηση συμβάσεις αρμοδιότητας της τέως Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του καταργηθέντος προεδρικού διατάγματος [ΠΔ] 109/2014.

 

Αφού είδαμε:

 

1) Την απόφαση ΔΜΕΟ/ε/205/1997 του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, με την οποία χαρακτηρίστηκε και κατατάχθηκε η παράκαμψη Άρτας -Φιλιππιάδας στο Πρωτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

2) Την απόφαση ΔΜΕΟ/ε/429/2000 του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, που χαρακτηρίζει και κατατάσσει το Δυτικό άξονα Β-Ν (ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ) τμήμα: Κακαβιά -Αντίρριο, στο Βασικό (Πρωτεύον) Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

3) Την απόφαση οίκοθεν ΟΑΠ/Α1/11092/2005 του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, που χαρακτηρίζει ως αυτοκινητόδρομο την Ιόνια Οδό από Αντίρριο έως Ιωάννινα.

 

4) Την απόφαση οίκοθεν ΔΟΥ/5776/2015 (ΦΕΚ 253/ΑΑΠ/2015) του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που χαρακτηρίζει και αριθμεί την Ιόνια Οδός ως αυτοκινητόδρομο Α5.

 

5) Το 19386/15-03-2012 έγγραφο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρταίων που ζητά την ανακατάταξη τμήματος της Εθνικής Οδού Άρτας-Ιωαννίνων.

 

6) Το 1403/05-04-2012 έγγραφο της Διεύθυνσης Μελετών Έργων Οδοποιίας (νυν ΔΟΥ) που ζητούνται από το Δήμο Άρτας επιπλέον στοιχεία προκειμένου να εξεταστεί η ζητούμενη ανακατάταξη.

 

7) Το 29917/08-09-2015 έγγραφο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρταίων με το οποίο υποβλήθηκε στη δημόσια οικονομική υπηρεσία η 294/2015 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

 

8) Την απόφαση 294/2015 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αρταίων, που αποφασίζει ομόφωνα, την ανακατάταξη του τμήματος της παλαιάς Εθνικής οδού (5), από Γέφυρα Ζούτου έως Γέφυρα Καλογήρου και ένταξη αυτού στο Τριτεύον Εθνικό Δίκτυο.

 

9) Την 7/37/29-07-2015 απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου, που αποφασίζει ομόφωνα την ανακατάταξη τμήματος της παλαιάς Εθνικής Οδού (5) από Γέφυρα Ζούτου έως Γέφυρα Καλογήρου και ένταξη αυτού στο Τριτεύον Εθνικό Δίκτυο εκτός του τμήματος από κόμβο παλαιού στρατοπέδου μέχρι διασταύρωση προς Γραμμενίτσα, το οποίο προτείνεται να χαρακτηρισθεί ως δημοτική οδός.

 

10) Το οίκοθεν 105385/790/19-10-2015 έγγραφο της Περιφερειακής Ενότητας Άρτας της Περιφέρειας Ηπείρου με το οποίο αποστέλλεται η 7/37/29-07-2015 απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.

 

11) Το ΚΒ/ΦΚ/ΠΡ14.00/Μ/ΣΥ.9/7526/23-10-2015 έγγραφο της ΕΥΔΕ/Κ και ΣΣΥ, με το οποίο ζητείται να εξεταστεί η ανακατάταξη από γέφυρα Ζούτου έως γέφυρα Καλογήρου.

 

12) Το ΔΟΥ/5031/17-12-2015 έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών με το οποίο ζητούνται συμπληρωματικά έγγραφα.

 

13) Το 1188/03-02-2016 έγγραφο του Δήμου Ζηρού με το οποίο αποστέλλεται η 6/2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ζηρού.

 

14) Την 6/2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ζηρού, η οποία αποφασίζει κατά πλειοψηφία, την ανακατάταξη τμήματος της υφιστάμενης Εθνικής Οδού (5), η οποία ανήκει διοικητικά στα όρια του Δήμου Ζηρού, από Γέφυρα Καλογήρου έως το πρώην Στρατόπεδο Πετροπουλάκη και την ένταξη του στο τριτεύον Εθνικό δίκτυο.

 

15) Την 48/2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Νικολάου Σκουφά, η οποία αποφασίζει ομόφωνα την ανακατάταξη του τμήματος της παλαιάς Εθνικής Οδού (5) από γέφυρα Ζούτου έως Γέφυρα Καλογήρου και ένταξη αυτού στο Τριτεύον Εθνικό Δίκτυο.

 

16) Το 15677/08-06-2016 έγγραφο του Δήμου Αρταίων με το οποίο αποστέλλεται η 3/15/25-04-2016 απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, η οποία αποφασίζει κατά πλειοψηφία την ανακατάταξη του τμήματος της Εθνικής Οδού 5 από Γέφυρα Καλογήρου έως το πρώην Στρατόπεδο Πετροπουλάκη και την ένταξη αυτού στο Τριτεύον Εθνικό Δίκτυο.

