Συνδεθείτε στην Υπηρεσία Νομοσκόπιο | | | Νέοι χρήστες | Εάν είστε νέος χρήστης, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμό προκειμένου να φύγει το παράθυρο αυτό και να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση στην υπηρεσία Νομοσκόπιο. | Δημιουργία νέου λογαριασμού | | |
Απόφαση 100461/36653/2016: Τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αγίων Αναργύρων-Καματερού, (ΦΕΚ 4361/Β/2017), 30-12-2016.
Ο Γενικός Γραμματέας Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής
Έχοντας υπόψη:
1. Το προεδρικό διάταγμα 135/2010 (ΦΕΚ 228/A/2010) Οργανισμός της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.
2. Τις διατάξεις των άρθρων 97, 98 και 280 του νόμου 3852/2010 Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης (ΦΕΚ 87/Α/2010).
3. Τις διατάξεις του άρθρου 10 του νόμου [Ν] 3584/2007 Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΦΕΚ 143/Α/2007).
4. Τις διατάξεις των άρθρων 87, 88, 89, 90 και 99 του νόμου [Ν] 3584/2007 Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (ΦΕΚ 143/Α/2007) όπως έχουν αντικατασταθεί από τις παραγράφους 4, 5, 6 του άρθρου 29 του νόμου 4369/2016 (ΦΕΚ 33/Α/2016).
5. Τις διατάξεις του άρθρου 33 παράγραφοι 1)α και 1)β του νόμου 4024/2011 (ΦΕΚ 226/Α/2011) .
6. Την παράγραφο 3, του άρθρου 54 του νόμου 4178/2013.
7. Τις διατάξεις του άρθρου 56 του νόμου 4257/2014 (ΦΕΚ 93/Α/2014) Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών σε συνδυασμό με το άρθρο 28 του νόμου 4325/2015 Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις (ΦΕΚ 47/Α/2015) .
8. Την υπ' αριθμόν 4/2015 πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου (ΦΕΚ 24/Α/2015) περί αποδοχής παραίτησης του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.
9. Την υπ' αριθμόν οίκοθεν ΔΙΔΑΔ/Φ.35.23/1288/8652/2010 εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
10. Τις διατάξεις του άρθρου 33 του νόμου 4024/2011 (ΦΕΚ 226/Α/2011).
11. Το υπ' αριθμόν οίκοθεν ΔΟΑ/Φ.14/1/21732/31-10-2011 έγγραφο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
12. Τη γνωμοδότηση του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου που διατυπώθηκε στο υπ' αριθμόν 7/26-07-2011 πρακτικό του.
13. Την 236/2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αγίων Αναργύρων-Καματερού περί έγκρισης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του.
14. Την υπ' αριθμόν 31967/28664/10-08-2012 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής (ΦΕΚ 2375/Β/2012) με την οποία εγκρίθηκε ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αγίων Αναργύρων-Καματερού.
15. Την υπ' αριθμόν 23051/2012 κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης - Εσωτερικών (ΦΕΚ 1937/Β/2012).
16. Την υπ' αριθμόν 1/2016 απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του Δήμου Αναργύρων-Καματερού, σύμφωνα με το άρθρο 63 του νόμου 3852/2010.
17. Την υπ' αριθμόν 148/24-05-2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αναργύρων-Καματερού περί τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του εν λόγω Δήμου.
18. Το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 6/18ο/08-11-2016 πρακτικό του Υπηρεσιακού συμβουλίου του Δήμου Αναργύρων-Καματερού περί τροποποίησης του νέου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αναργύρων-Καματερού, Για του λόγους αυτούς, αποφασίζουμε:
Εγκρίνεται η υπ' αριθμόν 148/2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αγίων Αναργύρων - Καματερού, περί τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου, ο οποίος έχει ως εξής:
Μέρος 1: Διάρθρωση Υπηρεσιών του Δήμου
Άρθρο 1: Διάρθρωση Κεντρικών Υπηρεσιών
Άρθρο 2: Διάρθρωση Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών
Μέρος 2: Αρμοδιότητες Υπηρεσιών
Κεφάλαιο 2.1: Αρμοδιότητες Κεντρικών Υπηρεσιών
Ενότητα Α: Υπηρεσίες Υπαγόμενες Απευθείας στο Δήμαρχο
Άρθρο 3: Αρμοδιότητες Γενικού Γραμματέα
Άρθρο 4: Αρμοδιότητες Γραφείου Δημάρχου
Άρθρο 5: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
Άρθρο 6: Αρμοδιότητες Νομικής Υπηρεσίας
Άρθρο 7: Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητικής Βοήθειας
Ενότητα Β: Επιτελικές Υπηρεσίες
Άρθρο 8: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής
Άρθρο 9: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Παιδείας και Προσχολικής Αγωγής Νηπιακών και Βρεφονηπιακών Σταθμών
Άρθρο 10: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Πολιτισμού και Αθλητισμού
Ενότητα Γ: Υπηρεσίες Υποστήριξης
Άρθρο 11: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών
Άρθρο 12: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών
Άρθρο 13: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών ως διοικητικής μονάδας
Άρθρο 14: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομικών Εφαρμογών
Άρθρο 15: Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
Κεφάλαιο 2.2: Αρμοδιότητες Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών
Οι αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Δήμου είναι εγκατεστημένες στην έδρα της δημοτικής ενότητας Καματερού, εξυπηρετούν τη δημοτική Κοινότητα Καματερού και περιλαμβάνουν τις παρακάτω υπηρεσίες.
Άρθρο 16: Αποκεντρωμένες υπηρεσίες με έδρα το Καματερό
Μέρος 3: Διοίκηση -Εποπτεία -Συντονισμός
Άρθρο 17: Διοίκηση - Εποπτεία - Συντονισμός
Άρθρο 18: Αρμοδιότητες Προϊσταμένων Διοικητικών Ενοτήτων
Άρθρο 19: Κανονισμοί λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών
Μέρος 4: Θέσεις προσωπικού
Άρθρο 20: Ειδικές θέσεις
Μέρος 5: Προϊστάμενοι Υπηρεσιών
Μέρος 6: Τελικές Διατάξεις
Άρθρο 27: Τελικές διατάξεις
Ακροτελεύτιο Άρθρο: Κάλυψη δαπάνης
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 16-12-2016
Η ασκούσα καθήκοντα Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης