Απόφαση 227222/16

Απόφαση 227222/4743/2016: Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής εγγράφων, αποφάσεων και άλλων πράξεων Με Εντολή Αντιπεριφερειάρχη, στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας


Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο
Είσοδος στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
   
Χρήστης
Κωδικός
  Υπενθύμιση στοιχείων λογαριασμού
   
 
Νέοι χρήστες
Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο.
Δημιουργία νέου λογαριασμού

 

 

Απόφαση 227222/4743/2016: Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής εγγράφων, αποφάσεων και άλλων πράξεων Με Εντολή Αντιπεριφερειάρχη, στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, (ΦΕΚ 2921/Β/2016), 13-09-2016.

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας

 

Έχοντας υπόψη:

 

1. Τις διατάξεις των άρθρων 3, 113, 159, 160, 186 και 282 παράγραφος 1)α του νόμου 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης -Πρόγραμμα Καλλικράτης.

 

2. Τις διατάξεις του προεδρικού διατάγματος 132/2010 (ΦΕΚ 225/Α/2010) Οργανισμός της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

 

3. Τις διατάξεις των άρθρων 29 του νόμου 3528/2007, 15 του νόμου [Ν] 2592/1998, 25 παράγραφος 7 του νόμου 2738/1999 και 6 και 7 του νόμου 3833/2010.

 

4. Τις διατάξεις του άρθρου 38 παράγραφος 1 του νόμου 3986/2011 (ΦΕΚ 152/Α/2011).

 

5. Τις διατάξεις του νόμου 4024/2011 (ΦΕΚ 226/Α/2011).

 

6. Την υπ' αριθμόν 296694/5006/2014 απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος (ΦΕΚ 3081/Β/2014) Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στους άμεσα εκλεγμένους Αντιπεριφερειάρχες της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

 

7. Την υπ' αριθμόν οίκοθεν ΔΟΑ/26601/2007 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και την υπ' αριθμόν οίκοθεν ΔΟΑ/8638/2013 εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης περί μείωσης υπογραφών στις διοικητικές πράξεις και στα διοικητικά έγγραφα.

 

8. Την υπ' αριθμόν 26/2008 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.

 

9. Την ανάγκη απλούστευσης διαδικασιών, για τη σύντομη διεκπεραίωση υπηρεσιακών θεμάτων και την εξασφάλιση της εύρυθμης και αποδοτικής λειτουργίας των υπηρεσιών της Περιφέρειας.

 

10. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρους του κρατικού προϋπολογισμού ή της Περιφέρειας, αποφασίζουμε:

 

Παρέχουμε εξουσιοδότηση υπογραφής εγγράφων, αποφάσεων και άλλων πράξεων σχετικών με τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

 

Α. Στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού ως εξής:

 

1. Την έκδοση απόφασης έγκρισης Προκαταρκτικών Περιβαλλοντικών Δεσμεύσεων για έργα και δραστηριότητες κατηγορίας Β' αρμοδιότητας της σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

 

2. Την έκδοση απόφασης πρόσθετων όρων σε Προκαταρκτικές Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για έργα και δραστηριότητες κατηγορίας Β', στην περίπτωση που υπόκεινται σε ειδική οικολογική αξιολόγηση και προκύπτει ότι ενδέχεται να κινδυνεύει η ακεραιότητα της προστατευόμενης περιοχής.

 

3. Τις προβλεπόμενες αποφάσεις χορήγησης βεβαίωσης απαλλαγής από Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων.

 

4. Τις Προκαταρκτικές περιβαλλοντικές δεσμεύσεις για έργα και δραστηριότητες κατηγορίας Β' που δεν προβλέπεται η χορήγηση άδειας λειτουργίας από την κείμενη νομοθεσία.

 

5. Τους χρηματικούς καταλόγους και περιληπτικές καταστάσεις προς τις αρμόδιες Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες κατά τα οριζόμενα στις κοινές υπουργικές αποφάσεις 377/96/1995 (ΦΕΚ 18/Β/1995) και κοινές υπουργικές αποφάσεις 31404/2005 (ΦΕΚ 868/Β/2005).

