Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
Απόφαση 251804/2016: Έγκριση τροποποίησης Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, (ΦΕΚ 4402/Β/2016), 30-12-2016.
Ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων:
α) 241, 255 και 256 του νόμου 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α/2010) Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης.
β) 8Α παράγραφος 4 περίπτωση α υποπερίπτωση δ)δ) του προεδρικού διατάγματος 139/2010 (ΦΕΚ 232/Α/2010) Οργανισμός της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου.
γ) 5 παράγραφος 2 του νόμου 4257/2014 (ΦΕΚ 93/Α/2014) Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών.
δ) της υπ' αριθμόν 49 (αριθμός πρωτοκόλλου 31635/2014) εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών που αφορά Θέματα προσωπικού οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου αυτών που ρυθμίζονται με τις διατάξεις των νόμων 4257/2014 και 4258/2014.
ε) 22 παράγραφος 3 του νόμου 2362/1995 (ΦΕΚ 247/Α/1995) Περί Δημόσιου Λογιστικού, ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις.
στ) 33 και 34 του νόμου 4024/2011 (ΦΕΚ 226/Α/2011) Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο - βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015.
ζ) 5 παράγραφος 2)α του νόμου 4047/2012 (ΦΕΚ 31/Α/2012) Κύρωση της πράξης νομοθετικού περιεχομένου Κατεπείγοντα μέτρα εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015....
η) του προεδρικού διατάγματος 147/2010 (ΦΕΚ 240/Α/2010) Οργανισμός της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με την υπ' αριθμόν 44233/2013 (ΦΕΚ 3328/Β/2013) απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και τις υπ' αριθμόν 19193/9668/2014 (ΦΕΚ 3029/Β/2014) και 4828/2509/2015 (ΦΕΚ 732/Β/2015) αποφάσεις μας.
θ) 69Γ του νόμου [Ν] 4270/2014 (ΦΕΚ 143/Α/2014) Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο ένατο παράγραφος 6 του νόμου 4393/2016 (ΦΕΚ 106/Α/2016).
ι) 56 του νόμου 4257/2014 (ΦΕΚ 93/Α/2014) Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών.
ι)α) της 4/2015 πράξης του Υπουργικού Συμβουλίου (ΦΕΚ 24/Α/2015).
2. Το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου οίκοθεν 39087/02-12-2016 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών αναφορικά με τις προβλεπόμενες ενέργειες σχετικά με θέματα μεταφοράς αρμοδιοτήτων των ΥΔΕ στις Περιφέρειες από 1-1-2017.
3. Την υπ' αριθμόν 255-26/18-12-2016 (ορθή επανάληψη) απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων περί τροποποίησης των άρθρων 10, 11, 12 και 39 του Οργανισμού της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
4. Την από 10-12-2016 (απόσπασμα πρακτικού 7/10-12-2016 θέμα 3°) της Εκτελεστικής Επιτροπής της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων περί τροποποίησης του προεδρικού διατάγματος 147/2010 Οργανισμός της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, προκειμένου να ενσωματωθούν οι απαιτούμενες αλλαγές για να αναλάβουν οι Οικονομικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας τις αρμοδιότητες Δημοσιονομικού Ελέγχου.