 

17) Το ΔΟΥ/ο/1780/28-03-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών με το οποίο ζητούνται συμπληρωματικά στοιχεία.

 

18) Το 13672/12-04-2017 έγγραφο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αρταίων με το οποίο αποστέλλονται ψηφιακά αρχεία του υπό ανακατάταξη οδικού τμήματος.

 

19) Το από 11-09-2017 ηλεκτρονικό μήνυμα από τη ΝΕΑ ODOS S.A. με το οποίο αποστέλλεται link με οριζοντιογραφίες και τα αντίστοιχα Πιστοποιητικά Έγκρισης των Μελετών Οδοποιίας για τις περιοχές της Γέφυρας Ζούτου και του Α/Κ Φιλιππιάδας.

 

20) Το οίκοθεν 4908/15-09-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών με το οποίο ζητείται η σύμφωνη γνώμη για την ανακατάταξη από την Τεχνική Υπηρεσία της Περιφέρειας Ηπείρου και την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Άρτας.

 

21) Το 105207/11473/12-10-2017 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Ηπείρου με το οποίο μας γνωστοποιεί ότι δεν έχει αντίρρηση για την εν λόγω ανακατάταξη.

 

22) Το διάγραμμα με τίτλο Οριζοντιογραφία Ευρύτερης Περιοχής, Ανακατάταξη Οδικού Τμήματος Υφιστάμενης Εθνικής Οδού (5) του Πρωτεύοντος Δικτύου Αγρίνιο -Αμφιλοχία-Άρτα-Φιλιππιάδα-Ιωάννινα σε υπόβαθρο Γεωγραφικής Υπηρεσίας Στρατού το οποίο εκδόθηκε από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Αρταίων στις 22-02-2016 και θεωρήθηκε στις 23-02-2016 από την Περιφέρεια Ηπείρου σε κλίμακα 1:20000.

 

23) Την από 12-10-2017 εισήγηση της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με το οποίο εισηγείται η εν θέματι ανακατάταξη.

 

24) Την από 09-11-2017, συνεδρία 43 - Πράξη 174, γνωμοδότηση του Συμβουλίου Δημοσίων Έργων (Τμήμα Μελετών) με την οποία γνωμοδοτεί ομόφωνα υπέρ της εισηγούμενης ανακατάταξης του οδικού τμήματος της Εθνικής Οδού 5 σε Δευτερεύον Εθνικό Δίκτυο και την επισήμανση για την αναγκαιότητα ανακατάταξης και των υπόλοιπων τμημάτων της Εθνικής Οδού (5) που αντικαταστάθηκαν από την Ιόνια Οδό.

 

25) Το προεδρικό διάταγμα 209/1998, άρθρο 1 παράγραφος 1(β) όπου στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο εντάσσονται οδικοί άξονες για τους οποίους έχει γίνει παραλλαγή με Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

26) Το γεγονός ότι η Εθνική Οδός (5) αποτελεί έναν από τους σπουδαιότερους και μεγαλύτερους οδικούς άξονες της χώρας και η υποβάθμιση της (λόγω της νέας χάραξης (Ιόνια Οδός - παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας) δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα όρια του Δευτερεύοντος Εθνικού Οδικού Δικτύου.

 

Και επειδή:

 

1. Για την εφαρμογή των προεδρικών διαταγμάτων 209/1998 και 401/1993 (τα οποία ισχύουν από την ημέρα που δημοσιεύθηκαν σε φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως) είναι απαραίτητη η κατάταξη των Εθνικών δρόμων στις (3) κατηγορίες: Βασικό ή Πρωτεύον, Δευτερεύον και Τριτεύον Δίκτυο, σύμφωνα με τα κριτήρια που αναφέρονται στα προεδρικά διατάγματα και την λειτουργική σημασία των δρόμων.

 

2. Η απόφαση ΔΜΕΟ/ε/205/31-03-1997, του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, χαρακτήρισε και κατέταξε την παράκαμψη Άρτας -Φιλιππιάδας στο Πρωτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

3. Η απόφαση ΔΜΕΟ/ε/429/25-05-2000, του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, χαρακτήρισε και κατέταξε το Δυτικό άξονα Β-Ν (ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ) τμήμα: Κακαβιά -Αντίρριο, στο Βασικό (Πρωτεύον) Εθνικό Οδικό Δίκτυο.

 

4. Η απόφαση οίκοθεν ΟΑΠ/Α1/11092/20-09-2005, του Υπουργού Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, χαρακτήρισε ως αυτοκινητόδρομο την Ιόνια Οδό από Αντίρριο έως Ιωάννινα.

