Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
1. Η στελέχωση των ειδικών υπηρεσιών του παρόντος νόμου γίνεται με μετακίνηση προσωπικού που υπηρετεί στο οικείο Υπουργείο ή οικεία περιφέρεια, με απόσπαση προσωπικού που υπηρετεί σε φορείς του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα όπως αυτός ορίζεται από τις κείμενες διατάξεις με οποιαδήποτε σχέση εργασίας ή με πρόσληψη νέου προσωπικού:
α) Η μετακίνηση υπηρετούντος προσωπικού ή η απόσπαση προσωπικού που υπηρετεί σε φορείς του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα, γίνεται με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού ή Περιφερειάρχη ή με κοινή απόφαση των αρμόδιων υπουργών και του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης βάσει του νόμου 4057/2012, χωρίς να απαιτείται γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου υπαλλήλου ή μετά από διαπίστωση σχετικής υπηρεσιακής ανάγκης, και κατόπιν ερωτήματος του Γενικού ή Ειδικού Γραμματέα στον οποίο υπάγεται η ειδική υπηρεσία προς την επιτροπή αξιολόγησης. Το προσωπικό της ΜΟΔ ανώνυμη εταιρεία δύναται να αποσπάται από τη ΜΟΔ ανώνυμη εταιρεία ή από μια ειδική υπηρεσία στην οποία υπηρετεί σε άλλη ειδική υπηρεσία, για την κάλυψη θέσεων ίδιας βαθμίδας, με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου υπαλλήλου ή μετά από διαπίστωση σχετικής υπηρεσιακής ανάγκης, χωρίς να απαιτείται νέο ερώτημα και κρίση της επιτροπής αξιολόγησης. Για την ως άνω απόσπαση δεν απαιτείται η έκδοση διακριτής απόφασης άρσης της απόσπασης από την υπηρεσία απ' όπου θα γίνει η απόσπαση. Η άρση της απόσπασης ενσωματώνεται στην απόφαση της νέας απόσπασης.
Η επιτροπή αξιολόγησης αποτελείται από εμπειρογνώμονες και συγκροτείται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομίας και Οικονομικών. Η διαδικασία αξιολόγησης υποστηρίζεται από τη ΜΟΔ ΑΕ. Η απόσπαση προσωπικού δύναται να διενεργείται και ύστερα από δημόσια πρόσκληση του αρμόδιου Υπουργού ή Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας με την οποία καθορίζονται ο αριθμός των θέσεων που θα καλυφθούν, τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των υποψηφίων για την κάλυψη των θέσεων αυτών, καθώς και ο χρόνος και ο τόπος υποβολής αίτησης των ενδιαφερομένων. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και του οικείου Υπουργού μετά από πρόταση του Γενικού ή Ειδικού Γραμματέα Υπουργείου καθορίζονται τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα του προσωπικού που μετακινείται ή αποσπάται. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών μετά από πρόταση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας καθορίζονται τα απαιτούμενα τυπικά ή ουσιαστικά προσόντα του προσωπικού που μετακινείται ή αποσπάται σε ειδικές υπηρεσίες της Περιφέρειας. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομίας και Οικονομικών καθορίζεται η διαδικασία αξιολόγησης και επιλογής και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια. Οι κοινές αποφάσεις καθορισμού προσόντων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής του προσωπικού των ειδικών υπηρεσιών, που εκδόθηκαν δυνάμει της παραγράφου 2(α) του άρθρου 7 του νόμου 2860/2000, παραμένουν σε ισχύ και εφαρμόζονται αναλόγως για τις ειδικές υπηρεσίες που συνεχίζουν τη λειτουργία τους κατά την προγραμματική περίοδο 2007 - 2013.
Η μετακίνηση ή απόσπαση προσωπικού, που ανήκει οργανικά σε φορέα του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα, από μια ειδική υπηρεσία σε άλλη, για την κάλυψη θέσεων ίδιας βαθμίδας, πραγματοποιείται με κοινή απόφαση των αρμόδιων Υπουργών και του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης βάσει του νόμου 4057/2012, χωρίς να απαιτείται ερώτημα και σχετική κρίση της επιτροπής αξιολόγησης, εφόσον τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα της ειδικής υπηρεσίας υποδοχής υπερκαλύπτονται ή είναι ταυτόσημα με τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα της ειδικής υπηρεσίας αποχώρησης και οι υπάλληλοι έχουν ήδη αξιολογηθεί θετικά στο παρελθόν. Για την ως άνω μετακίνηση ή απόσπαση δεν απαιτείται η έκδοση διακριτής απόφασης άρσης της απόσπασης από την υπηρεσία απ' όπου θα γίνει η απόσπαση. Η άρση της απόσπασης ενσωματώνεται στην απόφαση της νέας απόσπασης.