 

6. Τις απαντήσεις σε αιτήσεις, αναφορές, ερωτήματα ενδιαφερομένων (πολιτών, συλλόγων, φορέων, αρχών κ.λ.π.) για θέματα που έχουν λυθεί με σχετική νομοθεσία ή εγκυκλίους, για τρέχοντα θέματα λεπτομερειακού χαρακτήρα, καθώς και θέματα επανεξέτασης.

 

7. Τα έγγραφα και τις οδηγίες στα πλαίσια υλοποίησης των εγκεκριμένων διαχειριστικών σχεδίων υδάτινων διαμερισμάτων ΠΔΕ.

 

8. Τα έγγραφα και τις οδηγίες στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος Ελέγχου Ποιότητας Αρδευτικών Υδάτων του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

 

9. Την εισήγηση προς τις αρμόδιες αρχές για χορήγηση αδειών χρήσης νερού και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης υδατικών πόρων.

 

10. Τη διαβίβαση εισηγήσεων προς τις αρμόδιες αρχές μετά από αυτοψία σε έργα αξιοποίησης υδατικών πόρων για διαπιστωθείσες ή μη παραβάσεις.

 

11. Τη διαβίβαση στοιχείων που έχει το εκάστοτε Τμήμα στο Αρχείο του και τις διοικητικές ενέργειες προς τα Δικαστήρια και άλλες Αρχές και τις εκθέσεις απόψεων σε αρμόδια δικαστήρια.

 

12. Τη διαβίβαση γνωμοδότησης στις μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) η στρατηγικές ΜΠΕ έργων ή μελετών της ΠΔΕ για την εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Ενέργειας και Περιβάλλοντος στην Επιτροπή Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων ΠΔΕ.

 

13. Την σύνταξη και διαβίβαση των εισηγήσεων προς τα Συμβούλια Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων των περιφερειακών ενοτήτων για θέματα έγκρισης, αναθεώρησης και τροποποίησης ρυμοτομικών σχεδίων όπως προβλέπεται από την κείμενη Νομοθεσία.

 

14. Την εισήγηση προς τα Συμβούλια Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων των περιφερειακών ενοτήτων εντοπισμένων τροποποιήσεων γενικώς.

 

15. Τη γνωμοδότηση για παρέκκλιση όρων δόμησης για κατασκευή κτιρίων γεωργοκτηνοτροφικών, γεωργοπτηνοτροφικών ή υδατοκαλλιεργητικών εγκαταστάσεων, αποθήκευσης λιπασμάτων, φαρμάκων κ.λ.π.

 

16. Τη θέση στο ΑΡΧΕΙΟ εγγράφων και πράξεων που αφορούν υποθέσεις που έχουν περαιωθεί ή δεν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες.

 

17. Τις κανονικές άδειες των προϊσταμένων των Τμημάτων της Διεύθυνσης.

 

18. Κάθε άλλη ενέργεια που αφορά εκ του νόμου σε αρμοδιότητες του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης και δεν περιγράφεται στην παρούσα απόφαση.

 

Β. Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων της Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού ως εξής:

 

1. Τη θεώρηση σχεδίων ή βιβλίων έλεγχου που συνοδεύουν αποφάσεις.

 

2. Την εκκαθάριση του αρχείου του Τμήματος, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις.

 

3. Την αυτεπάγγελτη αναζήτηση πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων από υπηρεσίες για θέματα πολιτών και υπαλλήλων.

 

4. Τα δελτία εξόδου (ημερολόγιο) και τις κανονικές άδειες των υπαλλήλων του Τμήματος.

 

5. Κάθε άλλη ενέργεια που αφορά εκ του νόμου σε αρμοδιότητες του εκάστοτε Προϊσταμένου Τμήματος και δεν περιγράφεται στην παρούσα απόφαση.

 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

 

Πάτρα, 05-09-2016

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης

 



Copyright © 2017 TechnoLogismiki. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.