5. Τις από 14-12-2016 θέσεις - προτάσεις των Συλλόγων Υπαλλήλων των Περιφερειακών Ενοτήτων Κέρκυρας, Λευκάδας, Ζακύνθου και Κεφαλληνίας και Ιθάκης σχετικά με την προτεινόμενη τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
6. Την υπ' αριθμόν 114795/46795/27-12-2016 βεβαίωση της Διεύθυνσης Οικονομικού της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων σύμφωνα με την οποία από την τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας δεν προκαλείται επιβάρυνση του προϋπολογισμού της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, αποφασίζουμε:
Εγκρίνουμε την υπ' αριθμόν 255-26/18-12-2016 (ορθή επανάληψη) απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων περί τροποποίησης-συμπλήρωσης των άρθρων 10, 11, 12 και 39 του προεδρικού διατάγματος 147/2010 Οργανισμός της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με την υπ' αριθμόν 44233/2013 Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και τις υπ' αριθμόν 19193/9668/2014 και 4828/2509/2015 αποφάσεις μας, ως εξής:
{Άρθρο 10
2. Η Διεύθυνση Διοίκησης απαρτίζεται από τα ακόλουθα τμήματα:
α. Τμήμα Διοίκησης και Ανθρωπίνων Πόρων
Άρθρο 11: Διάρθρωση αρμοδιότητες Διεύθυνσης Οικονομικού
1. Στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού ανάγονται ιδίως η συγκέντρωση και επεξεργασία των αναγκαίων στοιχείων για την κατάρτιση, τροποποίηση και παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού της Περιφέρειας, του απολογισμού και κάθε οικονομικής κατάστασης. Η Διεύθυνση Οικονομικού έχει επίσης αρμοδιότητα την καταγραφή, αξιοποίηση και προστασία της περιουσίας της περιφερειακής ενότητας, στην οποία βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας, την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων, την πληρωμή κάθε είδους δαπάνης και τη λογιστική και ταμειακή διαχείριση, την εκκαθάριση της μισθοδοσίας και των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού και της αντιμισθίας των αιρετών εκπροσώπων, την κατάρτιση και εκτέλεση του προγράμματος προμηθειών και την τήρηση των απαιτούμενων αρχείων, βιβλίων και στοιχείων.
2. Τη Διεύθυνση Οικονομικού απαρτίζουν τα εξής τμήματα:
α. Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών
β. Τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης, Προσόδων και Περιουσίας
γ. Τμήμα Προμηθειών
δ. Τμήμα Μισθοδοσίας
ε. Τμήμα οικονομικής Διαχείρισης έδρας
στ. Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης περιφερειακής ενότητας Κεφαλληνίας
ζ. Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης περιφερειακής ενότητας Ζακύνθου
η. Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης περιφερειακής ενότητας Λευκάδας
3. Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικού κατανέμονται στα υπαγόμενα σε αυτή τμήματα ως εξής:
α. Το Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών είναι αρμόδιο ιδίως για τη συγκέντρωση και επεξεργασία των αναγκαίων στοιχείων, που αφορούν την κατάρτιση, τροποποίηση και παρακολούθηση εκτέλεσης του προϋπολογισμού, τη σύνταξη του απολογισμού και των λοιπών οικονομικών καταστάσεων, τη μελέτη της δανειοληπτικής δυνατότητας της Περιφέρειας, την παρακολούθηση και εποπτεία των οικονομικών μεγεθών από όλες τις πηγές χρηματοδότησης. Την αποτελεσματική διαχείριση και το συντονισμό των ενεργειών που αφορούν και έχουν επίπτωση στην κατάρτιση, αναθεώρηση και υλοποίηση του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ) που περιλαμβάνει τις ετήσιες και μεσοπρόθεσμες δημοσιονομικές προβλέψεις. Την παρακολούθηση των οικονομικών εξελίξεων και την τήρηση όλων των οδηγιών του Υπουργείου Οικονομικών και του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους σχετικά με την κατάρτιση και αναθεώρηση του ΜΠΔΣ. Και του προϋπολογισμού σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή κατά τη διάρκεια του έτους. Την τήρηση των λογιστικών βιβλίων που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις και του Μητρώου Δεσμεύσεων. Την κατάρτιση του σχεδίου απόφασης ανάληψης υποχρέωσης κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος και η καταχώρηση των αναλαμβανόμενων δεσμεύσεων στα οικεία λογιστικά βιβλία και στο Μητρώο Δεσμεύσεων. Την κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου των δικαστικών αποφάσεων από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στον προϋπολογισμό του φορέα.