Με την ίδια διαδικασία είναι δυνατή η μετακίνηση ή η απόσπαση προσωπικού μετά από αίτηση των ενδιαφερόμενων υπαλλήλων.
Με αιτιολογημένη απόφαση του οικείου Υπουργού ή Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας κατά περίπτωση, οι προϊστάμενοι, αναπληρωτές προϊστάμενοι ειδικών υπηρεσιών και οι προϊστάμενοι μονάδων μπορούν να απαλλαγούν από τα καθήκοντα τους και πριν από τη λήξη της θητείας τους, για τους λόγους που αναφέρονται στο άρθρο 86 Επιλογή προϊσταμένων του νόμου 3528/2007, όπως ισχύει (Κώδικας Δημοσίων Υπαλλήλων). Η συνδρομή λόγου από τους περιοριστικά αναφερόμενους στην ως άνω διάταξη διαπιστώνεται τεκμηριωμένα με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση της επιτροπής αξιολόγησης του άρθρου 18 παράγραφος 1 περίπτωση (α) του νόμου 3614/2007 (ΦΕΚ 267/Α/2007) μετά από κλήση σε ακρόαση του προϊσταμένου και κατόπιν υποβολής σχετικού ερωτήματος από τον οικείο Υπουργό ή Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας στον οποίο υπάγεται η ειδική υπηρεσία. Στην περίπτωση αυτή, ο νέος προϊστάμενος επιλέγεται για το υπόλοιπο της θητείας του αποχωρούντος.
Για τη μετακίνηση υπαλλήλων μεταξύ Ειδικών Υπηρεσιών, οι οποίες υπάγονται στον ίδιο Γενικό ή Ειδικό Γραμματέα, για την κάλυψη θέσεων ίδιας βαθμίδας, δεν απαιτείται νέο ερώτημα και κρίση της επιτροπής αξιολόγησης, εφόσον τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα της ειδικής υπηρεσίας υποδοχής υπερκαλύπτονται ή είναι ταυτόσημα με τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα της ειδικής υπηρεσίας αποχώρησης και οι υπάλληλοι έχουν ήδη αξιολογηθεί θετικά στο παρελθόν.
(β) Η απόσπαση ή μετακίνηση προσωπικού μπορεί να γίνεται και ύστερα από δημόσια πρόσκληση της ΜΟΔ ΑΕ, με την οποία καθορίζονται ο αριθμός των θέσεων που θα καλυφθούν, τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των υποψηφίων για την κάλυψη των θέσεων αυτών, καθώς και ο χρόνος και ο τόπος υποβολής αίτησης από τους ενδιαφερομένους και γνώμη της επιτροπής αξιολόγησης του εδαφίου (α). Ο τρόπος δημοσίευσης της πρόσκλησης και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια ρυθμίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομίας και Οικονομικών
(γ) Η πρόσληψη προσωπικού γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2190/1994 και του άρθρου τρίτου του νόμου 2372/1996, όπως τροποποιείται και κωδικοποιείται σε ενιαίο κείμενο με το άρθρο 33 του παρόντος νόμου.
(δ) Η στελέχωση των ειδικών υπηρεσιών γίνεται μετά από διάγνωση των αναγκών στελέχωσης των ειδικών υπηρεσιών από τη ΜΟΔ ΑΕ.
2. Η απόφαση για τη μετακίνηση ή την απόσπαση προσωπικού γίνεται κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, ισχύει για τέσσερα (4) έτη και μπορεί να παραταθεί μία ή περισσότερες φορές για ίσο χρονικό διάστημα.