 

5. Η απόφαση οίκοθεν ΔΟΥ/5776/2015 (ΦΕΚ 253/ΑΑΠ/2015), του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, χαρακτηρίζει και αριθμεί την Ιόνια Οδό ως αυτοκινητόδρομο Α5.

 

6. Σήμερα υφίστανται 2 οδικοί άξονες του Πρωτεύοντος Εθνικού Οδικού Δικτύου που διέρχονται από την εξεταζόμενη περιοχή.

 

7. Για το τμήμα της Εθνικής Οδού (5), από τις συμβολές της με την επαρχιακή οδό (10) στην περιοχή γέφυρας Ζούτου έως την περιοχή πρώην Στρατοπέδου Πετροπουλάκη, έχει υποβαθμισθεί η λειτουργική της σημασία, ως υπεραστικού οδικού άξονα λόγω της κατασκευής και απόδοσης στην κυκλοφορία του αντίστοιχου τμήματος της νέας οδικής αρτηρίας (ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ) και της Παράκαμψης Άρτας-Φιλιππιάδας.

 

8. Η παράκαμψη Άρτας-Φιλιππιάδας, ένα τμήμα της οποίας ανήκει και στον αυτοκινητόδρομο (ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ), αποτελεί ευρεία παράκαμψη του προς ανακατάταξη τμήματος, έχει αναλάβει το βάρος της υπεραστικής κυκλοφορίας και διευκολύνει τις μετακινήσεις των οχημάτων που κατευθύνονται σε άλλα αστικά κέντρα (Φιλιππιάδα, Ιωάννινα, κ.λ.π.).

 

9. Το εν λόγω τμήμα της υφιστάμενης Εθνικής Οδού (5) παρουσιάζει αισθητά μειωμένο κυκλοφοριακό φόρτο και εξυπηρετεί κυρίως τις τοπικές ανάγκες κυκλοφορίας.

 

10. Η ολοκλήρωση του Α5 αναμένεται να συντελέσει στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής (Αντίρριο έως Ιωάννινα) αφού ενώνει τις περιοχές με δίκτυο ανώτερης κατηγορίας και βελτιώνει την παλαιά πλέον Εθνική Οδό (5).

 

11. Η παραμονή του παραπάνω τμήματος στο Πρωτεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο έχει ως αποτέλεσμα να εξακολουθεί να ισχύει για τις εκατέρωθεν του δρόμου ιδιοκτησίες ο αυστηρός περιορισμός στις αποστάσεις των οικοδομικών γραμμών, που βάσει του προεδρικού διατάγματος 209/1998, στις εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές και εκτός ορίων οικισμών και καθορίζεται στα 60 m από τον άξονα του δρόμου.

 

12. Οι αρμόδιες Υπηρεσίες:

 

Περιφέρεια Ηπείρου δια του Περιφερειακού Συμβουλίου
Η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Περιφέρειας Ηπείρου
Περιφερειακή Ενότητα Άρτας
Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Αρταίων
Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Ζηρού
Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Νικολάου Σκουφά
Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Αρταίων

 

συνηγορούν στην ανακατάταξη του οδικού τμήματος του θέματος.

 

13. Κατά το προεδρικό διάταγμα 209/1998, άρθρο 1 παράγραφος 1(β), το ζητούμενο προς ανακατάταξη και υποβιβασμό οδικό τμήμα πληροί τις προϋποθέσεις ένταξης στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, διότι αποτελεί οδικό άξονα για τον οποίο έχει γίνει παραλλαγή με Βασικό Εθνικό Οδικό Δίκτυο, αποφασίζουμε:

 

Να ανακαταταχθεί το οδικό τμήμα της Εθνικής Οδού (5) του Πρωτεύοντος Δικτύου από την συμβολή με την Επαρχιακή οδό (10) του νομού Άρτας έως την συμβολή με την Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας (περιοχή πρώην Στρατοπέδου Πετροπουλάκη) και να ενταχθεί στο Δευτερεύον Εθνικό Δίκτυο της χώρας, όπως ακριβώς απεικονίζεται στο συνημμένο χάρτη της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών, σε υπόβαθρο ορθοφωτοχαρτών της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ.

 

Από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκύπτει δαπάνη σε βάρος του Κρατικού προϋπολογισμού.

 

Η απόφαση αυτή και ο συνημμένος σε αυτή χάρτης, με τίτλο: Ανακατάταξη οδικού τμήματος της Εθνικής Οδού (5) του Πρωτεύοντος Δικτύου, από την συμβολή με την Επαρχιακή οδό 10 του νομού Άρτας έως την συμβολή με την Παράκαμψη Άρτας - Φιλιππιάδας (περιοχή πρώην Στρατοπέδου Πετροπουλάκη) και ένταξη του στο Δευτερεύον Εθνικό Δίκτυο, να δημοσιευτούν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

a.d13-715.18

 

Αθήνα, 06-02-2018

 

Ο Υπουργός

 



Copyright © 2020 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.