β. Το Τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης, Προσόδων και Περιουσίας είναι αρμόδιο ιδίως για τη διεξαγωγή όλων των συναφών με τη ταμειακή διαχείριση υποθέσεων και ιδίως για τη διενέργεια των πληρωμών και της εξόφλησης των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής για κάθε είδους δαπάνη, για την είσπραξη όλων των εσόδων και την τήρηση αρχείων, παραστατικών και βιβλίων, που προβλέπονται από σχετικές διατάξεις περί ταμειακής διαχείρισης και αφορούν την περιφερειακή ενότητα, στην οποία βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας, τηρεί το φυσικό ταμείο και διενεργεί τις χρηματικές δοσοληψίες με τις τράπεζες. Τη μέριμνα για τη διενέργεια συμψηφισμών και η απόδοση στο Δημόσιο και στα οικεία ασφαλιστικά ταμεία των οφειλών των δικαιούχων που αναγράφονται στις σχετικές βεβαιώσεις φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών. Την ενημέρωση των δικαιούχων και των φορέων για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων και την πληρωμή των δικαιούχων. Τη μελέτη και αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων. Επιμελείται για τον έλεγχο και τη βεβαίωση των εσόδων από φόρους, τέλη, δικαιώματα, εισφορές, έσοδα από ακίνητα και άλλες πηγές και παρακολουθεί την απόδοση τους. Επιμελείται των φορολογικών διαφορών, καθώς και της διαγραφής και επιστροφής εσόδων. Προστατεύει και διαχειρίζεται την περιουσία και τηρεί τα προβλεπόμενα με το αντικείμενο του αρχεία και βιβλία.
γ. Το Τμήμα Προμηθειών είναι αρμόδιο ιδίως για την κατάρτιση και παρακολούθηση της εκτέλεσης του προγράμματος προμηθειών της Περιφέρειας και τη διενέργεια διαγωνισμών και αναθέσεων προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών, που αφορούν την περιφερειακή ενότητα, στην οποία βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας, ή περισσότερους της μίας των λοιπών περιφερειακών ενοτήτων. Το τμήμα αυτό διεξάγει τη διαδικασία εξεύρεσης χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, στην περίπτωση πρόθεσης της Περιφέρειας να συνομολογήσει δάνειο, μεριμνά για τη στέγαση και μεταστέγαση των υπηρεσιών της περιφερειακής ενότητας, στην οποία βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας και την εξασφάλιση όλων των απαραίτητων λειτουργικών υποδομών τους, συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων, τηρεί Αποθήκη προμηθευόμενων ειδών και υλικών και τέλος μεριμνά για την εκποίηση άχρηστων και ακατάλληλων υλικών και εξοπλισμού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
δ. Το Τμήμα Μισθοδοσίας είναι αρμόδιο ιδίως για την εκκαθάριση της μισθοδοσίας και των πάσης φύσεως αποδοχών του προσωπικού της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, ανεξαρτήτως σχέσης εργασίας, καθώς και της αντιμισθίας, των εξόδων κίνησης και των αποζημιώσεων από τη συμμετοχή σε συνεδριάσεις των αιρετών οργάνων όλης της Περιφέρειας. Το τμήμα Μισθοδοσίας μεριμνά για την απόδοση των ασφαλιστικών κρατήσεων, τηρεί σχετικά αρχεία και εκδίδει κάθε μορφής βεβαίωση μισθοδοσίας και μισθοδοτικών καταστάσεων.
ε. Το Τμήμα οικονομικής Διαχείρισης έδρας είναι αρμόδιο για τη διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων, την τήρηση των περί αναλήψεων υποχρεώσεων διατάξεων καθώς και την τήρηση του μητρώου δεσμεύσεων.
Τον έλεγχο, εκκαθάριση και έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών της Περιφέρειας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ευρωπαϊκό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο, την καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του μητρώου αυτών. Την τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και την έκδοση εντολών προς τους οικείους εκκαθαριστές αποδοχών για την επίσχεση των αποδοχών δημόσιων υπολόγων που καθυστερούν την απόδοση λογαριασμού, καθώς και την εισήγηση στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον καταλογισμό του υπερήμερου υπολόγου, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Την τήρηση των λογιστικών βιβλίων και του Μητρώου Δεσμεύσεων. Τη διασφάλιση της ορθής εκτέλεσης του προϋπολογισμού της περιφέρειας, την εφαρμογή των κατάλληλων ελέγχων και δικλείδων ασφαλείας σχετικά με τα έσοδα, τις δαπάνες, τις προμήθειες και τα περιουσιακά στοιχεία του φορέα. Την έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών του οικείου φορέα και την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο. Τη σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη κατά τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας και κανονικότητας της δαπάνης και την υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του νόμου [Ν] 4270/2014. Την έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και την έκδοση λοιπών συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται. Την καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του μητρώου αυτών. Τη βεβαίωση επί των πράξεων διορισμών, εντάξεων, μετατάξεων, αποσπάσεων και προαγωγών του προσωπικού κάθε κατηγορίας του φορέα, για την ύπαρξη σχετικών προβλέψεων στον προϋπολογισμό του. Τον έλεγχο τήρησης των περί ανάληψης υποχρεώσεων διατάξεων και η παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης. Την καταχώρηση των στοιχείων κατασχέσεων και εκχωρήσεων στα τηρούμενα μητρώα.