3. (α) Σε κάθε ειδική υπηρεσία συνιστάται μία θέση προϊσταμένου και θέσεις προϊσταμένων μονάδων. Δύναται επίσης να συνιστάται και μία θέση αναπληρωτή προϊσταμένου. Οι ανωτέρω θέσεις συνιστώνται για θητεία τεσσάρων ετών και η οποία μπορεί να παρατείνεται μια ή περισσότερες φορές για ίσο χρονικό διάστημα. Ο αναπληρωτής προϊστάμενος μπορεί να ασκεί και καθήκοντα προϊσταμένου μονάδας. Η αξιολόγηση και επιλογή προϊσταμένων γίνονται με τη διαδικασία που προβλέπεται στην παράγραφο 1 περιπτώσεις (α) και (β) του παρόντος άρθρου. Εάν οι επιλεγέντες προϊστάμενοι υπάγονται στις διατάξεις του νόμου 3528/2007 η πλήρωση των θέσεων γίνεται με ανάθεση αποκλειστικών καθηκόντων για χρόνο ίσο με μια θητεία που μπορεί να παρατείνεται μία ή περισσότερες φορές για ίσο χρονικό διάστημα. Η ανάθεση καθηκόντων προϊσταμένου ή αναπληρωτή προϊσταμένου ειδικής υπηρεσίας γίνεται με απόφαση του οικείου Υπουργού ή του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, η ανάθεση καθηκόντων προϊσταμένου μονάδας γίνεται με απόφαση του Γενικού ή Ειδικού Γραμματέα που εποπτεύει την ειδική υπηρεσία. Σε κάθε άλλη περίπτωση η πλήρωση θέσης προϊσταμένου ή αναπληρωτή προϊσταμένου ειδικής υπηρεσίας γίνεται με απόφαση διορισμού του οικείου Υπουργού ή του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, η πλήρωση θέσης προϊσταμένου μονάδας γίνεται με απόφαση διορισμού του Γενικού ή Ειδικού Γραμματέα που εποπτεύει την ειδική υπηρεσία. Οι ανωτέρω αποφάσεις εκδίδονται για θητεία τεσσάρων ετών, η οποία μπορεί να παρατείνεται μία ή περισσότερες φορές. Με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού που εποπτεύει την ειδική υπηρεσία δύναται να μεταβιβάζονται αρμοδιότητες του προϊσταμένου της ειδικής υπηρεσίας στον αναπληρωτή προϊστάμενο. Για τα πειθαρχικά τους παραπτώματα οι προϊστάμενοι των ειδικών υπηρεσιών υπάγονται στην αρμοδιότητα του ειδικού υπηρεσιακού συμβουλίου του νόμου 3528/2007.
(β) Οι αποδοχές των προϊσταμένων των ειδικών υπηρεσιών καθορίζονται στο ύψος των πάσης φύσεως αποδοχών που προβλέπονται κάθε φορά για γενικό διευθυντή Υπουργείου. Οι αποδοχές των προϊσταμένων μονάδων των ειδικών υπηρεσιών καθορίζονται στο ύψος του 75% των πάσης φύσεως αποδοχών που προβλέπονται κάθε φορά για γενικό διευθυντή Υπουργείου. Στην περίπτωση που στον αναπληρωτή προϊστάμενο έχουν μεταβιβαστεί αρμοδιότητες του προϊσταμένου της ειδικής υπηρεσίας, οι αποδοχές του καθορίζονται στο ύψος του 80% των πάσης φύσεως αποδοχών που προβλέπονται κάθε φορά για γενικό διευθυντή Υπουργείου. Τα πάσης φύσεως ειδικά επιδόματα και οι επιπλέον πρόσθετες αμοιβές και αποζημιώσεις της θέσης προέλευσης των προϊσταμένων διατηρούνται. Για τους προερχόμενους από το δημόσιο ή ευρύτερο δημόσιο τομέα, το ύψος των ως ανωτέρω καθοριζόμενων αποδοχών λογίζεται για κάθε συνέπεια ως μισθός της οργανικής τους θέσης. Εφόσον ο επιλεγόμενος ελάμβανε από το φορέα προέλευσης του συνολικές αποδοχές μεγαλύτερες από τις ανωτέρω, οι πάσης φύσεως αποδοχές του καθορίζονται στο ύψος των πάσης φύσεως αποδοχών που ελάμβανε πριν από το διορισμό του σε θέση προϊσταμένου.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παράγραφος 3 τίθεται όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 7)α του άρθρου 45 του νόμου 3943/2011 (ΦΕΚ 66/Α/2011).
|
4. (α) Ο χρόνος υπηρεσίας των αποσπώμενων ή μετακινούμενων του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα θεωρείται για κάθε συνέπεια ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στην οργανική θέση του φορέα προέλευσης.
(β) Η υπηρεσία του προϊσταμένου και του αναπληρωτή προϊσταμένου των ειδικών υπηρεσιών συνυπολογίζεται ως χρόνος άσκησης καθηκόντων προϊσταμένου διεύθυνσης όπου κατά τις οικείες διατάξεις ή κανονισμούς απαιτείται ως προϋπόθεση για την επιλογή προϊσταμένου γενικής διεύθυνσης ή διεύθυνσης.
γ) Η υπηρεσία των προϊσταμένων μονάδων των ειδικών υπηρεσιών και των υπαλλήλων τους συνυπολογίζεται ως χρόνος άσκησης καθηκόντων προϊσταμένου τμήματος όπου κατά τις οικείες διατάξεις ή κανονισμούς απαιτείται ως προϋπόθεση για την επιλογή προϊσταμένου διεύθυνσης.
(δ) Οι αποσπώμενοι ή μετακινούμενοι του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα διατηρούν το δικαίωμα κρίσης για επιλογή προϊσταμένου γενικής διεύθυνσης ή διεύθυνσης ή τμήματος, στην υπηρεσία στην οποία ανήκουν οργανικά και επιλέγουν τη θέση εντός πέντε ημερών από την επιλογή τους.
(ε) Για τα πειθαρχικά αδικήματα του προσωπικού της ΜΟΔ ΑΕ εφαρμόζονται τα προβλεπόμενα από τον Κανονισμό Εσωτερικής Οργάνωσης της ΜΟΔ ΑΕ όπως ορίζεται στο άρθρο 9 του καταστατικού της ΜΟΔ ΑΕ, του παρόντος νόμου, μετά από εισήγηση του αρμόδιου Γενικού ή Ειδικού Γραμματέα που εποπτεύει την οικεία ειδική υπηρεσία.
5. (α) Οι αποσπώμενοι ή μετακινούμενοι στις ειδικές υπηρεσίες υπάλληλοι του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα λαμβάνουν όλες τις αποδοχές της οργανικής τους θέσης, συμπεριλαμβανομένων και των πάσης φύσεως και με οποιαδήποτε ονομασία οριζόμενων ειδικών επιδομάτων, με τις προϋποθέσεις καταβολής τους.
(β) Η δαπάνη μισθοδοσίας των αποσπώμενων ή μετακινούμενων υπαλλήλων στις ειδικές υπηρεσίες βαρύνει τους φορείς από τους οποίους προέρχονται.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παράγραφος 5 τίθεται όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 7)β του άρθρου 45 του νόμου 3943/2011 (ΦΕΚ 66/Α/2011).
|
6. (α) Με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών καθορίζεται ειδικό επίδομα που καταβάλλεται στο προσωπικό των ειδικών υπηρεσιών ανάλογα με τη θέση, τα καθήκοντα που ασκούν και τα ειδικότερα τυπικά τους προσόντα, η αναπροσαρμογή του, καθώς και η διαδικασία πληρωμής κατά παρέκκλιση των διατάξεων του άρθρου 17 του νόμου [Ν] 3205/2003, του νόμου [Ν] 1256/1982 και του νόμου 2685/1999, όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν. Οι υπάλληλοι της περίπτωσης α' της παραγράφου 5, εφόσον λαμβάνουν τα ειδικά ή με οποιαδήποτε ονομασία οριζόμενα επιδόματα της οργανικής τους θέσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη διάταξη αυτή, οφείλουν να προβούν σε δήλωση επιλογής είτε των επιδομάτων αυτών είτε του ειδικού επιδόματος του πρώτου εδαφίου. Στην περίπτωση που οι αποδοχές των εν λόγω υπαλλήλων, συμπεριλαμβανομένου και του ειδικού επιδόματος του πρώτου εδαφίου, υπολείπονται του συνόλου των αποδοχών που δικαιούνται στην οργανική τους θέση, το ειδικό επίδομα του πρώτου εδαφίου αυξάνεται μέχρι το ύψος των αποδοχών αυτών. Στην ίδια αυτή απόφαση προβλέπεται ειδικό επίδομα εξομάλυνσης για το προερχόμενο από τη ΜΟΔ ΑΕ προσωπικό. Με όμοια απόφαση καθορίζεται η αποζημίωση των μελών της επιτροπής αξιολόγησης της παραγράφου 1(α). Μέχρι την έκδοση της απόφασης του πρώτου εδαφίου το ειδικό επίδομα εξακολουθεί να καταβάλλεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο νόμο 2860/2000, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει κάθε φορά. Οι δαπάνες της παρούσας παραγράφου δύναται να βαρύνουν τον προϋπολογισμό δημοσίων επενδύσεων.