Τη σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3)δ του άρθρου 66 του νόμου [Ν] 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων Προεδρικού Διατάγματος.
στ. Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης περιφερειακής ενότητας Κεφαλληνίας είναι αρμόδιο ιδίως για τη διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων, την τήρηση των περί αναλήψεων υποχρεώσεων διατάξεων. Τον έλεγχο, εκκαθάριση και έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ευρωπαϊκό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο, την καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του μητρώου αυτών. Τη σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη κατά τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας και κανονικότητας της δαπάνης και την υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του νόμου [Ν] 4270/2014. Την έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και την έκδοση λοιπών συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται. Την καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του μητρώου αυτών. Την παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης. Τη σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3)δ του άρθρου 66 του νόμου [Ν] 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων Προεδρικού Διατάγματος.
ζ. Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης περιφερειακής ενότητας Ζακύνθου είναι αρμόδιο ιδίως για τη διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων, την τήρηση των περί αναλήψεων υποχρεώσεων διατάξεων. Τον έλεγχο, εκκαθάριση και έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ευρωπαϊκό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο, την καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του μητρώου αυτών. Τη σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη κατά τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας και κανονικότητας της δαπάνης και την υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του νόμου [Ν] 4270/2014. Την έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και την έκδοση λοιπών συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται. Την καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του μητρώου αυτών. Την παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης. Τη σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3)δ του άρθρου 66 του νόμου [Ν] 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων Προεδρικού Διατάγματος,
η. Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης περιφερειακής ενότητας Λευκάδας είναι αρμόδιο ιδίως για τη διενέργεια των δημοσιονομικών δεσμεύσεων, την τήρηση των περί αναλήψεων υποχρεώσεων διατάξεων. Τον έλεγχο, εκκαθάριση και έκδοση εντολής πληρωμής των δαπανών εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ευρωπαϊκό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο, την καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του μητρώου αυτών. Τη σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με το διατάκτη κατά τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας και κανονικότητας της δαπάνης και την υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του νόμου [Ν] 4270/2014. Την έκδοση συμψηφιστικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) για την εμφάνιση των εξόδων που βαρύνουν το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στη δημόσια ληψοδοσία, καθώς και την έκδοση λοιπών συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων, όπου προβλέπεται. Την καταχώρηση των στοιχείων των δικαιούχων δαπανών και την τήρηση του μητρώου αυτών. Την παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης. Τη σύνταξη έκθεσης προς την αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 3)δ του άρθρου 66 του νόμου [Ν] 4270/2014 όπως ισχύει και του περί ανάληψης υποχρεώσεων προεδρικού διατάγματος.
Άρθρο 12: Αρμοδιότητες Διευθύνσεων Διοικητικού-Οικονομικού Περιφερειακών Ενοτήτων
1. Οι αρμοδιότητες των Διευθύνσεων Διοικητικού- Οικονομικού των Περιφερειακών Ενοτήτων Κεφαλληνίας, Ζακύνθου και Λευκάδας, ανάγονται ιδίως στη διοικητική υποστήριξη των οργάνων των υπηρεσιών των περιφερειακών ενοτήτων για την εκπλήρωση των στόχων τους και της αποστολής τους, στην τήρηση του προσωπικού μητρώου των υπαλλήλων των υπηρεσιών κάθε περιφερειακής ενότητας, στην έκδοση πιστοποιητικών υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού αυτού, στην έκδοση οποιασδήποτε ατομικής πράξης για το προσωπικό αυτό εκτός εκείνων για τις οποίες απαιτείται γνώμη συλλογικού οργάνου και οι οποίες εκδίδονται από τη Διεύθυνση Διοίκησης στην έδρα της Περιφέρειας, στην άσκηση αρμοδιοτήτων σχετικά με τη διενέργεια των εκλογών, στην καταγραφή, αξιοποίηση και προστασία της περιουσίας της περιφερειακής ενότητας, στην αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων δημιουργίας και απόκτησης εσόδων, στην πληρωμή κάθε είδους δαπάνης στην εκτέλεση του προγράμματος προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών που αφορούν στην περιφερειακή ενότητα και εντός των ορίων που θέτει ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας, καθώς και στην τήρηση των απαιτούμενων αρχείων, βιβλίων και στοιχείων.
2. Τις Διευθύνσεις Διοικητικού - Οικονομικού των ως άνω περιφερειακών ενοτήτων απαρτίζουν τα ακόλουθα τμήματα:
α. Τμήμα Διοίκησης και Ανθρωπίνων Πόρων
β. Τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης
γ. Τμήμα Προμηθειών
δ. Τμήμα Γραμματείας
3. Οι αρμοδιότητες των Διευθύνσεων Διοικητικού-Οικονομικού των περιφερειακών ενοτήτων της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου κατανέμονται στα υπαγόμενα σ' αυτές τμήματα ως εξής:
α. Το Τμήμα Διοίκησης και Ανθρωπίνων Πόρων είναι αρμόδιο ιδίως για όλα τα θέματα που άπτονται της υπηρεσιακής κατάστασης του προσωπικού της περιφερειακής ενότητας. Εκδίδει τις σχετικές ατομικές πράξεις για το προσωπικό αυτό, για τις οποίες δεν απαιτείται γνώμη συλλογικού οργάνου. Είναι αρμόδιο για τη διοικητική υποστήριξη των υπηρεσιών της περιφερειακής ενότητας, την επεξεργασία στοιχειών για την εκτίμηση των αναγκών των υπηρεσιών σε προσωπικό καθώς και η διαχείριση θεμάτων διενέργειας εκλογών.
β. Το Τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης είναι αρμόδιο ιδίως για τη διεξαγωγή όλων των συναφών με τη ταμειακή διαχείριση υποθέσεων και ιδίως για τη διενέργεια των πληρωμών και της εξόφλησης των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής για κάθε είδους δαπάνη, για την είσπραξη όλων των εσόδων και την τήρηση αρχείων, παραστατικών και βιβλίων, που προβλέπονται από σχετικές διατάξεις περί ταμειακής διαχείρισης και αφορούν την περιφερειακή ενότητα, στην οποία βρίσκεται η έδρα της Περιφέρειας, τηρεί το φυσικό ταμείο και διενεργεί τις χρηματικές δοσοληψίες με τις τράπεζες. Τη μέριμνα για τη διενέργεια συμψηφισμών και η απόδοση στο Δημόσιο και στα οικεία ασφαλιστικά ταμεία των οφειλών των δικαιούχων που αναγράφονται στις σχετικές βεβαιώσεις φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών. Την ενημέρωση των δικαιούχων και των φορέων για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων και την πληρωμή των δικαιούχων.
γ. Το Τμήμα Προμηθειών είναι αρμόδιο ιδίως για τη διενέργεια διαγωνισμών και αναθέσεων προμηθειών, εργασιών και υπηρεσιών, που αφορούν την περιφερειακή ενότητα και εντός των ορίων που θέτει ο προϋπολογισμός της Περιφέρειας. Μεριμνά για τη στέγαση και μεταστέγαση των υπηρεσιών της περιφερειακής ενότητας και την εξασφάλιση όλων των απαραίτητων λειτουργικών υποδομών τους, συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων. Τηρεί Αποθήκη προμηθευόμενων ειδών και υλικών και μεριμνά για την εκποίηση άχρηστων και ακατάλληλων υλικών και εξοπλισμού, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
δ. Στο Τμήμα Γραμματείας οργανώνεται, ταξινομείται ηλεκτρονικό αρχείο των υπηρεσιών της περιφερειακής ενότητας, πλην των υπηρεσιών οι οποίες διαθέτουν ιδιαίτερο τμήμα γραμματείας. Το Τμήμα Γραμματείας είναι αρμόδιο ιδίως για τη διακίνηση της αλληλογραφίας της περιφερειακής ενότητας, για την επικύρωση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, αντιγράφων και φωτοαντιγράφων, οποιωνδήποτε εγγράφων ή δικαιολογητικών, τα οποία τηρούνται στο αρχείο ή επιδεικνύονται από τους συναλλασσόμενους με τις υπηρεσίες της περιφερειακής ενότητας πολίτες, καθώς και για τη χορήγηση της επισημείωσης της Σύμβασης της Χάγης σε έγγραφα των υπηρεσιών της Περιφέρειας.