(β) Η παράγραφος 6 του άρθρου 14 του νόμου 2238/1994, όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 10 του άρθρου 10 του νόμου 2459/1997, εφαρμόζεται και για το ειδικό επίδομα του προσωπικού που υπηρετεί στις ειδικές υπηρεσίες.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παράγραφος 6 τίθεται όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 7)γ του άρθρου 45 του νόμου 3943/2011 (ΦΕΚ 66/Α/2011), με την παράγραφο 6 του άρθρου 248 του νόμου [Ν] 4072/2012 (ΦΕΚ 86/Α/2012).
|
7. (α) Για το προσωπικό που έχει αποσπασθεί ή μετακινηθεί στις ειδικές υπηρεσίες που συστάθηκαν δυνάμει των νόμων 2860/2000, 3027/2002, 3156/2003, 3320/2005 και του νόμου 2892/2001 οι σχετικές αποφάσεις λογίζονται μέχρι τη λήξη τους ως απόσπαση ή μετακίνηση στις αντίστοιχες ειδικές υπηρεσίες που συνεχίζουν τη λειτουργία τους για την προγραμματική περίοδο 2007 - 2013 και μπορούν να παραταθούν μία ή περισσότερες φορές. Το ανωτέρω προσωπικό συνεχίζει παράλληλα να ασκεί τα καθήκοντα του στα πλαίσια των επιχειρησιακών προγραμμάτων της περιόδου 2000 - 2006, κατά παρέκκλιση τυχόν διατάξεων των νόμων 2860/2000, 3027/2002, 3156/2003 και του νόμου 2892/2001.
(β) Οι αποφάσεις ανάθεσης καθηκόντων προϊσταμένων των ειδικών υπηρεσιών που συστάθηκαν δυνάμει των νόμων 2860/2000, 3027/2002, 3156/2003, 3320/2005 και του νόμου 2892/2001 λογίζονται μέχρι τη λήξη τους ως αποφάσεις ανάθεσης καθηκόντων προϊσταμένου στις αντίστοιχες ειδικές υπηρεσίες, που συνεχίζουν τη λειτουργία τους για την προγραμματική περίοδο 2007 - 2013 και μπορούν να παραταθούν μία ή περισσότερες φορές.
(γ) Οι αποφάσεις ανάθεσης καθηκόντων προϊσταμένων μονάδων των ειδικών υπηρεσιών που συστάθηκαν δυνάμει των νόμων 2860/2000, 3027/2002, 3156/2003, 3320/2005 και του νόμου 2892/2001 λογίζονται μέχρι τη λήξη των αποφάσεων απόσπασης ή μετακίνησης τους, ως αποφάσεις ανάθεσης καθηκόντων προϊσταμένου μονάδας στις αντίστοιχες ειδικές υπηρεσίες και μονάδες, που συνεχίζουν τη λειτουργία τους για την προγραμματική περίοδο 2007 - 2013 και μπορούν να παραταθούν μία ή περισσότερες φορές.
(δ) Οι προβλεπόμενες κατά τα ανωτέρω παρατάσεις γίνονται κατ' εφαρμογή των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου αυτού.
8. Με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται μετά από πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομίας και Οικονομικών δύναται να καθορίζεται ενιαίο σύστημα διοίκησης του προσωπικού που στελεχώνει τις ειδικές υπηρεσίες του παρόντος νόμου, με το οποίο θα ρυθμίζονται τα θέματα προαγωγής, μισθολογικής εξέλιξης και παροχής επιδομάτων, πρόσθετων αμοιβών και αποζημιώσεων του προσωπικού που εντάσσεται στο ενιαίο σύστημα διοίκησης, καθώς και η διαδικασία εισόδου προσωπικού στο σύστημα αυτό και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. Με το προεδρικό διάταγμα καθορίζεται επίσης σύστημα αξιολόγησης της απόδοσης του προσωπικού και προσδιορίζονται τα κριτήρια και η διαδικασία εφαρμογής του συστήματος αξιολόγησης της απόδοσης. Στο σύστημα αξιολόγησης της απόδοσης υπάγεται όλο το προσωπικό των ειδικών υπηρεσιών, ανεξαρτήτως φορέα προέλευσης, κατά παρέκκλιση ισχυουσών διατάξεων.
9. Με τη διαδικασία και τις ρυθμίσεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου αυτού είναι δυνατή η στελέχωση των ενδιάμεσων φορέων διαχείρισης που ανήκουν στο δημόσιο τομέα.