Στο τμήμα γραμματείας συστήνεται γραφείο Κίνησης Επιβατικών Αυτοκινήτων.
Στις αρμοδιότητες του γραφείου ανήκουν ο έλεγχος και η τήρηση των νομίμων διαδικασιών κίνησης. Ο προγραμματισμός για τον έγκαιρο τεχνικό έλεγχο και έκδοση κάρτας καυσαερίων των οχημάτων. Η ρύθμιση και ο συντονισμός της κίνησης, διάθεσης, της τακτικής συντήρησης και της επισκευής των επιβατικών αυτοκινήτων της Περιφερειακής Ενότητας (ανταλλακτικά, ετήσιο σέρβις, αλλαγή ελαστικών), σε συντονισμό με την αρμόδια Επιτροπή παροχής εντολών εκτέλεσης εργασιών, παραλαβής εργασιών, προμηθειών και ελέγχου πάσης φύσεως ανταλλακτικών οχημάτων. Επίσης στις αρμοδιότητες ανήκει η τήρηση μητρώου επιβατικών αυτοκινήτων καθώς και η μέριμνα για τον ευπρεπισμό τους.
Ανάλογα μετονομάζεται και το Τμήμα Προσωπικού της Διεύθυνσης Διοίκησης σε Τμήμα Διοίκησης και Ανθρωπίνων Πόρων.
Σε όλα τα Τμήματα των Διευθύνσεων Οικονομικού και Διοίκησης της έδρας και των Διευθύνσεων Διοικητικού Οικονομικού των Περιφερειακών Ενοτήτων προΐστανται υπάλληλοι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων.
Ο Γενικός Διευθυντής Εσωτερικής Λειτουργίας είναι αρμόδιος για την άσκηση των καθηκόντων του ΠΟΥ σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου [Ν] 4270/2014 (ΦΕΚ 143/Α/2014), όπως ισχύει, και κάθε άλλης σχετικής διάταξης.
Άρθρο 39
19) Στο Τμήμα Διοίκησης και Ανθρωπίνων Πόρων προΐσταται υπάλληλος όλων των κλάδων Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.
22) Στο Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών προΐσταται Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων.
23) Στο Τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης, Προσόδων και Περιουσίας προΐσταται υπάλληλος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων.
27) Στο Τμήμα Διοίκησης και Ανθρωπίνων Πόρων προΐσταται υπάλληλος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων και εν ελλείψει Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Διοικητικών Γραμματέων.
29) Στο Τμήμα Ταμειακής Διαχείρισης προΐσταται υπάλληλος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων και εν ελλείψει Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Διοικητικών Γραμματέων.
30) Στο Τμήμα Προμηθειών προΐσταται υπάλληλος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων και εν ελλείψει Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Διοικητικών Γραμματέων.
Οι παράγραφοι 24 και 28 καταργούνται.
Προστίθενται νέοι παράγραφοι:
ως προς το Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης Έδρας, στο οποίο προΐσταται υπάλληλος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων και ως προς τα Τμήματα Οικονομικής Διαχείρισης Περιφερειακών Ενοτήτων Λευκάδας, Κεφαλληνίας και Ζακύνθου, στα οποία προΐσταται υπάλληλος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων και εν ελλείψει Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Διοικητικών Γραμματέων.}
Κατά τα λοιπά ισχύει το προεδρικό διάταγμα 147/2010 Οργανισμός της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με την υπ' αριθμόν 44233/2013 Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών και τις υπ' αριθμόν 19193/9668/2014 και 4828/2509/2015 αποφάσεις μας.
Από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του προϋπολογισμού της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Κέρκυρα, 28-12-2016
Ο Ασκών καθήκοντα Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Ο Γενικός Διευθυντής Χωροταξικής και Περιβαλλοντικής Πολιτικής